Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa erota. En tiedä syytä. Mitä tehdä?

Vierailija
29.08.2019 |

Meillä on pienet lapset ja mies ilmoitti että hän haluaa erota. Ei kerro mitään syytä että miksi. En epäile mitään toista naista, ei ole mitään merkkiä sellaisesta. Mies ollut kyllä stressaantunut pitkään, mutta ei ole halunnut puhua siitä. Nyt sitten eroilmoitus tuli viikko sitten. Ahdistaa kun en tiedä syytä miksi haluaa erota, ei suostu sanomaan yhtään että miksi vaikka yritän puhua. Mitä tehdä? Miten saan syyn selville? Ei kai kukaan eroa ilman syytä kun on pienet lapsetkin (jotka yhdessä haluttiin)?

Kommentit (186)

Vierailija
161/186 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies teki mitä pitääkin lisääntyi ja jatkaa matkaa.Turha luontoaan vastaan on taistella mutta näin se on jos on alfa

Miehet ovat, anteeksi nyt vaan, aivan tavattoman tarmottomia lähtemään minnekään, ellei kuvioissa ole (valmiiksi lämmitettyä) toista naista, joka ottaa helmoihinsa. Saattaen vaihdettavia, kuin junanvaunut.

tämä on taivaan tosi. Lähi/tuttavapiirissä tapahtuneista eroista kaikissa niissä tapauksissa, joissa eron aloitteellisena osapuolena on ollut mies, taustalta on paljastunut uusi, jo valmiiksi katsottu nainen. Yksikään näistä eroa halunneista miehistä ei ole jatkanut yksin edes yhtä viikkoa, vaan muija on vaihtunut ihan lennossa.

Vierailija
162/186 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko lihonut kovasti? Joskus kiloja kertyy ja toinen ei sitä halua.

Ja sieltä lyötiinkin läski-kortti pöytään. Sillälailla. Tottakai nainen on lihonut. Ihan helvetisti. Todella paljon. Täysin muodottomaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/186 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä ei tarvitse olla seksisuhdetta mutta voi hyvin olla että on rakastunut johonkin naiseen jonka on tavannut työaikana. Ovat jutelleet ja viihtyvät toistensa seurassa. Sille rakastumisen tunteelle ei voi mitään jos sille on antanut tilaa. Sellaista tapahtuu yleensä liitoissa joissa asiat ovat näennäisesti hyvin eikä oloissa ole valittamista, seksiäkin saa ainakin satunnaisesti mutta kaikenlainen persoonallinen keskusteluyhteys on katki. Eli yhteys ei enää toimi. 

Tämä olisi huonoin mahdollinen skenaario sinulle koska mies pitää silloin tätä naista todellisessa arvossa ja rakastaa häntä jo pelkästään ystävänä haluten vapauttaa itsensä sinusta vain ollakseen vapaa. 

Jeee! Täällä akat yläpeukattaa tällaiselle hatusta vedetylle spekulaatiolle, sairasta hommaa! Muuttuu varmaankin todeksi huomisaamuun mennessä...

Onko teiltä tosiaan kaikki järki kadonnut!

Jeee! Nyt peukutustilanne jo 13 - 0! Varmaan lauantaiaamuun mennessä lisäspekuloinneilla mies todetaan mahdolliseksi akantappajaksi ja lapsenraiskaajaksi! Voi, että naiset ovat viisaita ja järkeviä, todellisia unelmakumppateita...

Jee! Hullu peukkukyylä iski jälleen! Hiphei, hurraa!

Vierailija
164/186 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syy on varmasti toinen nainen. Eron jälkeen toki pitää vähän aikaa matalaa profiilia.

Vaikea uskoa, koska mies on aina vain töissä tai kotona. Ei käy baareissa eikä "kavereiden kanssa pelaamassa" tms. Ei risteilyillä, ei missään. Jos se on chattaillut netissä jonkun naisen kanssa, niin ei kai se sen takia sen perhettä jätä? Ap

Työpaikkaromanssi? Sehän on nykyisin Tinderin jälkeen SE paikka, missä syntyy romansseja.

Vierailija
165/186 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei kerro toisesta naisesta, sillä ei halua tälle pahaa. Hyvä niin, koska ei kaada syytä kenenkäään toisen niskaan. Kertomalla toisesta naisesta  ex muija ja sen suku ym. haukkkuisi tätä toista naista hautaan asti.  Kun mies haluaa tehdä asian kunnollisesti, hän kertoo uudesta naisesta vasta korkeintaan  n.8kk päästä. Ex vaimonkin saa sitä myötä karistettua lopullisesti ruinaamasta miestä takaisin perhehelve###.  

Vierailija
166/186 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mies ja ilmoitin vaimolle että haluan eron 2020. Taustalla ei ollut toista naista, ei ole vieläkään. Sen sijaan koin että jäin täysin yksin vakavan sairauteni kanssa, puoliso ei käynyt edes teholla minua katsomassa. No, aiemmin puoliso oli sanonut että erolla ei sitten uhkailla, se on kerrasta poikki. Siksi venytin pahasta olosta huolimatta ilmoitustani pari vuotta.

Kun sitten sain tuon sanottua, puoliso ei kysellyt mitään, ei sanonut mitään jne. Täysin kylmä ihminen. Asuin 4 päivää ennen kuin sain toisen asunnon. Sitä ennen oli keskusteltu kuka asuu tässä ja kuka lähtee, miten lapset jne jne. Ei riitaa ollut koskaan, mutta rouva oli todella vähän kotona, minä opettajana olin lasten kanssa kesät, kävin neuvolat, seurakunnan kerhot jne jne.

Nyt aikaa on muutama vuosi kulunut, elämä rullaa, lapset tulevat taas tänä iltana yöksi-kahdeksi, miten haluavat. WhatsApp on viestintäväline. Elarit olen maksanut sopimuksen mukaan ajallaan. Sairaus on edennyt pikkuhiljaa, juuri ajattelin lapsille (15 ja 17) kertoa tilanteeni, en tule täyttämään 50v, kuolo korjaa sitä ennen. Ajatelkaa, vain kuin kotiuduin sairaalasta, vaimo kysästi, että tuliko kalliit lääkkeet, ei mitään edes kysellyt sairaudesta, ei hoidoista ei mistään. Rakkaus kuoli siihen hetkeen, jäin todella yksin.

No, nyt olen nauttinut kesästä, varmaan viimeinen kesä kun olen ulkoillut kunnolla, viettänyt 4 yötä teltassakin. Syksyn aikana kävely on mennyt lähes kokonaan, askeleen pituus on n 15 cm. Eli kävelen kuin vanha 80v ukkeli. No, meni ehkä vähän ohi aiheen, tulipa tämmöinen tilityspurkaus tähän väliin.

Vierailija
167/186 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä on tajunnut olevansa homo tai jotain muuta sellaista, eikä halua paljastaa asiaa sinulle.

Vierailija
168/186 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimi alle. Vaadi ositus ja yksinhuoltajuus sekä elarit. Ei eroa voi estää jos toinen sitä haluaa.

Jos se ei ole asiastaan varma, se yrittää jossain vaiheessa mönkiä takaisin. Siinä kohtaa mieti ankarasti, huolitko.

Vierailija
169/186 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tehdä? Valmistaudu eroon, erityisesti taloudellisesti. Ole kyyninen.

Vierailija
170/186 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syy on varmasti toinen nainen. Eron jälkeen toki pitää vähän aikaa matalaa profiilia.

Vaikea uskoa, koska mies on aina vain töissä tai kotona. Ei käy baareissa eikä "kavereiden kanssa pelaamassa" tms. Ei risteilyillä, ei missään. Jos se on chattaillut netissä jonkun naisen kanssa, niin ei kai se sen takia sen perhettä jätä? Ap

Työpaikkaromanssi? Sehän on nykyisin Tinderin jälkeen SE paikka, missä syntyy romansseja.

Aina on ollut. Tietäisit jos menisit töihin etkä läsöttäisi Tinderissä ja vauva.fissä hautaan saakka.

Vierailija
171/186 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä erotaan siksi, että rakkaus on loppunut tai asianomainen on tajunnut, ettei ole koskaan rakastanutkaan. Siihen rakkauden puutteeseen tietysti on syynsä, mutta todennäköisesti mies ei halua loukata sinua luettelemalla ominaisuuksia, jotka sinussa eivät miellytä tms.

Vierailija
172/186 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten hän on alkanut järjestellä eron käytännön asioita?

Ei kai mitenkään? Luulee kai, että minä ne järjestelen. No en järjestele. Hoitakoon itse jos haluaa erota. Ap

Lapsellinen asenne.

Lapsellista on lähinnä se, että eron haluava ei edes kerro eron syytä. 

-ohis

Vierailija
173/186 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei kerro toisesta naisesta, sillä ei halua tälle pahaa. Hyvä niin, koska ei kaada syytä kenenkäään toisen niskaan. Kertomalla toisesta naisesta  ex muija ja sen suku ym. haukkkuisi tätä toista naista hautaan asti.  Kun mies haluaa tehdä asian kunnollisesti, hän kertoo uudesta naisesta vasta korkeintaan  n.8kk päästä. Ex vaimonkin saa sitä myötä karistettua lopullisesti ruinaamasta miestä takaisin perhehelve###.  

Kuinka kauan kuvittelet sen pysyvän salaisuutena. Kunnolliset miehet eivät eroa, kun kotona on noin.pieniä lapsia. 

Vierailija
174/186 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät että on töissä? Tiedän useamman tapauksen, jossa on ilmoitettu töihin, että ollaan sairaana tai etänä tai asiakkaalla, ja mennäänkin salarakkaan luo, ja kotiin sanotaan, että mennään töihin. Suosittelen tsekkaamaan. Aivan satavarmasti on toinen jos ei mitään syytä tule.

Vierailija
175/186 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa miehen mennä ja ottaa lapset mukaansa. Nauti sinä AP vapaudesta ja jää etäksi.

Vierailija
176/186 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuohon voi paljon sanoa. Jos toinen ei halua olla yhdessä, niin ei sitä väkisinkään voi pitää. 

Voi olla toinen tai voi olla olematta. Mies on voinut vain väsyä arkeen, ei kestä sitä. Perhe-elämä ei vastannutkaan sitä kuvitelmaa, minkä halusi. Joillekin tulee yllätyksenä (monesti miehille), miten yhtäkkiä onkin hektistä eikä omaa aikaa ole. 

Vierailija
177/186 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten eroatte. Se on ikävää ja tekee kipeää, varsinkin kun on lapsia. Harvoin,  jos koskaan, kukaan saa kuitenkaan selityksen joka itselle kävisi järkeen, varsinkin kun tämä ilmeisesti tuli sinulle aika puskista. Tulisiko siitä sitten parempi olo, että pallottelisi mielessään ja kavereiden kesken että mitä hittoa se tarkoitti kun antoi tämän syyyksi? Tai no, joka tapauksessa sitä jää ihmettelemään että mitä hittoa.

Olen pahoillani. 

Vierailija
178/186 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen mies ja ilmoitin vaimolle että haluan eron 2020. Taustalla ei ollut toista naista, ei ole vieläkään. Sen sijaan koin että jäin täysin yksin vakavan sairauteni kanssa, puoliso ei käynyt edes teholla minua katsomassa. No, aiemmin puoliso oli sanonut että erolla ei sitten uhkailla, se on kerrasta poikki. Siksi venytin pahasta olosta huolimatta ilmoitustani pari vuotta.

Kun sitten sain tuon sanottua, puoliso ei kysellyt mitään, ei sanonut mitään jne. Täysin kylmä ihminen. Asuin 4 päivää ennen kuin sain toisen asunnon. Sitä ennen oli keskusteltu kuka asuu tässä ja kuka lähtee, miten lapset jne jne. Ei riitaa ollut koskaan, mutta rouva oli todella vähän kotona, minä opettajana olin lasten kanssa kesät, kävin neuvolat, seurakunnan kerhot jne jne.

Nyt aikaa on muutama vuosi kulunut, elämä rullaa, lapset tulevat taas tänä iltana yöksi-kahdeksi, miten haluavat. WhatsApp on viestintäväline. Elarit olen maksanut sopimuksen mukaan

Minulle puolison piittaamattomuus sairaalassaolostani (eli ei kävisi siellä) olisi ollut saman tien lusikat jakoon -tilanne. Koska eihän toinen rakasta, jos ei vastoinkäymisissä(kin) ole mukana ja tukena.

Hyvä, että lähdit, itse olisin lähtenyt jo paljon aiemmin.

Ehdottomasti kerro lapsille jo asiasta - he tarvitsevat aikaa sulatella asiaa. Muista, ihmiset reagivat eri tavoin tuollaiseen uutiseen, joten älä pety jos (toivottavasi hetkeksi) tulee vaikka käännettyä selkää ja mykkäkoulua.

tsemppiä matkaan!

Vierailija
179/186 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töissä vai kuitenkin "töissä"

No kyllähän se n*ssiminenkin ihan työstä käy, kun kunnolla lykkii menemään.

Nimenomaan. 

Eräs nainen ihan vaihtoi miehensä kanssa samaan työpaikkaan, jotta voisi hillitä miehen "työntekoa". No ei onnistunut ei. Mies tekee mitä haluaa ja sillä selvä. 

Turha ruveta syytä inttämään vaikka ymmärrän tarpeen tietää. Antaisin mennä.

Vierailija
180/186 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju on 5 vuotta vanha jo. Näinköhän aloittaja sai tietää syyn ja miten tuossa kävi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi