Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan kakannut pönttöä tukkoon?

Vierailija
28.08.2019 |

Siis olenko jotenkin epänormaali kun mulle on käynyt näin jo varmaan kolme kertaa. Pahin oli Aasiassa kun lentokentällä pönttö meni niin tukkoon että vesi vain alkoi nousta ja lopulta lainehti yli lattialle. Oliko vähän noloa siitä lähteä juoksemaan pois sen veden alta😱

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laivojen vessanpöntöt menee helkkarin helposti tukkoon. Liian pienet aukot viemärissä. Joo eli on mennyt muutaman kerran tukkoon ja jäänyt paskat pönttöön.

Vierailija
2/33 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäkää sitä vessaharjaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perceen rassaukseen?

Vierailija
4/33 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäskö ne pökäleet sit varmuuden vuoksi koittaa survoa sinne reikään? Sithän se harjakin on ihan paskassa..

Vierailija
5/33 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit toki myös nostaa pökäleet käsin ylös mutta sit on kädet p*skassa 🤷🏻‍♂️

Vierailija
6/33 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita ideoita?😂

Vierailija
7/33 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran meni, mutta se putki oli jo valmiiksi aika tukossa. Oli se silti aika noloa, kun olin kyläpaikassa.

Vierailija
8/33 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palastelkaa pökäle kädessänne pienemmäksi ennen pönttöön laittamista niin mahtuu paremmin. Daa.

Vierailija
9/33 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paperia ei tarvitse käyttää niin tolkuttomasti. Se käsisuihku on olemassa tuota varten.

Vierailija
10/33 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommatkaa jättiköntsäiset kissojen hiekkalaatikko, johon köntsäätte, niin ei mee tukkoon.

Vierailija
11/33 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ämpärillä kuumaa vettä. Kaatakaa korkealta iso määrä ja nopealla vauhdilla. Toimii joka kerta.

Vierailija
12/33 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla käy usein niin. Vaikka en laittaisi pönttöön lainkaan paperia. En tajua miten siellä paikalliset käy paskalla, kun tämmösen pienen naisen pökäleetkään ei huuhtoudu millään alas.

Vierailija
13/33 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laivojen vessanpöntöt menee helkkarin helposti tukkoon. Liian pienet aukot viemärissä. Joo eli on mennyt muutaman kerran tukkoon ja jäänyt paskat pönttöön.

Siis MITÄ?!

Lapsenlapsi tukki turtleseilla joskus pytyn, mutta ei kuitenkaan ole niin isoa paskaa, että tarvittaisiin ulkopuolista avaajaa.

Vierailija
14/33 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa en koskaan, USAssa monta kertaa! Suomeen palatessani huomasin että todellakin oli pöntön koossa, tehossa ja putkissa eroja.

Vierailija
15/33 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muita ideoita?😂

Tehkää niinkuin Nuija&Tosinuijassa, repikää se pönttö lattiasta ja kipatkaa ikkunasta ulos skeidat.

Vierailija
16/33 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa en koskaan, USAssa monta kertaa! Suomeen palatessani huomasin että todellakin oli pöntön koossa, tehossa ja putkissa eroja.

Varmasti johtuu tästäkin. Suomessa mulle tätä ei oo ikinä käynyt mutta ulkomailla monta kertaa. Kiusallista!

Vierailija
17/33 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mennyt, kun en kakkaa pökäleitä vaan semmosia suikaleita (näyttää ihan lihasuikaleilta). Onkohan tämä normaalia...

Vierailija
18/33 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useamman kertaa kyllä - vanha kunnon IDO 59 ei ole tukkeentunut kertaakaan, mutta tällainen nykyaikainen kevythuuhtelullinen Gustafsberg jumahtaa varsin helpostikin.

M 42

Vierailija
19/33 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaippaikäisen pökäle kerran tukki vessanpöntön!

Vierailija
20/33 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut pöntön tukkoon kakallakäydessä aika monestikin. Mutta silloin varmaan tukoksen on aiheuttanut liika paperi eikä kakka. Olen sitten vain käsillä kaivanut ne paperit roskiin ja pessyt kädet hyvin lopussa.

Olen yrittänyt vähentää vessapaperin käyttöä ja käytän bideesuihkuakin, mutta suihkuttelusta huolimatta paperia kuluu paljon ennen kuin tulee puhdas paperi. Miten te muut saatte perät puhtaiksi vähällä paperimäärällä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän