BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Kimmo antaa ainakin 3 pistettä Miralle 😁
Teki katalan virheen batteri. Nyt puhaltaa uuvet tuulet.
Vierailija kirjoitti:
Hemmi ja Anu nukkuu nyt niin lähekkäin. Aiku ihanaa. Tuleeko kaksin taistelu vinaalissa. Aiku ois ihanaa. Aika näyttää. Jee.
Tai Anu ei nuku Hemmin lähellä, mutta Hemmi nukkuu Anun lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua itteeni miks vitussa tuun tänne enää seuraan tätä ketjua. Täällä vihataan kaikkia. Ihan järjettömiä ja rumia kommentteja joissa kuvitellaan, että tiedetään kaikkien asukkaiden ajatukset ja osataan mukamas lukea heitä ku avointa kirjaa. Typeriä olettamuksia heitellään faktoina ja lihavat mammat yläpeukuttaa tylsyyksissään suu vaahdossa. Huomaa, että palsta on anonyymi kun tällasta paskaa tulee. Facessakin pääasiassa ne on rumat keski-iän ylittäneet naiset, jotka keuhkoo. Mistäköhän johtuu :D
Olin jo yläpeukuttamassa, kunnes sorruit itse ihan samaan kuin mistä vaahtoat.
Miksiköhän Helmeri ei ole vieläkään saanut palkintoaan? Todella outoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko se Anun baarikaveri Sauli on siellä kehumassa,miten Anu on niin eloisa,viihdyttävä,kaikkensa itsestään antava ja omilla avuillaan pärjäävä.
Sanohan se, että Anu ja Kimmo on sen suosikit. Nyt meni maku sit saulistakin.
Oli toista kertaa tuotu lähetykseen kehumaan Anua. Sitten se kiemurtelu Anun mies kuvioista.
Vierailija kirjoitti:
Oon ollut aistivani Kimmosta, Jukasta ja Krisusta että näkevät mitä Anu touhuaa, toivottavasti kaikki antaa pisteet sille, Millakin saattais antaa.
Vois kyllä joutua häätöön Anu, Ville ja kolmas joku ketä ei putoa, esim Milla. Jukka saattaa lähteä jos joutuu häätöön
Veikkaan, että lojaaliudesta Helmeriä kohtaan Krisu ja Kimmo eivät nimeä Anua, vaikka saattaisivat epäillä tämän vaikuttimia. Eivät halua olla syynä Helmerin sydänsuruun, jos Anu lähtisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko se Anun baarikaveri Sauli on siellä kehumassa,miten Anu on niin eloisa,viihdyttävä,kaikkensa itsestään antava ja omilla avuillaan pärjäävä.
Sanohan se, että Anu ja Kimmo on sen suosikit. Nyt meni maku sit saulistakin.
Oli toista kertaa tuotu lähetykseen kehumaan Anua. Sitten se kiemurtelu Anun mies kuvioista.
Tää oli outo juttu, miksi Sauli tuotiin uudestaan vieraaksi kehumaan Anua uudestaan? Onko tuotanto käsikirjoittanut Anun voittajaksi, ja nyt pitää herätellä kaikki Sauli-fanit Anun taakse? Ei siellä kukaan muukaan ole (ainakaan vielä) ollut kahdesti kehumassa omaa kaveriaan.
Sauli ainakin ihmetteli Anun ja Hemmin suhdetta koosteessa
Mun mielest Anu ei oo yhtään aito. Oisin halunnu tykätä hänestä. Harmittaa. Ja Helmeri on mauton. Kyllä ihmisellä pitää olla mielipiteitä ja olla rohkeutta sanoa ne. Kummastakaan noista ei saa mitään irti. Millakin on tylsä. Herttanen ja ilonen, mutta niiin tylsä. Jukka on jotenkin lipevä. Villel on selkärankaa, mut en jaksa kuunnella sen Jumalajuttui kyl yhtään. Kimmolla on hauska nauru, mut muuten ei ota selvää onko lintu vai kala. Kevin. Niin. Ja Krisu. Ilman Krisuu toi talo ois todellakin maailman tylsin ja Krisu ei tosiaan oo mun suosikki. Kuka ansaitsee voiton?!??
Vierailija kirjoitti:
Miksei talossa vois ihastua/rakastua?
Helmeri vain käsittää sen, että talossa ei kannata aivan kaikkia mielipiteitään sanoa, hän on kuitenkin esimerkkinä nuorisolle. Fiksu jätkä kun tajuaa olla hoilottamatta aivan kaikkea
Vehviläinen sössötti taas Saulin vastauksen päälle, että jäi kuulematta mitä se on mieltä Helmerin ja Anun suhteesta. Habitus Vehvillä kuin hutikassa olisi ja rakastaa omaa pohdiskeluaan, viis siitä mitä vieras vastaa. Keskeyttelee töks töks koko ajan, arghh..😡 Ja mikäs kimmomainos siellä jatkuvasti pyörii taustalla: Oo Kimmo hetki hiljaa. Juu kiitos tätä kun saisikin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua itteeni miks vitussa tuun tänne enää seuraan tätä ketjua. Täällä vihataan kaikkia. Ihan järjettömiä ja rumia kommentteja joissa kuvitellaan, että tiedetään kaikkien asukkaiden ajatukset ja osataan mukamas lukea heitä ku avointa kirjaa. Typeriä olettamuksia heitellään faktoina ja lihavat mammat yläpeukuttaa tylsyyksissään suu vaahdossa. Huomaa, että palsta on anonyymi kun tällasta paskaa tulee. Facessakin pääasiassa ne on rumat keski-iän ylittäneet naiset, jotka keuhkoo. Mistäköhän johtuu :D
Olin jo yläpeukuttamassa, kunnes sorruit itse ihan samaan kuin mistä vaahtoat.
Niinpä. On ihmisiä joilla ei ole mitään itsereflektiokykyä näköjään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siellä voikin varmasti, mutta Anun ja Hemmin kohdalla sen vain huomaa ettei kyse ole rakkaudesta, ainakaan Anun puolelta.
Vierailija kirjoitti:
Joo ja vaivautuneena kikatteli ja lopulta vastasi Kimmolle,että "ei kai Anulla miestä ole,ei kai se muuten Hemmin kanssa touhuais". Jos Saulilla olisi 24/7,niin olisi tiennyt,että lohikeittomies ei ole salaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielest Anu ei oo yhtään aito. Oisin halunnu tykätä hänestä. Harmittaa. Ja Helmeri on mauton. Kyllä ihmisellä pitää olla mielipiteitä ja olla rohkeutta sanoa ne. Kummastakaan noista ei saa mitään irti. Millakin on tylsä. Herttanen ja ilonen, mutta niiin tylsä. Jukka on jotenkin lipevä. Villel on selkärankaa, mut en jaksa kuunnella sen Jumalajuttui kyl yhtään. Kimmolla on hauska nauru, mut muuten ei ota selvää onko lintu vai kala. Kevin. Niin. Ja Krisu. Ilman Krisuu toi talo ois todellakin maailman tylsin ja Krisu ei tosiaan oo mun suosikki. Kuka ansaitsee voiton?!??
Kevin tai Milla. Aina tsempillä ja eturivissä mukana menossa, iloisia, omilla jaloillaan seisovia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siellä voikin varmasti, mutta Anun ja Hemmin kohdalla sen vain huomaa ettei kyse ole rakkaudesta, ainakaan Anun puolelta.
Olet väärässä.
Kuunnelkaapa BB-podcastia, siellä oli hyvää pohdintaa Krisusta.
Ja tämä ei ole maksettu mainos :D
Vierailija kirjoitti:
Rääkyjä Milla sais lähteä.
Todellakin! Millan jutut eivät ole kiinnostavia, ei hauskoja, puheesta ei saa välillä selvää ja lapsellista kiljumista ei kestä kuunnella. Turha tyyppi talossa, rääkyjätapetti.
Hemmi ja Anu nukkuu nyt niin lähekkäin. Aiku ihanaa. Tuleeko kaksin taistelu vinaalissa. Aiku ois ihanaa. Aika näyttää. Jee.