Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko vainajaan saada yhteyttä vuosien päästä?

Vierailija
28.08.2019 |

Taas näitä "höpö" juttuja, mihin itse kyllä uskon kovasti. Mutta onko näissä joku "aikaraja"? Voiko meedio saada yhteyden kuolleeseen 10 tai 20 vuoden päästä? Käykö joskus niin ettei onnistu?

Ja mistä johtuu etten näe vainajasta unta melkein ikinä. Alun painajaiset, ja pari kertaa sen jälkeen nähnyt. Viime yönä näin, mutta en päässyt lähelle. En saanut mahdollisuutta jutella. Toinen kuoleman tapaus jotenkin taas nostanut vanhat haavat pintaan, ja kovasti haluaisin jotain kuulla, ikävä on.

Kommentit (198)

Vierailija
141/198 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekä kristittyjen, juutalaisten että muslimien pyhät kirjoitukset kieltävät ehdottomasti noiden voimien kanssa puljaamisen.

Siellä on pahat henget taustalla, kukaan ei saa yhteyttä kuolleisiin sukulaisiinsa meedion välityksellä. Joku demoni voi kyllä käydä esiintymässä sellaisena, ja nehän osaavat - ovat tarkkailleet sukulaistasi hänen eläessään.

Miksi kaikki kuolemaan liittyvä olisi automaattisesti pahaa? Kuolema on ihan yhtä luonnollista kuin syntymä, välttämätön osa elämän kiertokulkua. Toki se on usein surullisempaa kuin syntymä, mutta eihän iloakaan olisi ilman surua.

Ja minusta ainakin olisi hirveän lohdutonta ajatella, että kuolleet läheiset olisivat joidenkin pahojen henkien takana.

Vierailija
142/198 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän meediot väittävät saavansa.

Väittäisin ihan samaa kohdallani ja vielä monta kertaa viikossa.

😁 😁 😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/198 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekä kristittyjen, juutalaisten että muslimien pyhät kirjoitukset kieltävät ehdottomasti noiden voimien kanssa puljaamisen.

Siellä on pahat henget taustalla, kukaan ei saa yhteyttä kuolleisiin sukulaisiinsa meedion välityksellä. Joku demoni voi kyllä käydä esiintymässä sellaisena, ja nehän osaavat - ovat tarkkailleet sukulaistasi hänen eläessään.

Miksi kaikki kuolemaan liittyvä olisi automaattisesti pahaa? Kuolema on ihan yhtä luonnollista kuin syntymä, välttämätön osa elämän kiertokulkua. Toki se on usein surullisempaa kuin syntymä, mutta eihän iloakaan olisi ilman surua.

Ja minusta ainakin olisi hirveän lohdutonta ajatella, että kuolleet läheiset olisivat joidenkin pahojen henkien takana.

Kuolema on kaunis asia. Ja nimenomaan kuolleet läheisesi EIVÄT ole pahojen henkien takana vaan turvallisessa ja hyvässä paikassa., josta he eivät voi oikeasti saada yhteyttä sinuun. Yhteyden saavat pahat henget, jotka teeskentelevät olevansa kuolleita läheisiäsi.

Saat yhteyden läheisiisi omilla muistoillasi tai unissa ja se on oikea tapa muistella läheisiäsi.

Vierailija
144/198 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata sekaantua mihinkään vainajilta kyselyihin. Ikinä.

Vierailija
145/198 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimin opiskeluaikana, vielä muutama vuosi sitten meediona. Suurin asiakasryhmä oli keski-ikäiset naiset, jotka toivoivat tietoa rakkaistaan. Usein taustalla oli vaikeuksia hyväksyä rakkaan kuolemaa, läheisriippuvuutta, syyllisyyden tunteita ja oman elämän tyhjyyttä, yksinäisyyttä.  Aika varattiin ilman nimeä, mutta numeron näin. Tarkistin tietenkin kenelle numero kuuluu ja koska yleensä tultiin suhteellisen läheltä, tunsin aina jonkun, joka tiesi tämän ihmisen. Pelkän nimenkin perusteella löytyy netistä paljon tietoa, kun osaa etsiä.

Mitä sanoisit mulle. En ole netissä, salainen numero ja osoite?

En tosin menisi meediolle ikimaailmassa.

Onnistun ihan extemporekin ilman "esitutkintaa" ns. kylmälukemisen  avulla asiakkaan ääntä, äänenpainoja, äännähdyksiä ja taukoja "lukemalla" (eli yksinkertaisesti havainnoimalla asiakkaan ulosantia hyvin tarkkaan) aika hyvin arvaamaan mitä asiakas haluaa kuulla. Käytän tekniikkana vihjailevia kysymyksiä, joihin vastaamalla kerrot enemmän kuin tajuatkaan vastasitpa sitten mitä tahansa.

Koska en oikeasti tietenkään osaa ennustaa tai saada yhteyttä vainajiin tarvitsen tapaamiseen kontaktin puhelimen välityksellä jolloin, kuten kerroin, pystyn asiakasta lukemalla arvaamaan mitä toivot minun kertovan. Näin yksinkertaistettuna ennustus tai vainajiin yhteyden ottaminen tapahtuu.

Vaan minullapa ei. Otan heihin oikeasti yhteyttä.

Sinccis

Vierailija
146/198 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuolema on kaunis asia. Ja nimenomaan kuolleet läheisesi EIVÄT ole pahojen henkien takana vaan turvallisessa ja hyvässä paikassa., josta he eivät voi oikeasti saada yhteyttä sinuun. Yhteyden saavat pahat henget, jotka teeskentelevät olevansa kuolleita läheisiäsi.

Saat yhteyden läheisiisi omilla muistoillasi tai unissa ja se on oikea tapa muistella läheisiäsi.

Kyllä niitä pahoja henkiä riittää tähän maailmaankin asti. Teeskentelevät olevansa niitä ihmisiä, joita tunnet.

Sinccis

Vierailija
147/198 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimin opiskeluaikana, vielä muutama vuosi sitten meediona. Suurin asiakasryhmä oli keski-ikäiset naiset, jotka toivoivat tietoa rakkaistaan. Usein taustalla oli vaikeuksia hyväksyä rakkaan kuolemaa, läheisriippuvuutta, syyllisyyden tunteita ja oman elämän tyhjyyttä, yksinäisyyttä.  Aika varattiin ilman nimeä, mutta numeron näin. Tarkistin tietenkin kenelle numero kuuluu ja koska yleensä tultiin suhteellisen läheltä, tunsin aina jonkun, joka tiesi tämän ihmisen. Pelkän nimenkin perusteella löytyy netistä paljon tietoa, kun osaa etsiä.

Onnistun ihan extemporekin ilman "esitutkintaa" ns. kylmälukemisen  avulla asiakkaan ääntä, äänenpainoja, äännähdyksiä ja taukoja "lukemalla" (eli yksinkertaisesti havainnoimalla asiakkaan ulosantia hyvin tarkkaan) aika hyvin arvaamaan mitä asiakas haluaa kuulla. Käytän tekniikkana vihjailevia kysymyksiä, joihin vastaamalla kerrot enemmän kuin tajuatkaan vastasitpa sitten mitä tahansa.

Koska en oikeasti tietenkään osaa ennustaa tai saada yhteyttä vainajiin tarvitsen tapaamiseen kontaktin puhelimen välityksellä jolloin, kuten kerroin, pystyn asiakasta lukemalla arvaamaan mitä toivot minun kertovan. Näin yksinkertaistettuna ennustus tai vainajiin yhteyden ottaminen tapahtuu.

Sinccis

Onnea ja menestystä 😁

t. Junttic

Vierailija
148/198 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinccis

Onnea ja menestystä 😁

t. Junttic

Tänx

Sinccis

Vierailija
149/198 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli mieheni papan puhelinnumero puhgelimessani vielä pari vuotta papan kuoleman jälkeen. Kun huomasin sen, poistin numeron, sillä ajattelin, ettei hän varmaan enää vastaa, jos soitan.

Vähän sama täällä, kuolleiden sukulaisten numerot ovat jääneet pitkäksi aikaa puhelimeen. On ollut jotenkin vaikeaa poistaa niitä heti, vaikka tietääkin ne jo turhiksi säilyttää.

Vierailija
150/198 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli mieheni papan puhelinnumero puhgelimessani vielä pari vuotta papan kuoleman jälkeen. Kun huomasin sen, poistin numeron, sillä ajattelin, ettei hän varmaan enää vastaa, jos soitan.

Vähän sama täällä, kuolleiden sukulaisten numerot ovat jääneet pitkäksi aikaa puhelimeen. On ollut jotenkin vaikeaa poistaa niitä heti, vaikka tietääkin ne jo turhiksi säilyttää.

Tuleeko noista numeroista usein soittoja? Antaako edesmenneet elämänohjeita?

Vierailija
151/198 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten ei tarvittais meedioita

Vierailija
152/198 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten ei tarvittais meedioita

No, vakavasti puhuen, säilytin äitini numeron ja viestit pitkään hänen kuolemansa jälkeen. On eri asia muistella poismenneitä rakkaitaan kuin yrittää saada heihin yhteys meedion avulla. Meedion sijasta psykoterapeutti tai diakoni tai hyvä ystävä olisi varmasti parempi apu auttamaan surun yli pääsemisessä.

Vierailija
153/198 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole kännykkä tosiaan soinut...

Vierailija
154/198 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, kyllä voi. Älä välitä näistä tietämättömistä. Käyn mieheni kanssa meediolla joka toinen vuosi. Olen hänen kauttaan kuullut isovanhempieni kuulumiset ja heidän viestit. He ovat kuolleet jo 10-40 vuoden aikahaitarilla. Googlaamalla löytää hyvän meedion. Henget ovat kyllä elämässäsi mukana. He tietävät ja ovat läsnä.

Juu en välitä, se että itse uskon henkiin ei kukaan saa minulta pois. Saa heittää vitsiä, voin sitä itsekin tehdä, ja saa uskoa jumalaan ja demoneihin, itse en siihen usko. Mistä olet vakuuttunut, että on hyvä ja osaava meedio, koska näitä helpon rahan perään tyyppejä myös on..? Onko ollut joku tietty juttu mitä meedio tiennyt, mitä ei kukaan muu kuin edesmennyt olisi tiennyt? -ap

Olen eri, mutta vastaan. Kävin meediolla ihan uteliaisuudesta ja yllätyin. Hän kertoi asioita, joista ei voi saada tietoa _mistään_. Siis ihan ajatuksiani, mistä olen kirjoittanut päiväkirjaani, tiesi lapsistani/edesmenneistä/tapahtumista/asunnostanikin asioita joista en maininnut mitään. Hän ei kysellyt, vaan alkoi kertoa. Kuvaili asioita, kertoi että minkänäköinen ja koska kuollut ja mihin kuoli jne.

Kyllä se oli aika mykistävää. Jotakin muutakin on olemassa kuin tämä näkyvä maailmamme.

Itseäni hirvittää ajatus, että omalle kohdalle osuu joku rahanahne hyyppä.. Toki olisin valmis maksamaan, jos oikeasti osaa hommansa. Oliko kokemus pelottava? Mietin vain, että jos oikeasti tietää paljon asioita minusta, mitä ei kukaan tiedä, on se ehkä vähän ahdistava tunne.. Em tiedä, en ole kokenut. Samaan aikaan toki mielenkiintoista, olisi ihana kuulla edesmenneistä. Jutteliko niitä näitä ennen istuntoa? Tai sen aikana? Vai alkoi heti kertomaan mitä näkee ja tuntee, ilman mitään sinnepäin elämän tilanteen kyselyitä?

