Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies sanoi että olen hänelle elämässänsä neljänneksi tärkein asia, siis vasta 4 - Miten itse etenisit jos kuulisit saman?

Vierailija
28.08.2019 |

Miehen tärkeysjärjestys elämässä menee kuulemma:

1. Hän itse
2. Hänen uransa
3. Äitinsä
4. Naisensa

Jos itse kuulisit mieheltä saman, miten etenisit?

Vai onko tuo juurikin odotettavaa, että noinhan sen pitää mennäkin? Eihän naisellakaan mies todella tule ykkösenä, vaan samalla tavallahan naisenkin lista menee monesti.

Kommentit (147)

Vierailija
61/147 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon tietysti ilahtuneena, että kiva, kun "sä olet kyllä mun listalla vasta ysi."

Vierailija
62/147 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle mies sanoi humalassa että koiransa on aina ykkönen ja minä ikuisesti kakkonen. Tuli kyllä paha mieli. Joskus rakkauden huumassa sanoi että olen tärkeintä hänen elämässään. Näköjään huuma sitten laantunut.

Onko teistä ok?

Siinä mielessä ymmärrän ja ok että miehen tulee ensin huolehtia koiran tarpeista koska koira ei siihen itse pysty, sinä taas olet aikuinen ja luultavasti täysjärkinen joten pystyt huolehtimaan itse itsestäsi.. Arvostan miestäsi, koiraa ei turhaan sanota ihmisen parhaaksi ystäväksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/147 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä nelonenhan on maailman kaikista asioista valitessa ihan hyvä sijoitus. Itse vieroksuttaisi jos minä tai suhde minuun olisi jollain ykkös- tai kakkossijalla koska arvostan ihmisessä enemmän tervettä tärkeysjärjestystä kuin sitä että hän palvoisi minua. Ja minähän en todellakaan ole mikään maailman tärkein ihminen vaikka muuten oikein mahtava ja mainio olenkin.

Mutta en alkais suhteeseen ihmisen kanssa joka olisi nostanut vanhempansa jalustalle, oli se sitten isä tai äiti.

En myöskään kuunaan haluaisi olla lasteni topkympissä.

Nähty on kaksi suhdetta tuollaisiin miehiin ja siinä oli mulle kyllin.

Vierailija
64/147 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mullakin omat lapset menee kaiken edelle ja sitte oma puoliso ja vanhemmat tulevat siinä jaetulla kakkossijalla. Ja veli myös. Sitten vasta ruvetaan jakamaan työ/harraste sijoja.

Vierailija
65/147 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mullakin omat lapset menee kaiken edelle ja sitte oma puoliso ja vanhemmat tulevat siinä jaetulla kakkossijalla. Ja veli myös. Sitten vasta ruvetaan jakamaan työ/harraste sijoja.

Vierailija
66/147 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla soisi kellot kyllä lujaa, jos puolisoni arvottaisi äitinsä minua korkeammalle.

Vierailija
67/147 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mm. lemmikki, lapset tai omaisuus menee puolison edelle, se on normaalia, jos sanoja on nainen. Miehen ollessa sanoja tuloksena on alapeukkuennätys.

Vierailija
68/147 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti? Mistä olet tuollaisen mammanpojan löytänyt? Sen ymmärrän että ensimmäisenä on itse, seuraavana kuuluu olla rahat ja työ, sen jälkeen tulee kaikki muu.

Vierailija
69/147 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lista:

Lapset

Minä

Puoliso

Työ

70/147 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ihmettelen ettei kukaan näe ongelmana, että AP:n miehen listassa on naiset monikossa, joten hän ei ole edes sen ykkösnainen, vaan saa jakaa miehensä muiden naisten joukossa.

Vierailija
71/147 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä minullekaan se mies ole ykkönen. 

1. Lapset

2. Vanhempani

3. Minä

4. Mies

Vierailija
72/147 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti kyllä vanhemmat useimmin ovat elämässäsi syntymästä kuolemaan.

Puolisoita tulee ja menee. 

Vierailija
73/147 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun pitää se eka olla.

Mieheni lista top3 on

Minä

lapset

hän itse

Vierailija
74/147 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mm. lemmikki, lapset tai omaisuus menee puolison edelle, se on normaalia, jos sanoja on nainen. Miehen ollessa sanoja tuloksena on alapeukkuennätys.

Naiset, joiden mielestä tasa-arvoasioissa on paljon korjattavaa, eivät näe suurinta epäkohtaa ollenkaan.

Vierailija
75/147 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mammojen reaktiot on aika outoja, kun harvalla mies on itsellä ykkösenä. Miksi odotat että miehellä sitten on nainen (vaimo) ykkösenä?

Tasa-arvoa hei. Kerta naisilla ei ole mies ykkösenä, ja kaikki tietää ettei todellakaan ole vaikka mitä sanoisitte, niin miksi miehellä pitäisi olla?

Vai väitätkö todella, että mies menee sinulla itseäsi edelle jopa? Ha! Lopeta valehtelu.

Mikä on Kerta nainen?

Vierailija
76/147 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun lista:

Lapset

Minä

Puoliso

Työ

Kirjoitusten perusteella sinulla ei ole mitään näistä.

Vierailija
77/147 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mammojen reaktiot on aika outoja, kun harvalla mies on itsellä ykkösenä. Miksi odotat että miehellä sitten on nainen (vaimo) ykkösenä?

Tasa-arvoa hei. Kerta naisilla ei ole mies ykkösenä, ja kaikki tietää ettei todellakaan ole vaikka mitä sanoisitte, niin miksi miehellä pitäisi olla?

Vai väitätkö todella, että mies menee sinulla itseäsi edelle jopa? Ha! Lopeta valehtelu.

Miksi valehtelet vai etkö osaa lukea? Pääosassa kommenteissahan sanottiin että joko minä itse tai me yhdessä on ihan ok ykkösenä?

Minusta on outoa, että oma äiti menee oman puolison edelle. En rakentaisi perhettä liittoon, jossa lapsuudenperhe menee oman perheen edelle. Ei vaan tule toimimaan käytännössä.

Vierailija
78/147 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et syystä tai toisesta halua erota, niin aika alkaa yhtä itsekkääksi.

Miettisin kyllä kahdesti onko siitä äijästä niin paljon iloa, että kannattaa jatkaa.

Aloitus on tuon saman miehen tekemä, joka vaahtoaa prinsessaharhoista ja kaksinaismoralismista. Ei kannata siis tuhlata aikaa neuvomikseen.

Vierailija
79/147 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin 6. 

Ensin hän itse, sitten 3 lasta, kissa ja lopulta minä jos jotain jäi jäljelle.

Katsoin sitä aikani ja erosin. Löysin sitten miehen jolle olen ykkönen, voi vain arvata onko suhteemme onnellinen yli 20 vuoden jälkeenkin:D Lapsetkin saivat kokea normaalin parisuhteen mallin ennen aikuistumistaan. 

Vierailija
80/147 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut koko ketjua, mutta mitä kummallista siinä oli.

Käytäntö ja teot sen kertovat, mikä on kunkin ihmisen elämässä se tärkein tai tärkeimmät asiat.  Sanat ovat usein aivan eri asia kuin käytännön todellisuus.

Esim. Rakastan sinua, olet ihana jne.  Mikä on arkitodellisuus??