Sanoin miehelleni kun hän lähti
Lapsen kanssa peliin että laita viestiä kun olette päässeet perille. Hän kiukkuisesti vastasi ettei jaksa turhaan laittaa. Onko teillä muilla tällaista?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tarvitset tilanneraportin siitä, että pääsivät perille? Onko sinulla joku pakkomielle tietää minuutin tarkkuudella miehesi joka liike. Ei ihme, jos miestä vituttaa, kun olet tuollainen kyttääjä.
Ammattivalittaja pommittaa jatkuvasti viestejä miehelleen töihinkin ja valittaa sitten tänne, kun mies ei vastaa. Se ukkorukka tippuu vielä joskus savupiippuun silkasta stressistä.
Mä laitan sille vain työviestejä. Jos joku asiakas pyytää soittamaan tai isännöitsijöillä on jotain asiaa. En mä sille huvikseni viestittele.
No hyvä. Tänne sitten huvikseks päivittelet, ettei mies vastaa viesteihis vaikka oli niinkin tärkeä asia, että miehen taskulamppu jäi kotiin.
Se otsalamppu on työasia. Se on sillä aina. Mä lopetan sitten kaikki. Olkoon työttömänä.
Vierailija kirjoitti:
Ja onnettomuuden estää se että hän ilmoittaa tulleensa perille? Ja tilannetta onnettomuuden tapahtuessa parantaa se ettet ole saanut perille-viestiä? Miten tilanne paranee jos saat tiedon vasta poliisilta, nehän tulevat tuomaan viestin jos kyse on vakavasta asiasta? Siinä samalla saat apua, poliisi hommaa paikalle papin tai soittaa sukulaiselle tms.
Heräähän nyt.
Jos olisit minun puolisoni, pistäisin puhelimeen eston sinulle aika ajoin. Turhaa, hyödytöntä ja jopa vahingollista. Ainakin parisuhteelle.
Aika jännä asenne. Olen ollut naimisissa kohta 20 vuotta ja meille on molemmille edelleen itsestäänselvää että jos toinen lähtee jonnekin reissuun joka on vähän pitemmällä (vaikka ajamaan 100 kilometrin päähän, tai junalla toiseen kaupunkiin), niin perille saavuttua laitetaan toiselle pieni tekstari "Turvallisesti perillä". En ole koskaan ajatellut että tuossa olisi jotain outoa, kyttäämistä tai läheisriippuvuutta. Eikä asiasta ole edes sovittu mitenkään; meillä tuo on tullut luonnostaan. Ei tuo vie kuin minuutin mutta siitä tulee kiva olo että tietää matkan menneen hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tarvitset tilanneraportin siitä, että pääsivät perille? Onko sinulla joku pakkomielle tietää minuutin tarkkuudella miehesi joka liike. Ei ihme, jos miestä vituttaa, kun olet tuollainen kyttääjä.
Ammattivalittaja pommittaa jatkuvasti viestejä miehelleen töihinkin ja valittaa sitten tänne, kun mies ei vastaa. Se ukkorukka tippuu vielä joskus savupiippuun silkasta stressistä.
Mä laitan sille vain työviestejä. Jos joku asiakas pyytää soittamaan tai isännöitsijöillä on jotain asiaa. En mä sille huvikseni viestittele.
No hyvä. Tänne sitten huvikseks päivittelet, ettei mies vastaa viesteihis vaikka oli niinkin tärkeä asia, että miehen taskulamppu jäi kotiin.
Se otsalamppu on työasia. Se on sillä aina. Mä lopetan sitten kaikki. Olkoon työttömänä.
Marttyyrinviittaa kehiin! Lopetapa jo nämä avautumisesi, olet naurettava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marttyyrinviittaa kehiin! Lopetapa jo nämä avautumisesi, olet naurettava.
Itse olet naurettava.
Kannattaa pitää miehesi ja lapsesi kotona. Sano lapsillesi että lopettaa harrastukset ja miehellesi että lopettaa työt. Kotona on niin turvallista, vaikka moni on kyllä kotiinkin kuollut.