Oletko koskaan kakannut pönttöä tukkoon?
Siis olenko jotenkin epänormaali kun mulle on käynyt näin jo varmaan kolme kertaa. Pahin oli Aasiassa kun lentokentällä pönttö meni niin tukkoon että vesi vain alkoi nousta ja lopulta lainehti yli lattialle. Oliko vähän noloa siitä lähteä juoksemaan pois sen veden alta😱
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Käyttäkää sitä vessaharjaa
Perceen rassaukseen?
Vierailija kirjoitti:
Käyttäkää sitä vessaharjaa
Pitäskö ne pökäleet sit varmuuden vuoksi koittaa survoa sinne reikään? Sithän se harjakin on ihan paskassa..
Voit toki myös nostaa pökäleet käsin ylös mutta sit on kädet p*skassa 🤷🏻♂️
Kerran meni, mutta se putki oli jo valmiiksi aika tukossa. Oli se silti aika noloa, kun olin kyläpaikassa.
Palastelkaa pökäle kädessänne pienemmäksi ennen pönttöön laittamista niin mahtuu paremmin. Daa.
Sitä paperia ei tarvitse käyttää niin tolkuttomasti. Se käsisuihku on olemassa tuota varten.
Hommatkaa jättiköntsäiset kissojen hiekkalaatikko, johon köntsäätte, niin ei mee tukkoon.
Ämpärillä kuumaa vettä. Kaatakaa korkealta iso määrä ja nopealla vauhdilla. Toimii joka kerta.
Ulkomailla käy usein niin. Vaikka en laittaisi pönttöön lainkaan paperia. En tajua miten siellä paikalliset käy paskalla, kun tämmösen pienen naisen pökäleetkään ei huuhtoudu millään alas.
Vierailija kirjoitti:
Laivojen vessanpöntöt menee helkkarin helposti tukkoon. Liian pienet aukot viemärissä. Joo eli on mennyt muutaman kerran tukkoon ja jäänyt paskat pönttöön.
Siis MITÄ?!
Lapsenlapsi tukki turtleseilla joskus pytyn, mutta ei kuitenkaan ole niin isoa paskaa, että tarvittaisiin ulkopuolista avaajaa.
Suomessa en koskaan, USAssa monta kertaa! Suomeen palatessani huomasin että todellakin oli pöntön koossa, tehossa ja putkissa eroja.
Vierailija kirjoitti:
Muita ideoita?😂
Tehkää niinkuin Nuija&Tosinuijassa, repikää se pönttö lattiasta ja kipatkaa ikkunasta ulos skeidat.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa en koskaan, USAssa monta kertaa! Suomeen palatessani huomasin että todellakin oli pöntön koossa, tehossa ja putkissa eroja.
Varmasti johtuu tästäkin. Suomessa mulle tätä ei oo ikinä käynyt mutta ulkomailla monta kertaa. Kiusallista!
Ei ole mennyt, kun en kakkaa pökäleitä vaan semmosia suikaleita (näyttää ihan lihasuikaleilta). Onkohan tämä normaalia...
Useamman kertaa kyllä - vanha kunnon IDO 59 ei ole tukkeentunut kertaakaan, mutta tällainen nykyaikainen kevythuuhtelullinen Gustafsberg jumahtaa varsin helpostikin.
M 42
Mun vaippaikäisen pökäle kerran tukki vessanpöntön!
Olen saanut pöntön tukkoon kakallakäydessä aika monestikin. Mutta silloin varmaan tukoksen on aiheuttanut liika paperi eikä kakka. Olen sitten vain käsillä kaivanut ne paperit roskiin ja pessyt kädet hyvin lopussa.
Olen yrittänyt vähentää vessapaperin käyttöä ja käytän bideesuihkuakin, mutta suihkuttelusta huolimatta paperia kuluu paljon ennen kuin tulee puhdas paperi. Miten te muut saatte perät puhtaiksi vähällä paperimäärällä?
Laivojen vessanpöntöt menee helkkarin helposti tukkoon. Liian pienet aukot viemärissä. Joo eli on mennyt muutaman kerran tukkoon ja jäänyt paskat pönttöön.