Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menin Lidliin ostamaan kuvaston pitkää keltaista neuletakkia. Neuleet tulivat tänään myymälöihin, olin paikalla klo 11 ja kokoni olivat jo loppu !

Vierailija
29.08.2019 |

Samoin lähes koko keltainen väri, myös mustat olivat menneet. Hämmennyin koska en ollut kuvitellut vaatteita noin suosituiksi !

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä tulee myymälään muutama kappale eli pieni erä.

Vierailija
2/65 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varmistit erän hyllyynpurkajalta, että sitä sinun kokoasi, keltaista ja mustaa oli tullut yhtä paljon kuin muita kokoja ja värejä? Koska eihän tuollaisessa pieniä eriä myyvässä kaupassa voida ottaa myyntiin saman verran kaikkea, kun eivät ne sitten myy yhtä hyvvn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menin klo 8:10, kun kauppa aukesi klo 8 ja kaikki olivat mennet eli ei niitä tullut kuin yksi kappale. Mainos on vain syötti saada asiakkaita myymälään.

Vierailija
4/65 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menin heti kasin jälkeen (aukesi 8) ja jo siellä oli mummo lauma korien edessä ja ei toivoakaan että olisin päässyt katsomaan haluamaani tuotetta.

Vierailija
5/65 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on myymäläkohtaista, miten nopeasti mikin tuote hyllystä lähtee.

Kerran menin Hulluilta päiviltä klo 11 kysymään tarjousripsaria. Myyjä kertoi niiden loppuneen ennen aamuyhdeksää (myynti alkoi klo 08).

Sen jälkeen olen päättänyt etukäteen, onko tarjoustuote niin tärkeä että ehdottomasti haluan sen vai ostanko jos kohdalle osuu. Viimeisen kymmenen vuoden aikana on ollut niin hyvä tarjous, että olen lähtenyt sitä heti aamutuimaan hakemaan, on ollut tasan kahdesti. Toisella kerralla ostin uuteen kotiin pyykinpesukoneen ja -kuivurin, toisella kertaa lennot New Yorkiin.

Vierailija
6/65 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko 50 ei ollut valikoimassa ollenkaan. Huomasitteko?

Sinccis

Vierailija
7/65 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minää menin noin  klo 10 ja sain tuuppia mummeleita niiden ruututunikoiden edestä ! 

Vierailija
8/65 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyitkö myyjältä, onko kaikki esillä?

Vierailija
9/65 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyitkö myyjältä, onko kaikki esillä?

Totta kai. Ap

Vierailija
10/65 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-marketissa (ja varmasti myös Prismassa) oli keltaisia neuletakkeja.

Vierailija
11/65 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lähimyymälässä ei onneksi asioi muita kuin raksaäijiä, joten naistenvaatteita ja kosmetiikkaa kyllä yleensä ehtii hamstraamaan noista eristä.

Katselin juuri äsken niitä neuletakkeja (sitä keltaista juuri), mutta kangas oli jotenkin niin ohutta lurua, että sinne jäi.

Vierailija
12/65 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään löytyy aletuotteita kun laputetaan pitkin päivää.

Eläkeläiset rohmuavat kaiken aamulla...

Vierailija
13/65 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun lähimyymälässä ei onneksi asioi muita kuin raksaäijiä, joten naistenvaatteita ja kosmetiikkaa kyllä yleensä ehtii hamstraamaan noista eristä.

Katselin juuri äsken niitä neuletakkeja (sitä keltaista juuri), mutta kangas oli jotenkin niin ohutta lurua, että sinne jäi.

Mulla on vuosia vanha ohut Lindexistä ostettu pitkä neuletakki, ja tykkään juuri siitä sen ohuudesta. On yksi joka ei ole pitkä ja paksu, voi pitää sisälläkin.

Vierailija
14/65 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka niitä huonolaatuisia ryysyjä edes haluaa ostaa, ohut kangas, nyppääntyvät helposti jne.

Vierailija
15/65 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkupaikkojen Lidleissä tarjoustuotteita yleensä riittää paremmin, mutta kyllä meilläkin joskus joku naisten vaate loppuu melko pian.

Yleensä saan haluamani, jos vaan menen aamupäivän aikana kauppaan.

Vierailija
16/65 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän karmii se, miten joidenkin ainoa mahdollisuus hankkia uusia vaatteita on Lidlin tarjousrätit. Sori, jos kuulostaa ylimieliseltä, mutta oikeasti: niin paljon haluaa ja tarvitsee jotakin kympin rättiä, että pitää vartavasiten mennä aamutuimaan jonottamaan Lidlin ovelle!

Ja on, minullakin on jotain Lidlin vaatteita, mutta ei päiväni nyt sentään pilalle mene siitä, jos en löydä sopivaa kokoa. Muutenkaan en suunnittele elämääni Lidlin alekuvaston perusteella. Kai olen sitten onnekas, kun myymälavalikoimaa on ja rahaa ostaa mieluista.

Vierailija
17/65 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, kun Lidl ei osaa varautua vaatteiden menekkiin yhtään. Heidi Klumia myydään vuositolkulla, samoja malleja. Sitten tällaiset suominaisten mieleen olevat basic-vaatteet loppuvat parissa tunnissa. Kannattaisiko konttorille palkata joku suomimuodin osaaja? Osaisi arvioida määriä paremmin.

Vierailija
18/65 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka niitä huonolaatuisia ryysyjä edes haluaa ostaa, ohut kangas, nyppääntyvät helposti jne.

On siellä usein hyviäkin. Osa on kuvailemasi kaltaisia, mutta hyvääkin vaatetta sieltä saa. Kyllähän sen aika hyvin siinä näkee, kummasta on kyse.

Vierailija
19/65 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei huvita mennä sinne venäjäksi paasaavien ,käsillä huitovien mummojen ja naamansa lävistyttäneiden, vaunuilla päälle ajavien teinimammojen sekaan. Paistopisteiden tuotteita otetaan sormin ja vaatteita sovitellaan ja jätetään tupakan ja hajuveden lemuisina laarin pohjalle. Ei kiitos. Kivoja halpoja vaatteita saa muultakin.

Vierailija
20/65 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän karmii se, miten joidenkin ainoa mahdollisuus hankkia uusia vaatteita on Lidlin tarjousrätit. Sori, jos kuulostaa ylimieliseltä, mutta oikeasti: niin paljon haluaa ja tarvitsee jotakin kympin rättiä, että pitää vartavasiten mennä aamutuimaan jonottamaan Lidlin ovelle!

Ja on, minullakin on jotain Lidlin vaatteita, mutta ei päiväni nyt sentään pilalle mene siitä, jos en löydä sopivaa kokoa. Muutenkaan en suunnittele elämääni Lidlin alekuvaston perusteella. Kai olen sitten onnekas, kun myymälavalikoimaa on ja rahaa ostaa mieluista.

Ostin tänä kesänä kesävaatteita ja rintsikoita Lidlistä. Oon tyytyväinen kaikkiin.

T-paidoissa on ollut pettymyksiä, lattialuuttuja ekan pesun jälkeen. Ulkovaatteita enkä kenkiä ole uskaltanut ostaa vielä Lidlistä.

Laatu vaihtelee paljon, käyttävät varmaan eri valmistajia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi