BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Mitä veikkaatte, onko Pertti ja Petteri finaalikaksikko?
Huomaatko kukaan ei ole kiinnostunut sun Petteristä ja Pertistä paistsi minä💤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän siinä on että pikku hutikassa Kristian haluaa taas kyykyttää ja komentaa noita muita. Ei sen rooliin tässä päivätehtävässä kuulu mikään kuninkaana olo jota palvellaan ja passataan, ohjeistuksessa oli ainoastaan että kun fanfaari soi hänet nostetaan kultatuoliin ja ylistetään sekä juodaan hänen kunniakseen. Siellä se nyt kuitenkin huutaa muille että tuokaa sitä ja tätä ja saisiko viihdettä.
Joo samaa katoin ois ihan kiva jos isoveikka laittaisi tuon maantasalle!!
Taitaa olla joku salatehtävä bb antama
No eikä ole, se sai viiniä ja tuohon se sen kohdalla johtaa. Siihen päälle vielä tämä rooli niin sehän sai siitä jo rakennettua itselleen kuvitelman että tehtävä on suorastaan kiinni siitä että hän vetää roolinsa hyvin. Ei siinä oo kyse mistään muusta kun siitä että viihtyy kun saa olla huomion keskipiste ja liehittelyä muilta.
Hemmi on ihan lian kiltti ja mammanpoika Anusta, hän haluaa syntistä lahkovilleä.
Vierailija kirjoitti:
Jukka liehittelee Keviniä :D "I'm no fool, Julius Panetus, mutta saa nähdä mitä tapahtuu."
🙈
Jaa nyt on Krisu taas "rakastan teitä kaikkia" hali hali ja terskajutut alkoi. Se siitä keisarin roolista.
Onko oikein, että BB antaa alkoholia tyypille, joka on myöntänyt käyttävänsä liikaa alkoholia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt Anu ei muistanut Helmerin nimeä (taas), niin se vääntyi muotoon "Hermos Octopus" :D Ilmeisesti hän ei siis tiedä myöskään, mitä Olympos tarkoittaa.
Anu on helvetin tyhmä. Huomasitteko ettei meinannut osata lukea millään?
Myös Villen rooman ajan nimeä ei osannut lausua ja itselleen antoi yksiosaisen nimen ensin, muut muistutti varovasti että sen pitää olla kaksiosainen, siihen anu tyhmänä toljotti osaamatta vastata mitään.
Mistä tuo yksinkertaisuus mahtaa tulla, aivoissa vikaa vähän?
Mä en muista mistä se yks jäbä on tuttu mutta se on käynyt Anun FB sivuilla kommentoimassa että sä et voi olla noin blondi🤣
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä täällä jotkut taas ottavat tosissaan hupipelin hupitehtävänannot. Hauskaahan tuo vaan on, kun heittäytyvät rooleihinsa. Jos kaikki vaan istuisi hiljaa ja odottaisivat fanfaareja niin valitettaisi, kuinka tylsiä ovat
Tää oli ihan hauskaa ennen sitä kun yksi alkoi pomottamaan. Huomaa ettei se pomotus kuulu tehtävänantoon millään lailla, ihan itse keksi sen että häntä pitää nyt palvella ja viihdyttää. Yksinkertainen tyyppi joka luulee että joka tehtävä on samanlailla rakennettu kun toisen viikon laivatehtävä.
Toi on kyllä ärsyttävää, että Anu seuraa Helmeriä aivan kokoajan, hetkeäkään ei saa olla yksin missään ilman Anua. Tämä alkoi bileiden jälkeen, pelkääköhän että Hemmi valitseekin Kimmon 😅
Anuhan ei kuullut sitä kyl mä streitti olen, kuuli vain sen miten Hemmi tykkää molemmista 🤣🤣
Helmeri juuri kertoi, ettei ole vain nähnyt, vaan myös koskenut Kristianin terskaa :D Tämän jälkeen Krisu olisi halunnut sekä Jukan että Helmerin toogansa alle, mutta nämä päättivät kieltäytyä käskystä ja pitävät keisaria varsinaisena vitsiniekkana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä veikkaatte, onko Pertti ja Petteri finaalikaksikko?
Huomaatko kukaan ei ole kiinnostunut sun Petteristä ja Pertistä paistsi minä💤
Eivät he ole minun poikiani, minulla ei ole lapsia ollenkaan.
Miten noi keskustelut ja vitsailut aina tyrehtyy Anun kommentin jälkeen? Jukka ja Helmeri just vitsaili siitä, että Kristianilla taitaa olla viiniä ja Jukka kommentoi, että niin taitaa hänelläkin, on sen verran kitkerän makuista juomaa. Anu kommentoi tähän, että "onpas sinulla erikoinen puhetyyli" (miksi???), jonka jälkeen tupakkapaikalle laskeutui hiljaisuus ja hetken päästä BB kuulutti kaikki paristojen vaihtoon.
Nyt keisari haluaa kokoontua lounge-tasanteelle, myötähäpeä alkakoon "olette kaikki rakkaita, menkää kaikki v**ttuun sönkötyksestä.
Vierailija kirjoitti:
Onko oikein, että BB antaa alkoholia tyypille, joka on myöntänyt käyttävänsä liikaa alkoholia?
ottivat satunnaiset maljat ja kahdella vain viiniä
ei BB talo ole mikään parantola vaan paljon enemmän saisi olla juhlia ja juomistakin, niille jotka haluavat sitä, aikuiset ihmiset
toki talon henkeen kuuluu myös ettei aina saa mitä haluaa
Mikä Kevinin nuolemiskamppanja Krisulla on meneillään? Pelkääkö noin paljon nimemämispojojoja Keviniltä.
Ville lähti paikalta niin Krisu kysyi muilta " mihis meidän talkoomies pillupaskatortilla lähti" ja räkänauru perään.
Hieno mies tämä koko Kansan suosikki.
Hemmi oli vihreissä kalsareissa ja leopardimekossa kuin ilmetty Peter Pan eilen.
Vierailija kirjoitti:
Ville lähti paikalta niin Krisu kysyi muilta " mihis meidän talkoomies pillupaskatortilla lähti" ja räkänauru perään.
Hieno mies tämä koko Kansan suosikki.
Suomalainen on aito jos ei kelpaa muuta pois.
Helmeri tuli istumaan retronurkkaukseen Jukan seuraksi, niin meniköhän ehkä 30 sekuntia että Anu ilmestyi siihen viereen kuin liimautuneena. Ei Helmeri saa mennä mihinkään yksin.