Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menin Lidliin ostamaan kuvaston pitkää keltaista neuletakkia. Neuleet tulivat tänään myymälöihin, olin paikalla klo 11 ja kokoni olivat jo loppu !

Vierailija
29.08.2019 |

Samoin lähes koko keltainen väri, myös mustat olivat menneet. Hämmennyin koska en ollut kuvitellut vaatteita noin suosituiksi !

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaista kangasta nuo oli? onko helsingin herttoniemessä vielä keltaista?

Vierailija
62/65 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä Lidleissä on noin huono tilanne? Itse olin eilen Herttoniemen Lidlissä klo 16 ja hyvin oli kaikkea tarjolla, ja aina on ollutkin, jos jotain olen lähtenyt etsimään. En kuitenkaan ostanut eilen muuta kuin nilkkasukat, koska yleensä Lidlin vaatteet ovat liian isoja (olen kokoa xs/34) mutta nuo neuleet olivat repluja ja takkikin vähän ei-niin-hyvännäköinen. Kaikkia kokoja ja värejä oli. Olen aiemmin käynyt useammankin kerran Itiksen ja Citycenterin Lidleissä, ja aina on ollut värejä ja kokoja tarjolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä Lidleissä on noin huono tilanne? Itse olin eilen Herttoniemen Lidlissä klo 16 ja hyvin oli kaikkea tarjolla, ja aina on ollutkin, jos jotain olen lähtenyt etsimään. En kuitenkaan ostanut eilen muuta kuin nilkkasukat, koska yleensä Lidlin vaatteet ovat liian isoja (olen kokoa xs/34) mutta nuo neuleet olivat repluja ja takkikin vähän ei-niin-hyvännäköinen. Kaikkia kokoja ja värejä oli. Olen aiemmin käynyt useammankin kerran Itiksen ja Citycenterin Lidleissä, ja aina on ollut värejä ja kokoja tarjolla.

Muistaakseni Citycenterin (ja Sörnäisten) Lidlissä ei ole käyttötavaroita lainkaan tarjolla? Kokemusteni mukaan vaatteita löytyy hyvin Graniittitalon sekä Roihupellon myymälöistä.

Vierailija
64/65 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän karmii se, miten joidenkin ainoa mahdollisuus hankkia uusia vaatteita on Lidlin tarjousrätit. Sori, jos kuulostaa ylimieliseltä, mutta oikeasti: niin paljon haluaa ja tarvitsee jotakin kympin rättiä, että pitää vartavasiten mennä aamutuimaan jonottamaan Lidlin ovelle!

Ja on, minullakin on jotain Lidlin vaatteita, mutta ei päiväni nyt sentään pilalle mene siitä, jos en löydä sopivaa kokoa. Muutenkaan en suunnittele elämääni Lidlin alekuvaston perusteella. Kai olen sitten onnekas, kun myymälavalikoimaa on ja rahaa ostaa mieluista.

Minua karmii se, kuinka järkyttävän yksinkertaiselta kuulostat. Kuka tässä on puhunut mistään päivänsä suunnittelemisesta ja miksi kuittaat kaikki Lidlissä myytävät vaatteet rätteinä?! Mä olen ostanut sieltä jonkin verran alushousuja ja muutamia pellavaisia t-paitoja ja kyllä ne on kaikki olleet todella hyvä laatuisia.

Ja juu, oletpa todellakin onnekas, kun ei tarvitse ikinä juosta tarjousryysyjen perään. Siinä suuressa onnekuudessa varmaan annat rahaa johonkin hyväntekeväisyyteen ja luonnollisesti pistät ilmaiseksi kiertoon niitä laatuvaateostoksiasi.

Vierailija
65/65 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin tiimi laittaa näitä tänne :) Hyvä tapa luoda hypeä ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä