Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mun naama hikoilee heti kun on vähänkin lämmintä? Kaikki muut ympärillä niin hehkeinä :(

Vierailija
28.08.2019 |

Haluan vertaistukea. Miten on mahdollista että se olen aina minä jonka naama valuu pitkin rinnuksia kun vähänkin on ulkona lämmin? Muut näyttää niin hehkeiltä aina vastaan tullessaan. Miten tämä on mahdollista? En nyt v ittu voi olla aina se yksi ja ainoa hikoileva vaaleanpunainen sika!!!???

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hikoiluttaa naamasta, nassu kiiltää ja punottaa ja hikikarpalot otsalla! 

Vierailija
2/23 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipailisin kans vinkkejä :o nyt ostin mattapintaa lupailevan päivävoiteen sekä mattapintaa lupaavan aurinkovoiteen, en ole vielä testannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä hikoiluttaa naamasta, nassu kiiltää ja punottaa ja hikikarpalot otsalla! 

Ja silti hiki valuu niskasta/selästäkin. Nyt koko viikon on ollut ihan supertukalaa ulkona kun ei tarvitse edes liikkua niin naama on punainen ja pää märkänä.

Vierailija
4/23 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono kunto? liikaa vaatetta?

Vierailija
5/23 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hikoilen myös! Kaikki muut on hehkeitä ja hyvän tuoksuisia hiukset täydellisesti. Ja sitten on minä, naama punainen, hikinen ja meikit poskilla. Tissihiki lemuaa vaikka pienet nahkalärpäkkeet ovatkin. Paita on märkä ja hiukset pitkin päätä kuin lehmän nuolemana... Ihanaa...

Vierailija
6/23 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä hikoleva sika myös. Ku tulee reilut +21c niin ahdistun

Vierailija
7/23 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naama ja hiuspohja valuvat hikeä, muuten olen aivan kuiva ja hyväntuoksuinenkin. En vain &%¤#¤% näytä siltä.

Vierailija
8/23 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipailisin kans vinkkejä :o nyt ostin mattapintaa lupailevan päivävoiteen sekä mattapintaa lupaavan aurinkovoiteen, en ole vielä testannut.

Mä olen testannut ja ainakin nuo mitkä mulla on jotenkin liukuu naamalta pois. Tuntuu siis jo levitysvaiheessa jotenkin "maskimaiselta" eli liian mattamaiselta kuitenkin eikä siksi vissiin imeydy kunnolla ja sitten kun menee ulos, niin voiteen valuu hien mukana rintojen väliin.

Taitavat toimia vaan jos iho on oikeasti rasvainen ja siksi kiiltää. Hikeen ei auta vissiin mikään.

Vierailija
9/23 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en enää edes yritä meikata. Mieluummin rehellisesti hikinen ja punainen naama kuin että siinä valuis vielä meikitkin. Kolme tuntia nytkin töissä hikoillut kuin sika, paita työhaalarin kohdalta läpimärkä, hihat myös kun olen pyyhkinyt naamaani hihoihin. Niska märkä, päänahka hikinen ja kutisee. Naama punainen kuin keitetty rapu. Hiukset liimaantuneet päähän kiinni tai sitten rumasti törröllään sinne tänne. Sietämätöntä.

Vierailija
10/23 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans oon tollanen hikoilija. Aina ollut. Ja naama punottaa herkästi. Eikä oo kunnosta kiinni. Joskus oli tosi ärsyttävää, nyt oppinut sietämään jotenkin. Hikoilen about kaikkialta. Selkä samantien märkä, kun vähän liikkuu ja vielä kävelen aina tosi nopeeta kaikkialle. Ja urheillessa hiki suorastaan suihkuaa esim. taipeista😂 Sitten taas, kun on kylmä, niin palelen herkästi.

Vierailija
11/23 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla löytyi lymfooma. Hoidettiin pois 8 sytostaattitiputuksella.

10v seurantaa.

Oireina oli kyllä myös väsymys ja jatkuva kova kuiva yskä, kutina urtikaria y.m.s.

Vierailija
12/23 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan koska sulla elopainoa se sata kiloa ja hengästyt parista askeleesta, pumppu toimii jo nyt äärirajoilla.

Vierailija
13/23 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja kiva nauraa täällä junassa kun ihmisiä joka puolella. 🤣 Tällaisten avausten kommentit on aina kultaa!

Niin ja voin samastua...valitettavasti

Vierailija
14/23 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä puoli hikoilussa on, että ei tarvitse laittaa kosteusvoiteita, aurinkorasvoja tai meikkiä lämpiminä kuukausina. Hiki tekee suojaavan kerroksen iholle, joten aurinko ei polta jos ei nyt jää asumaan aurinkoon. Ruskettaa myös enemmän, kun on vesimäinen kerros iholla. Syväkosteutus tapahtuu omasta takaa, iho säilyy hyvänä. Kuorintavoiteita en ole käyttänyt pitkään aikaan, jumpatessa kun hikoilee ja karkealla hikipyyhkellä pyyhkii naamaa jatkuvasti, niin ajaa saman asian.

Turha edes mainita muuta kosteutta, eipä kuivuus ole koskaan ollut ongelmana.

Hiki puhdistaa elimistöä, joten kai on ihan hyvä asia.

Ensi kesäksi hankin viuhkan, voin sillä löyhytellä pahimmat helteet.

Vierailija
15/23 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos tää johtuu vaan itsekriittisyydestä? Jokainen luulee näyttävänsä niim paljon rumemmalta kuin muut vaikka todellisuudessa ne muut on yhtä hikisiä, muttta niitä ei vaan katso suurennuslasilla niin kuin itseään? Olispa näin. Voiko olla!?

Vierailija
16/23 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

varmaan koska sulla elopainoa se sata kiloa ja hengästyt parista askeleesta, pumppu toimii jo nyt äärirajoilla.

Mulla alkoi hikoilu teini-ikäisenä, jolloin olin liikuntaa ja hyötyliikuntaa harrastava hoikka nuori. Joten ei ole kunnosta kiinni.

Ehkä pumpussa on sitten jotain, eihän tämä kovin mukavaa ole.

Vierailija
17/23 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän auttaa se, ettei meikkaa. Itsekin ennen ihmettelin, että miten kavereilla kestää meikki koko baari-illan, kun itselläni on oma iho jo kulunut täysin esiin ja ripsarit on puoliksi luomilla, puoliksi hävinnyt. Nykyään en meikkaa eikä ole samaa ongelmaa. Helteillä tosin saa vähän väliä pyyhkiä nenää ja otsaa ja pestä silmälaseja.

Vierailija
18/23 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jossain vaiheessa hikoilu keskittynyt kokonaan kasvoihin, rintakehään ja hiuspohjaan. En hikoile enää juuri lainkaan mistään muualta enkä tajua miksi tällainen muutos on tapahtunut.

Ennen naama ei hikoillut edes urheillessa, mutta muuten hikoilin paljon ja jouduin mm. teippaamaan laastareita kainaloon ettei paita olisi heti märkä. En kuitenkaan osannut edes kuvitella miten paljon kurjempaakin hikoilua voikaan olla.  Kiitollisuudella olisin ottanut vastaan kainaloiden hikoilun, jos olisin tiennyt että tällaistakin on olemassa! Nykyään kainalot ei siis hikoile, mutta naamasta putoilee pisaroita jos liikun vähänkään. Ja tosiaan jo tällainen 20-21 asteen lämpö riittää siihen.

Syksyä odotellessa.

Vierailija
19/23 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos tää johtuu vaan itsekriittisyydestä? Jokainen luulee näyttävänsä niim paljon rumemmalta kuin muut vaikka todellisuudessa ne muut on yhtä hikisiä, muttta niitä ei vaan katso suurennuslasilla niin kuin itseään? Olispa näin. Voiko olla!?

Ei ole. Jos istun vähänkään lämpimämmällä säällä sohvalla ja ajattelenkin hikoilua, alkaa hiki valumaan. Jonkun kuuman värin ajatteleminen ajaa myös saman asian. Tai joku muu kuumottava asia. Saan kehon ylivirittyneeksi. Eli tämä on myös psyykkistä mitä suuremmassa määrin.

Vierailija
20/23 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä! Ja ei, ei tarvitse olla ylipainoa. Itseasiassa paino tuskin liittyy tähän mitenkään. Olen hoikka ja urheilullinen. Helteillä (ja ihan näin +20 asteessakin) naama kiiltää, on paloauton punainen ja ihan kamala!!!