Menin Lidliin ostamaan kuvaston pitkää keltaista neuletakkia. Neuleet tulivat tänään myymälöihin, olin paikalla klo 11 ja kokoni olivat jo loppu !
Samoin lähes koko keltainen väri, myös mustat olivat menneet. Hämmennyin koska en ollut kuvitellut vaatteita noin suosituiksi !
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Se on myymäläkohtaista, miten nopeasti mikin tuote hyllystä lähtee.
Kerran menin Hulluilta päiviltä klo 11 kysymään tarjousripsaria. Myyjä kertoi niiden loppuneen ennen aamuyhdeksää (myynti alkoi klo 08).
Sen jälkeen olen päättänyt etukäteen, onko tarjoustuote niin tärkeä että ehdottomasti haluan sen vai ostanko jos kohdalle osuu. Viimeisen kymmenen vuoden aikana on ollut niin hyvä tarjous, että olen lähtenyt sitä heti aamutuimaan hakemaan, on ollut tasan kahdesti. Toisella kerralla ostin uuteen kotiin pyykinpesukoneen ja -kuivurin, toisella kertaa lennot New Yorkiin.
Ja jos kenkiä Hullareilta haluaa ostaa, on parempi olla paikalla ennen yhdeksää, mieluiten ennen kahdeksaa. Ainakin, jos kengän koko on 37, kuten minulla on. Olen muutaman kerran ehtinyt paikalle vasta puoli kymmenen jälkeen ja silloin haluamani kengät haluamassani värissä ovat minun koossani jo menneet muihin kasseihin.
Ja viime vuonna ennen joulua Wiklund (Sokos) myi päivittäin vaihtuvia kosmetiikkatuotteita tarjoushinnoin. Olin kytännyt päivää, jolloin tietty Michael Kors -tuoksu tulisi alennukseen ja kun se saapui, menin kauppaan joskus aikaisin iltapäivällä. Tuoksua ei ollut hyllyssä, joten kysyin myyjältä, joko ko. tuote oli loppu. Myyjä otti osaaottavan ilmeen ja sanoi, että ne kaikki menivät heti aamulla, koska jokukin asiakas oli ostanut seitsemän(!) pulloa. Ei kuulemma ollut ostorajoitteita! Että näinkin voi käydä.
Lidlistä olen todennut jo vuosia, vuosia sitten, että ei kannata kuvaston mukaan paikanpäälle rynnätä, oli sitten kysymys vaatteista tai esim. ranskalaisista herkkuruokatuotteista. Ne ovat kaikki loppu silloin kun minä ehdin paikalle.. Miehelleni on käynyt parempi tuuri, vai eivätkö miehet käy vaatetavaraa Lidlistä ostamassa? Mies sai ostettua itselleen pyöräilytakin viime vuonna ja pari viikkoa sitten softshell-takin, tosin haluamansa harmaan tilalle hän joutui ottamaan tummansinisen. Mutta sai kuitenkin sen tuotteen, jota lähtikin hakemaan.
Olin aikeissa mennä ostamaan sen kamelin väristen pitkän neuletakin! Tuskin kannattaakaan lähteä, on varmaan jo loppu.
Olen etsinyt ruskeaa neuletta varmaan 10 kaupasta viime viikolla. Niitä ei myydä missään. Ei siis ihme, että toi on myyty loppuun.
Pyydä Liiteriltä kilometrikorvauksia turhasta reissusta.
Vierailija kirjoitti:
Olin aikeissa mennä ostamaan sen kamelin väristen pitkän neuletakin! Tuskin kannattaakaan lähteä, on varmaan jo loppu.
Olen etsinyt ruskeaa neuletta varmaan 10 kaupasta viime viikolla. Niitä ei myydä missään. Ei siis ihme, että toi on myyty loppuun.
Noita Lidlin suosittuja vaatteita ilmestyy myyntiin facebookin kirppareille tasaisin väliajoin. Myyjät pyytää isompaa hintaa kuin mitä Lidlissä. Joskus huomautin tästä yhdessä ryhmässä ja sain paskaa niskaani.
Nää facemyyjät siis odottaa sen pari päivää kun joku suosittu tuote on Lidlissä loppu ja sitten laittaa myyntiin kalliimmalla.
Uskon, että tuo keltainen neuletakkikin ilmestyy facebookin ryhmiin myyntiin viikonlopun aikana.
Sama juttu mulla. Vähän aikaa sitten myytiin isokokoisten legginssejä. Tiesin ne laadukkaiksi ja koska viime vuonna ostin 5 paria ongelmitta, menin nytkin paikalle heti kaupan avatessa. Kappas vaan, yhden parin löysin kokoani!! Samasta kaupasta, jossa viime vuonna oli lähemmäs 10 tarjolla!
Vierailija kirjoitti:
Espritillä oli ainakin kamelin värinen pitkä hupullinen neuletakki ainakin Helsingin myymälässä stokkaa vastapäätä n. 60 e.
Oli ihan puuvillaa ja villasekoitetta, ei mitään viskoosipaskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Espritillä oli ainakin kamelin värinen pitkä hupullinen neuletakki ainakin Helsingin myymälässä stokkaa vastapäätä n. 60 e.
tämä:https://www.esprit.fi/naistenvaatteet/neulepuserot-neuletakit/neuletaki…
linkki ei näköjään kohdistunut tuotteeseen, mutta se on 2. sivulta 9 kuva alhaalta päin lukien vasemmalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs viskoosissa vikana? Se on aivan hyvä joissain vaatteissa.