Ainakin tämä jonka palveluja olen itse käyttänyt, vaikuttaa Pohjois-Savossa. Nimeä en viitsi sanoa, ettei tätä poisteta. Googlella löytyy. Ei ole pelottavaa lainkaan, oikein miellyttävä kokemus. Ei jutellut ennen istuntoa vaan alkoi kertomaan heti.

T. Se, joka sai viestejä sukulaisilta ja koiraltani.

Jep, aikaa varatessasi tietysti kerroit nimesi kuten kuuluu.

Tämän jälkeen meedio tsekkasi sun facen ja instan ja näki sun surupostauksen kuolleesta koirasta..

Yksikään ihminen ei kerro minusta mitään jos en kerro heille mun nimeä tai muuta infoa.

Tarjoan 10000euroa meediolle ketä ottaa muhun yhteyttä ja tekee sen tempun ilman että paljastan MITÄÄN itsestäni. Minä odotan.

Ai eivät pysty vai? No höh

Ei minusta saa mitään tietoa Googlaamalla, en käytä someakaan. LIsäksi tämä meedio toimi pääkaupungissa, joten ei voinut olla yhteisiä tuttaviakaan, keneltä kysellä. Puhelinnumeroni perusteella ei saa muuta tietoa kuin ehkä kadun jolla asun, numero on salainen muutenkin.

Meedio ei kertonut mitään ympäripyöreitä, vaan tarkkoja asioita yksityiskohtineen. Miten sinä osaisit kertoa jollekin kadulla vastaan tulevalle ihmiselle, minkälaisessa talossa tai paikassa hänen isovanhempansa asuvat tai kuinka he kuolivat? Tai montako lasta tällä ihmisellä on, minkä luonteisia, kuka heistä on kuollut ja mihin ja koska?

Mutta en minä jaksa kanssasi vängätä tästä. Jos kiinnostaa, niin mene käymään meediolla tai vaikka parilla. Saat perspektiiviä. Minulle on aivan sama, uskotko koko asiaan tai onko se paholaisen hommia. Ei muuten ollut, Jumala on rakkaus ja se oli vahvasti läsnä.

Vierailija
155/198 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku perustella, miksi henkiin yhteyden ottaminen on kristillisestä näkökulmasta kiellettyä? Niinku MIKS?

Vierailija
156/198 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku perustella, miksi henkiin yhteyden ottaminen on kristillisestä näkökulmasta kiellettyä? Niinku MIKS?

Raamatun mukaan ne on pahoja henkiä, jotka vastaavat. Ja ei ole. Hyvä olla heihin tekemisissä.

Näin Luulen.

Vierailija
157/198 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatun mukaan? Ja se riittää niin monelle selityksesksi!

Vierailija
158/198 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Jos joku näin luulee voivansa tehdä, on syytä hakeutua lääkärin puheille.

Vierailija
159/198 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen meedio ja tiedän sinusta paljon, näen tulevaisuutesi ja rakkaat vainajasi. Ota yhteyttä, sovitaan hinnasta ja kerron tietoni sinullekin.

Vierailija
160/198 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Tim. 4: 1-3

1 Pyhä Henki sanoo selvästi, että viimeisinä aikoina jotkut luopuvat uskosta ja alkavat seurata eksyttäviä henkiä ja pahojen henkien opetuksia.

2 He luottavat tekopyhiin valehtelijoihin, joiden omassatunnossa on polttomerkki.

3 Nämä kieltävät menemästä naimisiin ja syömästä ruokia, jotka Jumala on luonut sitä varten, että ne, jotka tuntevat ja uskovat totuuden, nauttisivat niitä ja kiittäisivät Jumalaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän