Mies sanoi että olen hänelle elämässänsä neljänneksi tärkein asia, siis vasta 4 - Miten itse etenisit jos kuulisit saman?
Miehen tärkeysjärjestys elämässä menee kuulemma:
1. Hän itse
2. Hänen uransa
3. Äitinsä
4. Naisensa
Jos itse kuulisit mieheltä saman, miten etenisit?
Vai onko tuo juurikin odotettavaa, että noinhan sen pitää mennäkin? Eihän naisellakaan mies todella tule ykkösenä, vaan samalla tavallahan naisenkin lista menee monesti.
Kommentit (147)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo napanuorakaan vielä näköjään katkennut kun äiti menee naisensa edelle.
Yleensä äiti pysyy samana koko eliniän, panoja tulee ja menee. Eikä yhteenkään naiseen voi luottaa tai kannatta ripustautua.
Niin, jokaisella meillä on vain yksi ÄIti, puolisoita taas tulee ja menee läpi elämän ja potentiaalisia puolisoita tässä maailmassa on miljardeja.
miten siis puoliso voisi tai sen kannattaisi edes olla äitiä tärkeämpi? Jos siis järjellä ja loogisesti ajatellaan.
Mutta täällä länsimaissa vähän kaikki on kieroutunutta.
Meillä ei asiasta puhuttu mutta järjestys oli selvä:
Hän itse
Lapset
Kissa
Minä
Jossain vaiheessa tuohon väliin tuli sitten mun tietämättäni vielä toinen nainen, tämä selvisi vasta eron jälkeen onneksi
Me olemme sopineet että lapset menee aina meidän aikuisten edelle. Me aikuiset pärjäämme kyllä mutta lapset ei. Eli lapset ovat paikalla 1. Mutta se ei tarkoita että emme pidä parisuhteesta huolta tai olisimme täysin epäitsekkäitä. Hyvä parisuhde on lasten koti ja terve itsekkyys pitää huolen ettei sitä nääkähdä arjen vaatimusten alle.
No minä en olekaan mikään pelkkä pano joten olen tärkeämpi kuin miehen äiti. Olemme olleet yhdessä 30 vuotta ja olen mieheni lasten äiti. Mutta miehen äiti on silti tärkeä ja hyvä mies kohtelee äitiään hyvin ja auttaa ja huolehtii tarvittaessa eikä se ole minulta pois. Jos haluaa hyvän miehen niin katso kuinka hän kohtelee äitiään. Ja se ei tarkoita että olisi joku mammanpoika sillä se että roikkuu yhä kiinni äidissä aikuisena ei ole tervettä. Mieheni piti aikuisena huolta äidistään eikä enää niin että äiti hoiti kaiken.
Vierailija kirjoitti:
No minä en olekaan mikään pelkkä pano joten olen tärkeämpi kuin miehen äiti. Olemme olleet yhdessä 30 vuotta ja olen mieheni lasten äiti. Mutta miehen äiti on silti tärkeä ja hyvä mies kohtelee äitiään hyvin ja auttaa ja huolehtii tarvittaessa eikä se ole minulta pois. Jos haluaa hyvän miehen niin katso kuinka hän kohtelee äitiään. Ja se ei tarkoita että olisi joku mammanpoika sillä se että roikkuu yhä kiinni äidissä aikuisena ei ole tervettä. Mieheni piti aikuisena huolta äidistään eikä enää niin että äiti hoiti kaiken.
Siis miten pelkkä pano ja miehen äiti liittyy yhteen?
Tällaisia miehiä naiset deittailee kuitenkin, siis miehiä jotka pistävät naisen viimeiseksi. Mutta kiltti mies joka pitää kuin kukkaa kämmenellä ei saa naisilta mitään huomiota.
Pay attention, folks.
Minä voisin kyllä kuolla mieheni puolesta. Olemme olleet kohta 30 vuotta yhdessä ja hän on minulle hyvin rakas.
Ja lasteni puolesta kuolisin ilman muuta, se on itsestäänselvyys.
Omat vanhempani ovat pian 7-kymppisiä. Hekin ovat hyvin rakkaita (erityisesti äiti, joka on aivan mahtava ihminen), mutta heidän puolestaan en ehkä kuitenkaan kuolisi. Ellen tietäisi että olen joka tapauksessa kuolemassa esim. syöpään ennen heitä.