Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
jo on aikoihin eletty kun puhelinoperaattorikin tarvitsee 2 viikkoa sopeutumisaikaa kun tulee bänks
29.08.2019 |
Siis että puhelinliittymää ei voi irtisanoa huomisesta eteenpäin.. Meinaavat, että vielä voivat kaksi viikkoa laskuttaa.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ymmärtäisin, jos olisin asuntoa vaihtamassa tai työpaikkaa, mutta hei lakkaan vaan käyttämästä teidän palvelua.
Ja mikä se semmonen firma on, jolla ei ole edes sähköpostiosoitetta. Kyllä ne multa vaan semmosen vaati.