Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisen kihla- ja/tai vihkisormuksen haluaisit, jos hinnasta ei tarvitsisi välittää?

Vierailija
29.08.2019 |

Olen menossa naimisiin marraskuussa eikä minulla ole aavistustakaan millaisen sormuksen haluan. Kihlasormustaan ei ole eikä tule, haluan vain yhden sormuksen. Tällä hetkellä kiinnostaa tällainen, huomenna joku muu. Sormuksen haluan, joten ostan varmaan jonkun sileän perussormuksen jos en muuta keksi.

https://mejuri.com/shop/products/thin-dome-ring

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mikä on nytkin

Vierailija
2/26 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kuudella kynnellä kiinnitetyn, n. 1-1,5 karaatin erinomaisen timantin sileään, n. 2,5mm leveään platinasormukseen. Kaveriksi sileä 2,5-3mm leveä sormus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin huomaamattomat. Ohuet ja kevyet. Olen jotenkin aina vieroksunut sormuksia ja inhonnut sitä tunnetta kun jotain on sormessa. Parempi olisi jos ei olisi mitään. Rakkaus näkyy muullakin tavalla kun koruilla.

Vierailija
4/26 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkokultainen flakka 4mm.

Vierailija
5/26 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden 5mm leveän eternitytimanttisormuksen

Vierailija
6/26 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotimaista käsityötä olevan uniikin sormuksen. Joku yksinkertainen ja melko ohut, ehkä vain taottu tai muu vastaava "rouhea" pinta. Ei kiviä, vaan se pinnan käsittely olisi se juttu.

Vierailija
7/26 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin allianssisormuksen. Sellaisen, jossa timantit kiertävät koko sormen ympäri. Nykyinenkin vihkini on rivisormus, mutta siinä on timantteja vain toisella puolella.

Vierailija
8/26 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin yksinkertaisen, en minä sitä sormusta ole kuitenkaan esittelemässä.

Vierailija
9/26 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim Tillanderin Black Label-sarjan 494 olis aika nami.

Vierailija
10/26 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satsaisin muodon/timanttien sijaan laatuun ja klassiseen tyylikkyyteen. Keltakultaa (omistan muutamia keltakultaisia perintökoruja ja haluaisin sormuksen sopivan yhteen niiden kanssa), joko yksi pieni kivi tai sitten ihan vain sileä ohuehko sormus ilman kiveä. Kuitenkin ajattelisin, että se sormus tulisi olemaan aika lailla jokapäiväisessä käytössä useita vuosia, joten ottaisin mieluusti sitten saman tien sellaisen korun, joka a) on riittävän hillitty sopiakseen käytännössä mihin tahansa pukukoodiin, ei ole koko ajan tarttumassa vaatteisiin yms. ja b) miellyttää silmää vielä sen 20 vuodenkin päästä: kovin erikoisten designien suhteen maku voi muuttua iän myötä rajustikin, mutta klassinen tyylikkyys ei mene "muodista" ikinä.

Ja vain yksi sormus minullekin, kiitos, kihloissa voin vaikka sitten olla ilman korua.

Vierailija
11/26 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kuudella kynnellä kiinnitetyn, n. 1-1,5 karaatin erinomaisen timantin sileään, n. 2,5mm leveään platinasormukseen. Kaveriksi sileä 2,5-3mm leveä sormus.

Sama!!!

Vierailija
12/26 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ap:n linkin sormus on itse asiassa tosi kiva! Voisin hyvin ottaa tuollaisen, tosin vähän vähemmän pulleana.

Nyt minulla on samanlaiset 4,5mm leveät sileät sormukset kelta- ja valkokullasta. Valitsen jomman kumman asun ja fiiliksen mukaan. Vain yksi sormus käytössä, sillä se on mielestäni tyylikästä. Ostan heti itselleni timanttisormuksen kun keksin millaisen. Mentiin naimisiin 3 viikkoa avioitumispäätöksen jälkeen, joten mitään kihlasormuksia ei hommattu.

Vierailija
13/26 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut moniin vuoden kaunein sormus -kisan voittajiin. ”Tunteiden vuori” on ihana, mutta se mun ihailemani malli on varmaan epäkäytännöllinen, mahtaa aina takertua johonkin kiinni.

Vihkisormus ei tosin ole ajankohtainen, mutta saahan sormuksia muutenkin ihailla ja käyttää.

Vierailija
14/26 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertainen mattapintainen ja ohut. Ehkä yksi pieni upotettu timantti.

Vierailija
15/26 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisimman ohut ja valkokultaa mutta ilman allergisoivaa ainetta joka mun nykyisessä sormuksessa on. Nyyh!

Vierailija
16/26 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan katselin tätä kovin kiinnostuneena:

www.brilliantearth.com/Hudson-Ring-White-Gold-BE132-1152729/

Vierailija
17/26 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle riittäisi yksi sormus, en tarvitsisi erikseen kihla- ja vihkisormusta. Tykkään ohuista ja melko pelkistetyistä, ruusukultaa tai punakultaa ja siihen muutama pieni timantti. 

https://www.amazon.com/CZ-Solitaire-Engagement-Wedding-Ring/dp/B01FE6IV… Tuossa kuvassa tuo ohuempi on vähän sinne päin, mistä pidän.

Vierailija
18/26 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin jonkun rautameteoriitista työstetyn

Vierailija
19/26 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo ap:n linkin sormus on itse asiassa tosi kiva! Voisin hyvin ottaa tuollaisen, tosin vähän vähemmän pulleana.

Nyt minulla on samanlaiset 4,5mm leveät sileät sormukset kelta- ja valkokullasta. Valitsen jomman kumman asun ja fiiliksen mukaan. Vain yksi sormus käytössä, sillä se on mielestäni tyylikästä. Ostan heti itselleni timanttisormuksen kun keksin millaisen. Mentiin naimisiin 3 viikkoa avioitumispäätöksen jälkeen, joten mitään kihlasormuksia ei hommattu.

Suositteletteko tätä, että kaksi eri värisrä sormusta, jotta voi valita muiden korujen mukaan? Käytän paljon pronssia ja hopeaa, joten minun on ollut vaikea valita mieleistä sormusta (kihloissa ilman sormuksia nyt). Joten olisiko kaksi sormusta paras ratkaisu?

Vierailija
20/26 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suositteletteko tätä, että kaksi eri värisrä sormusta, jotta voi valita muiden korujen mukaan? Käytän paljon pronssia ja hopeaa, joten minun on ollut vaikea valita mieleistä sormusta (kihloissa ilman sormuksia nyt). Joten olisiko kaksi sormusta paras ratkaisu?

Mulle vihkisormus ei ole mikään pyhä muistutus avioliitosta eikä sormukseen ole sen kummempaa tunnesidettä. Keltakulta on virallinen vihkisormus, valkokultaisen ostin vaihteluksi. Välillä pidän hopeasormuksia, joissa on värikäs kivi tms. vihkisormuksena, jos sellainen sopii asuun. Läheskään aina en edes pidä sormusta. T. Tuo jota lainasit

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi