Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
60341/90773 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sauli ainakin ihmetteli Anun ja Hemmin suhdetta koosteessa

Miksei talossa vois ihastua/rakastua?

Kyllä siellä voikin varmasti, mutta Anun ja Hemmin kohdalla sen vain huomaa ettei kyse ole rakkaudesta, ainakaan Anun puolelta.

Olet väärässä.

Voin olla väärässäkin mutta se onkin vain minun mielipiteeni ja semmoinen kuva minulle on välittynyt heistä.

Vierailija
60342/90773 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän Helmeri ei ole vieläkään saanut palkintoaan? Todella outoa

Koska Anu ei oo vielä saanut jallua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
60343/90773 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon ollut aistivani Kimmosta, Jukasta ja Krisusta että näkevät mitä Anu touhuaa, toivottavasti kaikki antaa pisteet sille, Millakin saattais antaa.

Vois kyllä joutua häätöön Anu, Ville ja kolmas joku ketä ei putoa, esim Milla. Jukka saattaa lähteä jos joutuu häätöön

Jukka ainoastaan Anulle. Milla epäsuosittu.

Uskon että ääniä tulee Anulle Jukalta, Kimmolta ja ehkä krisulta. Se riittäiskin. Eikä Milla ole epäsuosittu, luulen että ääniä saa vain anulta tällä kertaa. No mutta, kohtahan se nähdään 😊

Vierailija
60344/90773 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siellä voikin varmasti, mutta Anun ja Hemmin kohdalla sen vain huomaa ettei kyse ole rakkaudesta, ainakaan Anun puolelta.

Olet väärässä.

Voin olla väärässäkin mutta se onkin vain minun mielipiteeni ja semmoinen kuva minulle on välittynyt heistä.

Katsoitko viimeiset bileet joista tuli selvääkin selvemmäksi että Anu ei ole vähääkään kiinnostunut Hemmistä mutta Hemmi on kiinnostunut Anusta. Nythän Anu lämmittelee hieman myös Villeä edetäkseen pelissä.

Vierailija
60345/90773 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo hiustenleikkuu-jankkaaja voisi lopettaa. Mitään väärää ei tapahtunut, Krisukin on ollut tyytyväinen. Ei tuo nyt muutenkaan ole muutenkaan mihinkään seksuaaliseen hyväksikäyttöön jotain rajaa nyt...

Hiusten leikkaaminen  ilman lupaa on lievä pahoinpitely.

Vierailija
60346/90773 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmi tahtois jo purkaa aamu seisokkinsa Anuun kunhan annu vaan tajuis sen!!!

Vierailija
60347/90773 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet väärässä.

Olet väärässä tyyppi on provo.

Vierailija
60348/90773 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helmerin sanoin, sitten lähtisi pikkuhousut.

Vierailija
60349/90773 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitto tuo Krisu on pelottavan näkönen päissään, nuo silmät näyttää ihan hulluilta. (katson koostetta).

Joo sitähän mä oon sanonut ja sitten jotenkin pää vetää vinoon tai niska🤣

Vierailija
60350/90773 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattaisi lähteä mutta Jukan kanssa.

Vierailija
60351/90773 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisulla silmässä hermo halvaantunut, ehkä siitä syystä seisoo silmät silleen kännissä

Vierailija
60352/90773 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko se Anun baarikaveri Sauli on siellä kehumassa,miten Anu on niin eloisa,viihdyttävä,kaikkensa itsestään antava ja omilla avuillaan pärjäävä.

Sanohan se, että Anu ja Kimmo on sen suosikit. Nyt meni maku sit saulistakin.

Oli toista kertaa tuotu lähetykseen kehumaan Anua. Sitten se kiemurtelu Anun mies kuvioista.

Tää oli outo juttu, miksi Sauli tuotiin uudestaan vieraaksi kehumaan Anua uudestaan? Onko tuotanto käsikirjoittanut Anun voittajaksi, ja nyt pitää herätellä kaikki Sauli-fanit Anun taakse? Ei siellä kukaan muukaan ole (ainakaan vielä) ollut kahdesti kehumassa omaa kaveriaan.

Aikoja sitten jo sanoin että anus on ennalta päätetty voittaja.

Mutta voi Sauli Sauli minkä teit omaan nilkkaasi ampumalla.... Kannattiko fanittaa Anua oman suosiosi menettämiseksi? Mä en tykkää susta enää yhtään 😀

Vierailija
60353/90773 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmi on kuin pikkupoika tuossa kun pitää päätä Anun sylissä. Hemmi : pitäiskö mun pestä hiukset ? Anu : ajatelkaa mitkä vierotusoireet tulee tästä  läheisyydestä kun pääsee kotiin. Höpö höpö nainen hyppää ilosta kun pääsee Hemmistä ,niinhän se on puhunut kun ei tykkää ,että Hemmi lähellä. 

Vierailija
60354/90773 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattaisi lähteä mutta Jukan kanssa.

Helmeri on sanonut,että Anun saadessa jallua,pikkarit lähtee.

Vierailija
60355/90773 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hemmi on kuin pikkupoika tuossa kun pitää päätä Anun sylissä. Hemmi : pitäiskö mun pestä hiukset ? Anu : ajatelkaa mitkä vierotusoireet tulee tästä  läheisyydestä kun pääsee kotiin. Höpö höpö nainen hyppää ilosta kun pääsee Hemmistä ,niinhän se on puhunut kun ei tykkää ,että Hemmi lähellä. 

Kuulitko kun Hemmi kysyi, ahdistaako hänen lähelläolo, johon Anu vastasi että ei. Ja antoi pari suukkoa vain Hemmille, huulille. Yöllä oli ollut kuuma ja Anu mainitsi Hemmin läheisyyden lisälämpöä tuovana.

Vierailija
60356/90773 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä31145 kirjoitti:

Siis kaatokännissä olevalta ajoivat hiukset??? Törkeetä vaikken Krisu-fani olekaan. Kunnon non-consent teko. Takuulla kasvattanut ikuisuuden haiveniaan.

JUu näin kävi Saulu Koskinen puolusti ja ymmärsi Krisua koko haastattelun ajan vaikka tuo ukko yrittikin saada Krisu "keisarin nousua ja tuhia "aikaan täysillä. Ja ihan saletisti oli keisariksi valitseminen SOVITTU juttu. Ja viina, ei siitä kahta sanaa edes.

Tarkoitus oli osoittaa muka "narsismi ja rikkoa Krisu" ja siksi kaksoissilmukka heitettiin ja siksi Krisu sanoi että tää tekee hulluksi- koska skitsofreeninen tuotannon kielen oli tarkoituskin tehdä hulluksi.

Ja siksi Krisun annettiinkin nukkua.

Vierailija
60357/90773 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin haluisin pitää Kimmosta, mutta epäilyttää vaan. Se laskelmoivuus ja kyynisyys, kylmyys. Krisun haluan voittavan. Sen tarkoitusperiä ei tarvii jäädä pohtimaan. Luonnonlapsi kuten Perttu. Ympyrä on sulkeutunut.

Vierailija
60358/90773 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä31145 kirjoitti:

Siis kaatokännissä olevalta ajoivat hiukset??? Törkeetä vaikken Krisu-fani olekaan. Kunnon non-consent teko. Takuulla kasvattanut ikuisuuden haiveniaan.

JUu näin kävi Saulu Koskinen puolusti ja ymmärsi Krisua koko haastattelun ajan vaikka tuo ukko yrittikin saada Krisu "keisarin nousua ja tuhia "aikaan täysillä. Ja ihan saletisti oli keisariksi valitseminen SOVITTU juttu. Ja viina, ei siitä kahta sanaa edes.

Tarkoitus oli osoittaa muka "narsismi ja rikkoa Krisu" ja siksi kaksoissilmukka heitettiin ja siksi Krisu sanoi että tää tekee hulluksi- koska skitsofreeninen tuotannon kielen oli tarkoituskin tehdä hulluksi.

Ja siksi Krisun annettiinkin nukkua.

anteeksi virheet mutta kirjoitin pahassa paikassa tuon. Krisu pyrittiin rikkomaan iha tarkoituksella.

Vierailija
60359/90773 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitö toi Hemmin Timmo (vai mikäseoli) tarkoitti?

Vierailija
60360/90773 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmeri on todella outo. Karmiva.

Yök.

Lapsimies.

Ketju on lukittu.