Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menin Lidliin ostamaan kuvaston pitkää keltaista neuletakkia. Neuleet tulivat tänään myymälöihin, olin paikalla klo 11 ja kokoni olivat jo loppu !

Vierailija
29.08.2019 |

Samoin lähes koko keltainen väri, myös mustat olivat menneet. Hämmennyin koska en ollut kuvitellut vaatteita noin suosituiksi !

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsityövoimalla tehdyt raastupaan saavat omasta puolestani jäädä kauppaan.

https://yle.fi/uutiset/3-10672732

Vierailija
22/65 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä tulee yleisemmin noin 2-4 kappaletta per koko. Ja jos on tosi suosittu tuote, niin menevät heti kaikki klo 8 aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy jossain vähemmän ruuhkaisessa Lidlissä jos mahdollista.

Vierailija
24/65 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsityövoimalla tehdyt raastupaan saavat omasta puolestani jäädä kauppaan.

https://yle.fi/uutiset/3-10672732

Adidasta tehdään samoilla tehtailla? Mitäköhän? Verkkareita? Urheiluvaatteita? Lenkkareita?

Vierailija
25/65 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo tehokkuusvaatimukset, vessakiellot ja ruokatuntien pitämättömyydet kostautuvat työnantajalle pitkässä juoksussa, ihan jo virheiden lisääntymisenä. Typerää.

Vierailija
26/65 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo tehokkuusvaatimukset, vessakiellot ja ruokatuntien pitämättömyydet kostautuvat työnantajalle pitkässä juoksussa, ihan jo virheiden lisääntymisenä. Typerää.

Pitäisi olla tarpeeksi työntekijöitä, ja tuuraajat sairastuneiden tilalla.

Vierailija
27/65 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Bestseller (Vila, Vero Moda ym) on samaa laatua kuin Lidl. Kun valmistetaan samoilla tehtailla.

Vierailija
28/65 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän karmii se, miten joidenkin ainoa mahdollisuus hankkia uusia vaatteita on Lidlin tarjousrätit. Sori, jos kuulostaa ylimieliseltä, mutta oikeasti: niin paljon haluaa ja tarvitsee jotakin kympin rättiä, että pitää vartavasiten mennä aamutuimaan jonottamaan Lidlin ovelle!

Ja on, minullakin on jotain Lidlin vaatteita, mutta ei päiväni nyt sentään pilalle mene siitä, jos en löydä sopivaa kokoa. Muutenkaan en suunnittele elämääni Lidlin alekuvaston perusteella. Kai olen sitten onnekas, kun myymälavalikoimaa on ja rahaa ostaa mieluista.

Mun bruttopalkka on 7200e/kk ja silti ostan aika ajoin Liiteristä vaatteita. Ne ovat välillä todella hyvälaatuisia! Ja ei ole ”statusongelmaa” vaan itsetunto kestää hyvin juoksennella esmara-merkin mekoissa.

Vierailija
29/65 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin puutarhatuotteista suosituimmat on loppu jo kello 8.10. Siellä kannattaa olla heti ovien avautuessa!

Vierailija
30/65 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekäs köyhälisto ostaa lapsityövoimalla tehtyjä polyesterirääsyjä. Jos vaatteet tehtäisiin inhimillisellä työvoimalla niin jo yhden t-paidan hinnaksi tulisi n. 40€, tästä syystä kannattaa panostaa siihen, ettei shoppaile turhia vaan ostaa sen pari kalliimpaa ja kestävää t-paitaa pari kertaa vuodessa jne.

Vierailija
31/65 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästähän tuli mielenkiintoinen keskustelu. Tällä palstalla on aina jollain yllättävän paljon tietoa vaikka mistä aiheista.

Vierailija
32/65 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei huvita mennä sinne venäjäksi paasaavien ,käsillä huitovien mummojen ja naamansa lävistyttäneiden, vaunuilla päälle ajavien teinimammojen sekaan. Paistopisteiden tuotteita otetaan sormin ja vaatteita sovitellaan ja jätetään tupakan ja hajuveden lemuisina laarin pohjalle. Ei kiitos. Kivoja halpoja vaatteita saa muultakin.

Missä sä oikein asut?

Vierailija
33/65 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei huvita mennä sinne venäjäksi paasaavien ,käsillä huitovien mummojen ja naamansa lävistyttäneiden, vaunuilla päälle ajavien teinimammojen sekaan. Paistopisteiden tuotteita otetaan sormin ja vaatteita sovitellaan ja jätetään tupakan ja hajuveden lemuisina laarin pohjalle. Ei kiitos. Kivoja halpoja vaatteita saa muultakin.

Missä sä oikein asut?

Villi veikkaus: Kontula.

Vierailija
34/65 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekäs köyhälisto ostaa lapsityövoimalla tehtyjä polyesterirääsyjä. Jos vaatteet tehtäisiin inhimillisellä työvoimalla niin jo yhden t-paidan hinnaksi tulisi n. 40€, tästä syystä kannattaa panostaa siihen, ettei shoppaile turhia vaan ostaa sen pari kalliimpaa ja kestävää t-paitaa pari kertaa vuodessa jne.

Et sitten lukenut koko ketjua? Tuo Yle-linkkihän juuri kertoi, että samoilla tehtailla valmistetaan kalliimpia merkkejä myös. Niillä on vaan välissä lisäkertoimia, esim. monimutkaisemmat jakelutiet tai hienommat myymälät kuin Lidlillä, joka tekee kaiken itse ja supertehokkaasti. Toki kalliimpia materiaaleja saatetaan käyttää kalliimmissa merkeissä, mutta ei ne yksistään lisää hintaa kymppejä vaan euroja.

Vierailija
35/65 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menen töihin seitsemän aikaan aamulla (Lidl aukeaa 7) ja kuljen Lidlin ohi. Siellä on mummoja jo jonossa odottamassa ovien aukeamista joka torstai-aamu. Harmittaa kun en itse pääse koskaan tuohon aikaan :). 

Vierailija
36/65 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä sä oikein asut?

Villi veikkaus: Kontula.

Mulla tuli mieleen joku itärajan läheisyydessä oleva Lidl. Lappeenranta, Imatra...?

Vierailija
37/65 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä tulee yleisemmin noin 2-4 kappaletta per koko. Ja jos on tosi suosittu tuote, niin menevät heti kaikki klo 8 aikaan.

Tämä yleistys ei pidä paikkaansa. Välillä jotakin tuotetta tulee jopa laatikkotolkulla. Oikeasti. Lukemattomia kappaleita. Hyvin harvaa tuotetta tulee muutama. Esim jokin kallis työkone tai joku peppukarvatrimmeri.

Vierailija
38/65 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä menin klo 8:10, kun kauppa aukesi klo 8 ja kaikki olivat mennet eli ei niitä tullut kuin yksi kappale. Mainos on vain syötti saada asiakkaita myymälään.

Törkeää! Tuosta voi jo ilmoittaa kuluttajaviranomaiselle: harhaanjohtavaa mainontaa!

Aiemmin mm. kodinkoneita ja puhelimia mainostettiin hyvään hintaan, mutta ei kerrottu, että tuotetta oli tarjolla vain esim. 5 tai 10 kpl/myymälä.

Tästä nousi haloo, ja nykyään tuommoinen mainonta on kielletty. Joko lukumäärä on ilmoitettava tai tuotetta pitää saada myöhemmin samaan hintaan, jos loppu jo tarjouspäivänä.

Vierailija
39/65 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä yleistys ei pidä paikkaansa. Välillä jotakin tuotetta tulee jopa laatikkotolkulla. Oikeasti. Lukemattomia kappaleita. Hyvin harvaa tuotetta tulee muutama. Esim jokin kallis työkone tai joku peppukarvatrimmeri.

Kumma juttu, etteivät teetä/tuota suosituiksi arvaamiaan juttuja enemmän myyntiin.

Vai olivatko nämäkin "heidiklum" designia?

Itse löysin kivan pellavasekoitteisen kesämekon vielä elokuussa alelaarista, jossa niitä oli usea kappale myymättä.

En jotenkin usko, että Lidlin väki on noin tietämätöntä siitä, mikä myy. Vai meneekö suosittua tuotetta paljon myyntiin muissa maissa, eikä meille tänne pohjanperälle riitä kuin joku näytiksi.

Vierailija
40/65 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori vaan näille, jotka puhuvat lapsityövoimasta, mutta totuus on se, että suurimmat osat kaikista ulkomaan tuotteista tehdään halppistyövoiman avulla, esim pienemmät osat ja raaka-aineet. Ne saatetaan sitten lopuksi koota suomalaisessa tehtaassa kokonaisiksi, jotta saadaan "made in finland" lappu tuotteelle, mutta ei se tarkoita, etteikö halpatyövoimaa jossain vaiheessa olisi käytetty. Muuten tuotteiden hinnat olisivat ihan järkyttäviä. Paitojen hinnat olisi suunnilleen 200e paikkeilla, jos kaikki olisi teetätetty Suomessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän