BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kimmo ja Jukka jälkeen ruoanlaitossa.. ei siellä paljoa muita näy muiden kun niiden ja Villen lisäksi
Jukka ja Kimmo oikein varaamalla varasivat ruoanlaitto vuoron itselleen että saavat tehtyä oman mieleistään perunavuokaa. Suunnittelivat pihalla vuoan tekoa vesi kielellä.😋
Tätä kaksikkoa on hauska seurata :)
Mitä Ville ja Anu on sit tänään vessassa keskustelleet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kevin oli antanut Jukalle rahaa tupakkaan. Aww.
Tää oli ihana, Kevin antoi Jukalle neljä rahnaa, "että Jukkakin pääsee karkkikauppaan, kun muutkin lapset menee".
Kevin ja Jukka on lähentyneet. Paljonkohan on oikeaa ystävystymistä ja paljonko Jukan puolelta pelaamista, vaikea sanoa. Toisaalta luonnollistakin, kun vähemmän porukkaa, niin ei voi niin paljon valikoida, kenen kanssa hengailee, mutta Jukka on hakeutunut enemmän Kevinin seuraan viime viikkoina kuin aikaisemmin.
Luulen, että osittain pelitaktiikkaa, että ei saisi Keviniltä pisteitä, mutta osittain varmaan pitää Keviniä ihan hyvänä tyyppinä. Näytetyissä nimeämisissä Jukka sai pisteetä Millalta ja Anulta (ja Miralta), eli jos olisi pelkkää taktiikkaa, tekisi itseään tykö nyt naisille, eikä Kevinille.
Samaa uskon.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni muuten antaa ääniä noissa häätöäänestyksissä? Ja kuinka monta euroa käytät?
Itse en ole koskaan käyttänyt senttiäkään moiseen humpuukimaiseen sontaan. Minulla on rahalle tärkeämpääkin käyttöä.
Pitääköhän nuo lopulliset tuloksetkaan aina paikkansa vai säätääköhän tuotanto niitä mielensä mukaisesti eikä äänestäjien mukaan? Tuotahan ollaan toisaalla spekuloitu ainakin facebookin puolella.
Olen äänestänyt muutaman kerran. Jos siihen lähtee, kannattaa panostaa kunnollinen summa kerralla, euron tekstari aika merkityksetön. Joka kerta kun olen äänestänyt, on pysynyt talossa se, jonka haluankin pysyvän.
Vierailija kirjoitti:
Ukko alkoi läyhäämään omaisuuksillaan Anun vieressä "mun isoisällä oli Ylivieskan eka Bentley ja Isoisä lainasi kaupungille miljoona markkaa.
Ja Anuhan kiinnostui!
Ukon viesti oli Helmerille: Olen rikkaammmista kuin sinä pentu! Nyt on äijillä jo kisa Anusta!
Vierailija kirjoitti:
No sieltä se tuli, Krisun suusta. Oleks sä Helmeri huomannu, et Ville on alkanu iskee sun muijaas 🤣🤣
Sanoiko ? Missä kohden ? Mitä hemukka siihen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko alkoi läyhäämään omaisuuksillaan Anun vieressä "mun isoisällä oli Ylivieskan eka Bentley ja Isoisä lainasi kaupungille miljoona markkaa.
Ja Anuhan kiinnostui!
Ukon viesti oli Helmerille: Olen rikkaammmista kuin sinä pentu! Nyt on äijillä jo kisa Anusta!
Hemmi masiksessa ja Anu mnei niskaansa kiinni soffalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten muka Millaa ny erityisesti sitten kiusattu.Krisu ainakin kiusaa kaikkia tuolla. Vaikuttaa et ihan tykätty tuolla.
Pointti ei kai ollut että Millaa erityisesti vaan erityisesti Millalle herkästä aiheesta, Milla on ollut koulukiusattu ja yksi mistä on kiusattu on ollut älyn puute ja siitähän se tuollakin kuulee koko ajan. Onneks kukaan tuolla ei ole vielä kehdannut alkaa kommentoimaan painosta, läpällä tietenkin.
Kiusaaminen ei yleensä lopu, ennen kuin uhri itse uskaltaa nostaa päätänsä ja nousta kiusaajaansa vastaan. Milla voisi esim sanoa samalla mitalla takaisin kun kokee, että hänelle sanotaan ilkeästi. Niin se vain on. Jokaisen on itse nostettava itsensä. Muut voi toki auttaa mutta todellinen tilanteen tasauttaminen on siinä henkisessä vahvuudessa, jonka kiusaaja näkee uhrin silmiin syttyvän ja tietää että peli menetetty, uhri ei enää "uhriudu" ja kiusaaja etsii uuden kohteen. Esim Keviniä voisi aivan samoin perustein tuolla kiusata, Kevin on kuitenkin henkisesti vahva ja älykäs ja osaa antaa samalla mitalla takaisin.
Kun mietitään mitä kenenkin pitäisi tehdä kannattaa ottaa huomioon että kyseessä on peli 30 000 eurosta. Jotain vastuuta voi mielestäni antaa myös katsojalle joka tätä kiusaamista pääsee seuraamaan aitiopaikalta. Esim. hämmästelen suuresti tuota episodia missä Jukka kehottaa Krisua matkimaan Villeä ja Krisu tekee työtä kesketty Villen silmien edessä niin ettei Ville voi mitenkään olla näkemättä. Ja Villen ilmeestä näkee että meni perille. Ja tupakkapaikalla Pilli, Pulla ja Pöllö nauraa makeasti ja ilman mitään näkyvää kritiikkiä. Käsittämätön näky.
Mielestäni Villeä kiusataan eri syistä kuin esim Millaa (jos ajatellaan, että Millaa kiusataan). Villeä kiusataan tai arvostellaan hänen arvomaailmansa ja elämäntapansa mukaan ja Millaa taas henkilökohtaisten ominaisuuksien mukaan. Ville varmasti tiedostaa, että hänen uskontonsa aiheuttaa närää muissa ihmisissä ja osaa ottaa sen huomioon. Törkää käytösätähän tuo silti on, ehdottomasti, siis sikarikerholta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Anuhan kiinnostui!
Ketään muuta kuin Helmeriä ei kiinnosta Anu pätkääkään, eikä Helmeriäkään muussa kuin varaäidin roolissa.
Vierailija kirjoitti:
Oonko mä vähän vanhanaikainen mutta musta on karmeeta jos nainen ei osaa laittaa ruokaa..Anu selkeesti ei osaa ainakaan "munakas on kova juttu sille"ja kun pojat kehu niin sitä tehdään😂
Varmaan on vaikeeta vetää se yksikin viikko aina lasten kanssa ellei oma äiti tee ruokia sitten valmiiksi!!
ei se ole vanhanaikaisuutta , vielä jos kaksi lasta tekee niin ruokaa olisi syytä osata laittaa
outoa tässä on se että anu sanoi käyneensä kokkikoulun ????????
olisiko niin että käynyt sen joskus 18vuotiaana että oppisi edes perunoita kuorimaan mutta ei oppinut siellä mitään muuta , sehän oli niin vaisuna koko koulusta
Hahhhaa , nyt tulee hauskaa Krisu on Rooman keisari ja muut asukkaita, kun torvi törähtää, pitää keisari nostaa kultatuoliin ja ottaa huikka viiniamforasta, dominorataa siis rakennellaan seitinohuessa päiväkännissä (paitsi Ville ja Kevin, viini alkoholitonta).
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni muuten antaa ääniä noissa häätöäänestyksissä? Ja kuinka monta euroa käytät?
Itse en ole koskaan käyttänyt senttiäkään moiseen humpuukimaiseen sontaan. Minulla on rahalle tärkeämpääkin käyttöä.
Pitääköhän nuo lopulliset tuloksetkaan aina paikkansa vai säätääköhän tuotanto niitä mielensä mukaisesti eikä äänestäjien mukaan? Tuotahan ollaan toisaalla spekuloitu ainakin facebookin puolella.
En ole vielä käyttänyt äänestysrahaa, säästän finaaliin ja äänestän sitä, joka on Krisua vastassa.
Kristian oli aluksi ihan hupaisaa seurattavaa, mutta nyt raskas ja ahdistava. Oikeastaan kuka tahansa muu saisi voittaa, mieluiten kuitenkin Milla tai Kevin.
Suoraan sanottuna en myöskään halua antaa 30 000 euroa ihmiselle, joka varmasti käyttää sen matkailuun maissa, joissa seksiturismi rehottaa ja ihmisoikeudet on vähän niin ja näin. Vaikka sitähän ei tiedä mitä muut palkintorahoilla meinaavat.
Täällä trollit liikkeellä..tiedoksi vaan niile kenellä ei näy ruutu niin Anulla ja Villellä ei ole yhtään mitään meneillään täällä joku kirjoittelija selkeesti laittaa omaa juttua sekaan jos Anu antaa haarukan Villelle tai mitä vaan😅😂🤣😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kuunnelkaa noiden vetelöiden paskojen ääntäkin, on leuhkaa sakkia (sikarikerho).
en usko että katson tätä enää juurikaan, ei ole enää mitään katsottavaa. jos haluan nähdä ylimielisiä veteläperseisiä miehiä, ... niitä näkee muutoinkin haluamatta.Unohdit mainita veteläper... n Anun joka kuuluu jengiin.
Mikä tämä juttu on,että Anusta ei saisi keskustella? Kyllä todellakin saa.Häntähän on kohdeltu täällä silkkihanskoin verrattuna Eevikseen.
Hyvin nopeasti lähtee apua kritisoivat kommentit täältä. Varmaan siksi kun käsikirjoitettu voittaja. Ihmettelen miten eeviksestä sai ja nyt kevinistä ja Villestä saa kirjoittaa ihan mitä tahansa, siis oikeesti ihan mitä tahansa.[/quot
Anulla ja Krisulla tuntuu olevan tuttuja tuotannossa.
Meitä ei hiljennetä. Ei edes A: n sisko.
He ovat itse valinneet julkisuuden,johon kuuluu myös huonoja puolia.Esim.nuo härskit kuvat netissä
eivät häviä mihinkään.
Joo y lil audalla Anua oottelee yllätys :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten muka Millaa ny erityisesti sitten kiusattu.Krisu ainakin kiusaa kaikkia tuolla. Vaikuttaa et ihan tykätty tuolla.
Pointti ei kai ollut että Millaa erityisesti vaan erityisesti Millalle herkästä aiheesta, Milla on ollut koulukiusattu ja yksi mistä on kiusattu on ollut älyn puute ja siitähän se tuollakin kuulee koko ajan. Onneks kukaan tuolla ei ole vielä kehdannut alkaa kommentoimaan painosta, läpällä tietenkin.
Kiusaaminen ei yleensä lopu, ennen kuin uhri itse uskaltaa nostaa päätänsä ja nousta kiusaajaansa vastaan. Milla voisi esim sanoa samalla mitalla takaisin kun kokee, että hänelle sanotaan ilkeästi. Niin se vain on. Jokaisen on itse nostettava itsensä. Muut voi toki auttaa mutta todellinen tilanteen tasauttaminen on siinä henkisessä vahvuudessa, jonka kiusaaja näkee uhrin silmiin syttyvän ja tietää että peli menetetty, uhri ei enää "uhriudu" ja kiusaaja etsii uuden kohteen. Esim Keviniä voisi aivan samoin perustein tuolla kiusata, Kevin on kuitenkin henkisesti vahva ja älykäs ja osaa antaa samalla mitalla takaisin.
Kun mietitään mitä kenenkin pitäisi tehdä kannattaa ottaa huomioon että kyseessä on peli 30 000 eurosta. Jotain vastuuta voi mielestäni antaa myös katsojalle joka tätä kiusaamista pääsee seuraamaan aitiopaikalta. Esim. hämmästelen suuresti tuota episodia missä Jukka kehottaa Krisua matkimaan Villeä ja Krisu tekee työtä kesketty Villen silmien edessä niin ettei Ville voi mitenkään olla näkemättä. Ja Villen ilmeestä näkee että meni perille. Ja tupakkapaikalla Pilli, Pulla ja Pöllö nauraa makeasti ja ilman mitään näkyvää kritiikkiä. Käsittämätön näky.
Mielestäni Villeä kiusataan eri syistä kuin esim Millaa (jos ajatellaan, että Millaa kiusataan). Villeä kiusataan tai arvostellaan hänen arvomaailmansa ja elämäntapansa mukaan ja Millaa taas henkilökohtaisten ominaisuuksien mukaan. Ville varmasti tiedostaa, että hänen uskontonsa aiheuttaa närää muissa ihmisissä ja osaa ottaa sen huomioon. Törkää käytösätähän tuo silti on, ehdottomasti, siis sikarikerholta.
Toi olisi juuri ja juuri voinut mennä vitsistä jos Ville olisi ollut itse paikalla kommentoimassa ja reagoimassa. Mutta Ville istui makkarin portailla Kevinin, Anun ja Millan kanssa ja sai kaukaa katsella kuinka Krisu teki hänen kävelytyylistään pilkkaa. Krisu ei myöskään millään lailla ottanut Villeen kontaktia tuossa kohtaa, pyytänyt kommenttia tms. joka olisi edes jotenkin osallistuttanut Villen siihen kun hänen kävely- ja seisomistyyliään pilkataan kaikkien edessä ja nää kolme pöllöä nauraa. Eikä vain naurahda vaan nauraa hartaasti.
Vierailija kirjoitti:
Ville on tänään ikävöinyt perhettään ja kertoo siitä olkkarissa. Anu kääntyy Villen puoleen ja kiittää tätä kylppärissä käydystä keskustelusta, pitävät hetken käsistä kiinni. Ville mainitsee, ettei yleensä ole mikään ikävöitsijä-tyyppi. Krisu hymyilee ja kommentoi, että niin hänkin luuli itsestään ennen taloon tuloa, mutta nyt on kyllä huomannut, että t*ssua tekis mieli. Ville tuhahtaa, että no niin, sieltä se taas tuli ja menikö liian herkäksi. Helmeri hihittää hermostuneesti, että taisi mennä liian herkäksi.
Pitikö ne illalliset puheet täällä paikkansa että Villen ja Anun välit lämpenivät? Jos Anu herätti Villessä syntisiä tuntemuksia ja nyt morkkiksissa ikävöi perhettään.
Kaikki muut odottaa olkkarissa Anua, joka tälläytyy peilikäytävässä. Useampi jo huutanut että "Anu!!!", huoh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisu on työtön ja lähdössä Thaikkuun. Rahat sinne tarvitsee ja silloin tuo voittosumma on paljon.
Jossain kohtaa lipsautti että ovat lähdössä "muijan" rahoilla matkaan ja tyttöystävähän kertoi kirjeessä jo sopineensa matkan vuodenvaihteen ajaksi.
Mikäs sen parempaa, kuin kiusaamalla ja kiroilemalla saada rahat thaimaan ryyppymatkaan.
Toivon sydämeni pohjasta ettei ainakaan Krisu voita.
Siis katsojatko tuon Krisun valitsi taas vai peräti tuotanto kuninkaaksi, toki jätkä on helppo nostaa kun hyttyssaejaa🤔
Pilli rientää puolustamaan kiusaajaa ihan perusargumenteilla.