Ne on ne eläkeläismummut jotka ne ensimmäisenä kahmii. Meillä työssäkäyvillä ei ole mitään mahista saada niitä. Itsellenikin olisi kelvannut se nätti keltainen neuletakki mutta pääsen vasta tunnin päästä töistä, niin tuskin on enää omaa kokoa saatavilla. Viime vuonna onneksi ehdin saamaan sellaisen kimonon, mutta olinkin kesälomalla silloin. Enkä edes mennyt heti aamusta.
.[/quote]
Oli ihan puuvillaa ja villasekoitetta, ei mitään viskoosipaskaa.[/quote]
En voi käyttää mitään villasekoitemateriaalia.
Viskoosi on luonnonkuitu ja ihan hyvä. Esim. Jenni Haukion iltapuku viime linnanjuhlissa oli koivuviskoosia. Sekoitat halpismateriaalin nyt varmaan muoviseen polyesteriin...
Vierailija kirjoitti:
.
Viskoosi on luonnonkuitu ja ihan hyvä. Esim. Jenni Haukion iltapuku viime linnanjuhlissa oli koivuviskoosia. Sekoitat halpismateriaalin nyt varmaan muoviseen polyesteriin...
Mulla joskus viskoosi lyhenee helmasta tai tiukentuu niin ettei ole mahdollista saada sitä enää takaisin muotoonsa. Vaikka pesisin hellävaraisesti 30 asteessa, muotoilisin ronskillakin kädellä pesun jölkeen ja silittäisin niin ei.
Vierailija kirjoitti:
.
Viskoosi on muuntokuitu. Ei tekokuitu, muttei ihan luonnonkuitukaan, vaan muuntokuitu.
Olin kerran ekana oven kahvoissa kiinni kun oli eräs kalastusjuttu myynnissä. Mutta ne möivät jo silloin eioota?! Siis mummut jätin jalkoihini ja kuvasin suoraan laareille. Myyjä sanoi että loppu vaikka sinä päivänä tulivat myyntiin 😁😁 eli hlökunta ostaa parhaat päältä.
Totta muuten, kyllä henkilökuntakin niitä haalii.
Aamulla hieman ennen klo 11 noita neuletakkeja oli (Pirkanmaalla) myynnissä lähes koko "korillinen" täynnä (niitä metallikoreja joissa vaatteet on, ehkä n. 1,5mX1,5m kokoinen.
Kaikkia värejä ja kokoja oli, tuumailin siinä minkä koon otan, ja useampia (5-7) naista kävi siinä, ja kaikki hipelöimässä nimenomaan sitä keltaista, eli varmaan on vaan ollut suosittu.
Itse ostin mustan, joku kritisoi että on ohut, itse nimenomaan siihen ihastuin, pidän että pitkä neuletakki on ohut, silloin se laskeutuu nätisti.
Oli vaikka kuinka paljon S ja M kokoja. sun kannattas ehkä laihduttaa niin löytyy vaatteita muualtakin kuin Ikean lakanahyllyltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän karmii se, miten joidenkin ainoa mahdollisuus hankkia uusia vaatteita on Lidlin tarjousrätit. Sori, jos kuulostaa ylimieliseltä, mutta oikeasti: niin paljon haluaa ja tarvitsee jotakin kympin rättiä, että pitää vartavasiten mennä aamutuimaan jonottamaan Lidlin ovelle!
Ja on, minullakin on jotain Lidlin vaatteita, mutta ei päiväni nyt sentään pilalle mene siitä, jos en löydä sopivaa kokoa. Muutenkaan en suunnittele elämääni Lidlin alekuvaston perusteella. Kai olen sitten onnekas, kun myymälavalikoimaa on ja rahaa ostaa mieluista.
Mun bruttopalkka on 7200e/kk ja silti ostan aika ajoin Liiteristä vaatteita. Ne ovat välillä todella hyvälaatuisia! Ja ei ole ”statusongelmaa” vaan itsetunto kestää hyvin juoksennella esmara-merkin mekoissa.
Sama juttu mulla (tosin mun palkka ei oo ihan noin iso kuin sulla)
Hyvin sopii kaappiin Lidlin vaatteet mun Ralph Lauren-puseroiden viereen. :)
Ostan vaatteita joiden ulkonäöistä, materiaalista ja väristä pidän, merkillä tai ostopaikalla ei ole niin väliä. Markettimuoti on nykyään todella nättiä ja hyvälaatuista, usein tulee ostettua työ- ja arkivaatteiksi.
Monet Lidlin vaatteet ovat todella hyvälaatuisia, jotkut ovat huonoja, mutta ne jätän kauppaan. Vai hyvät lähtee mukaan.
Mä sain mustan takin
Mieletön. Ei tosin tällä helteellä . Halpa.
Elämänkuvasi on melko rajoittunut, anteeksi vain.
Et ymmärrä, että Lidlin kuvaston selaus, tärppien merkkaaminen ja loppuhuipennuksena jonotus ulko-ovella ennen myymälän avautumista on monelle eläkeläiselle kiva harrastus. Se on yhtä lailla kiehtovaa kuin jännittävää: mitäs kivaa ja "tarpeellista" sieltä tällä viikolla löytyy! Ja voi sitä mielihyvää, kun ehtii napata sen keltaisen neuletakin, jos ei itselle niin tyttärelle.
Lidlillä on myös tosi antelias palautusoikeus, joten ei haittaa, vaikka ostoshuuma menisi joskus yli.
Huom. tämä kommentti EI ole sarkasmia, vaan tarkoitan tätä 1:1.