Haluaisin erota, muttei ole varaa
Haluaisin erota vaativasta, valittavasta, jatkuvasti kiukkuisesta ja tyytymätömästä miehestä, mutten haluaisi muuttaa tältä asuinalueelta, jossa lapset ovat juuri aloittaneet koulutaipaleensa ja saaneet ystäviä. Asumme pienehkössä kylässä, eikä täällä ole muita asuinvaihtoehtoja kuin omakotitaloasuminen. Olen keskituloinen, mutta kaikkien kustannusten nousun myötä puolison tulojen poisjääminen aiheuttaa sen, etten vain voi lähteä. Pankki lupasi lainaa n. 100 000€, kodit täältä maksavat tuplasti. Tilanne on ahdistava.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö meidän nyt luvata sulle 100 000 € lainaa vai mitä olet vailla?
Elämä on valintoja.
No se ratkaisisikin kaikki ongelmat! Kiitos tarjouksesta, palataan tähän, kun käyn ensin pakkaamassa.
Mitä oikeasti olen vailla: toivoisin näkökulmia tai vertaistukea fiksuilta ihmisiltä.
Ullero kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä on valintoja.
No se ratkaisisikin kaikki ongelmat! Kiitos tarjouksesta, palataan tähän, kun käyn ensin pakkaamassa.
Mitä oikeasti olen vailla: toivoisin näkökulmia tai vertaistukea fiksuilta ihmisiltä.
Sulla on vain yksi elämä, koeta elää se viisaasti.
Ullero kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä on valintoja.
on se ihme kun kaikki on miesten syy kysy mieheltäsi jos silti suostuisi elättää sun vaikka tulee ero
Selvitä syy miksi miehesi on aina kärttyinen ja tyytymätön elämäänsä.
Et tietenkään voi häntä muuttaa, mutta syy olisi hyvä selvittää.
Ullero kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä on valintoja.
Olen aistivinani lievää ylimielisyyttä.
Jos sinä eroat niin eihän se tarkoita, että lapset muuttavat kotoaan pois.
Jos ap asuinpaikka ja asunto painavat ap sinulle enemmän kuin riippakivimiehestä eroon pääsy, niin sitten et eroa.
Eti uus äijä ja muuta sen luo asumaan.
Lompakkoloiset ja heidän ongelmansa. Osa 104.
Muutat jonnekin missä sata tonnia riittää ja jätät lapset isälle.
Edut: Pääset eroon miehestä eikä lasten tarvitse muuttaa.
Kyllä ne lapset saa uusia kavereita jos muutatte
Elämä on valintoja.