Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan kakannut pönttöä tukkoon?

Vierailija
28.08.2019 |

Siis olenko jotenkin epänormaali kun mulle on käynyt näin jo varmaan kolme kertaa. Pahin oli Aasiassa kun lentokentällä pönttö meni niin tukkoon että vesi vain alkoi nousta ja lopulta lainehti yli lattialle. Oliko vähän noloa siitä lähteä juoksemaan pois sen veden alta😱

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saamari, tulee mieleen kuinka monta kertaa Lontoossa on tullut vastaan pubin vessa joka on täynnä pskaa ja tietysti vettä. Aina sai varautua siihen, että tällainen näkymä on vastassa. Näen vieläkin painajaisunia niistä. Vanhat putkistot ja pönttöön tungetut ei sinne kuuluvat asiat ilmeisesti syynä, näin minulle kerrottiin.

Vierailija
22/33 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli nuorempana joskus aivan järkyttävän iso pökäle, muistan 3 eri kertaa, että joutui nopeasti hakeutumaan johonkin yleiseen vessaan mikä on kauheeta. Ja pönttö tukossa ja kiire johonkin ja 1 kerta sinne menneet lapsi ja äiti puhuivat etteivät uskoneet sen olleen tuon naisen joku isompi ihminen tai levoton teini kai ollut asialla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa en muista onko mennyt koskaan, ehkä joskus aikoinaan jos olen käyttänyt liikaa paperia. Ulkomailla eri maissa sen sijaan vessa tukossa vähän väliä. Ei ole tosin haitannut enää sen jälkeen, kun ostin viemäripumpun. Ei siis  sellaista karhupumppua, missä on imukuppi kepin päässä, vaan kuin iso muovinen pyöränpumppu, jossa imukuppi. Maksaa jotain 10-15 euroa. Sillä kun pumppaa muutaman kerran niin lähtee pönttö toimimaan taas vauhdilla. Vessaharjalla tökkiessä ei saa kuin likaisen vessaharjan.

Vierailija
24/33 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsään kakkasin kerran niin ison läjän, että näytti kuin hirvi olisi käynyt siinä asioillaan.

Vierailija
25/33 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelun lukemisen jälkeen alkaa tuntua että minä olen se epänormaali kun en ole ikinä saanut pönttöä tukittua pskalla.

Vierailija
26/33 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen useasti

Vierailija
27/33 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meneehän ne tukkoon kun ammattimainen ahmijamamma  100kg käy istumassa.

Hiilareita aamusta iltaan ja muut herkut päälle.

Vierailija
28/33 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, montakin kertaa. Ja lisäkseni kaikki muutkin perheenjäsenet. Meillä on vanha kerrostalo ja ahtaat röörit. Yksi asunto meni remonttiin juuri tästä syystä.

Vierailija
29/33 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on iso läjä tulossa, vedän varmuuden vuoksi kerran jo kesken toimituksen. Joskus teen näin myös hajun leviämisen estämiseksi yleisessä vessassa.

Vierailija
30/33 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän vessa vetää mitä vaan!

Vierailija
31/33 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt jatkuvasti tukkeentuvia pönttöjä sen jälkeen kun muutettiin tähän, ja tosiaan nämä ovat niitä vähävetisiä gustafsbergejä...

Laivan alipainevessaa ei kyllä saa tukkoon millään eloperäisellä aineella.

Vierailija
32/33 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukoksen avaa kun nakkaa muutaman astianpesukoneentabletin pönttöön, antaa vaikuttaa n. 1/2 tuntia tai enemmän. Vetää vain kunnolla ja taas toimii. Vaikka vesi olisi jo istuinreunassa kiinni, voit myös vaihtoehtona kaataa kuumanlämmintä ( liian kuuma voi rikkoa pöntön! ), vettä pönttöön, nuo tabletit on sulattaneet puolessa tunnissa tukoksen ja lopuksi vielä vedät pöntön. Toki kun jaksaa suihkuttaa pelkkää lämmintä vettä aikansa, niin pönttö taas toimii, mutta itse koen kätevänä nuo astianpesukoneentabletit. Jättää pöntön puhtaaksi.

Vierailija
33/33 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän vessa vetää mitä vaan!

Onko pahakin huumeongelma?:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme