Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selvisi, että miehellä salainen seksisuhde

Vierailija
28.08.2019 |

Minulle selvisi noin kuukausi sitten, että miehellä on ollut 8kk kestävä seksisuhde. Meillä on kolme pientä lasta ja olemme olleet yhdessä 10 vuotta. Mies ei itse kertonut asiasta, vaan halusi salata asian, koska ei halunnut minua satuttaa. Nyt on todella katuvainen ja haluaa olla vain minun kanssani. Suhteen lopetti heti pyynnöstäni. Onko kenelläkään kokemuksia vastaavasta. Onko tällaisesta mahdollista päästä yli? Rakastamme toisiamme, mutta mies oli oman henkilökohtaisen kriisin takia ajautunut tällaiseen tilanteeseen. Olen valmis yrittämään, mutta tämä teko sattuu niin paljon sydämeen, että en tiedä pääseekö tällaisesta yli. Tarvitsen neuvoja ja apua :(

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mies oikeasti rakasta jos on ollut noinkin pitkä salasuhde. Nyt jäi kiinni, joten seuraavan kanssa on varovaisempi. Tai voiko olla edes varma, että tuo on ainoa salasuhde? Miehellä voi olla vielä muutama takataskussa.

Vierailija
2/53 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin kyllä samantien tollasen luuserin. Ei mitään arvostusta sinua kohtaan, melkein vuoden verran vehtaillut toisen kanssa ja voooi nyt on niiiiiin katuva olevinaan. Hyi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jotkut voi päästä yli, mutta minä en päässyt, vaikka yhdessä ollaankin. Mun miehellä oli suunnilleen saman mittainen suhde, paitsi luulen siinä olleen myös tunteita mukana. Mies kärähti ja lopetti suhteen (tiedän sen varmasti), mutta itse en ole päässyt jaloilleni, vaikka siitä on nyt neljä vuotta aikaa. En vain voi luottaa tuollaiseen mieheen, ja oikeastaan hän on alkanut ärsyttää ja inhottaa mua. Saamattomuuttani en osannut silloin lähteä. Nyt toimisin toisin.

Vierailija
4/53 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salarakkaani läksi juuri. Sanoi, että omatunto välillä painaa. Sovittiin kuitenkin, että tapaamme ensi viikolla. Näin jo 4 vuotta.

Vierailija
5/53 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tuosta, miehet on luotu panemaan, tuskin oli tunteita mukana

Vierailija
6/53 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka rakastaa kumppaniaan EI PETÄ, eikä varsinkaan aloita suhdetta. Mietipä tilanne ihan siltäpohjalta.

Vierailija
7/53 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tämän verran miehet arvostavat naisia. Ja sitten ollaan muka katuvia kun jäädään kiinni.

Vierailija
8/53 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se "oma henkilökohtainen kriisi" oikeuttaa pettämisen?

Vierailija
9/53 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko varma, että lopetti?

Vierailija
10/53 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli yritän päästä minäkin.

Www.yliuskottomuudesta.blogspot.com

Vierailija
11/53 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä jotkut voi päästä yli, mutta minä en päässyt, vaikka yhdessä ollaankin. Mun miehellä oli suunnilleen saman mittainen suhde, paitsi luulen siinä olleen myös tunteita mukana. Mies kärähti ja lopetti suhteen (tiedän sen varmasti), mutta itse en ole päässyt jaloilleni, vaikka siitä on nyt neljä vuotta aikaa. En vain voi luottaa tuollaiseen mieheen, ja oikeastaan hän on alkanut ärsyttää ja inhottaa mua. Saamattomuuttani en osannut silloin lähteä. Nyt toimisin toisin.

Nyt toimisit toisin? Mikset toimi? Tämä on ainoa elämäsi ja sinulle voi olla tarjolla vaikka mitä, mutta olet päättänyt neljä vuotta sitten (varmaan aikamoisessa shokissa) jäädä ja olet kiinni siinä päätöksessä ihan käsittämättömästi edelleen. Miksi ihmeessä et korjaa asiaa nyt??!

Vierailija
12/53 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo niin varmasti lopetti.

Mitenkä se nyt yhtä äkkiä haluaisi olla vain sinun kanssasi jos kerran 8kk oli kiva olla muunkin kanssa samalla? Lopettaa siksi aikaa, että rauhoittuu ja jatkaa sit. Eikä RAKASTAVA puoliso tee noin.

(Toki jos meet tota seksiosioita lukemaan, niin siellähän tämä vieraissakäynti on IHMISOIKEUS koska vaimo on sitä ja tätä)

Onhan tuo vaikeaa kun on pienet lapset, mutta uskallan väittää, että 95% ei pysty todella antamaan anteeksi ja jatkamaan. Jotain siitä jää  uupumaan. Luottamus tai et vaan pysty enää sekstaamaan miehen kanssa. Sitten kun et siihen pysty, niin taas ollaan toisen sängyssä. Aina kun tulee riita vedät tän pettämiskortin esiin.

Yrittää toki voit, mutta vaikea sitä on unohtaa. Ja jos on kerran niin kyllä kynnys on matalampi.

Vierailija
13/53 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha juttu, ihan kaikin puolin.

Ero olisi tietysti yksi vaihtoehto, mutta se ei kuitenkaan olisi kummankaan teistä etu vaan melkein päinvastoin.

Kolmen pienen lapsen äippä ei ihan välttämättä ole se sinkkumiesten vaihtoehto nro1

Vierailija
14/53 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se suhdetta lopettanut. Saattaa pitää sen aikaa taukoa, että rauhoitut, ja jatkaa taas sen jälkeen. Kun on päässyt vieraan pi''un makuun, niin sen jälkeen ei oma vaimo enää riitä. Minulla on ollut useita ukkomiehiä rakastajina. Eivät tietenkään vapaaehtoisesti mene tunnustamaan ja jos jäävät kiinni, niin keksitään kaikki mahdolliset hätävalheet, ettei oma liitto kariudu. Pölyn laskeuduttua otetaan taas yhteyttä rakastajattareen.

Vierailija
15/53 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt toimisit toisin? Mikset toimi? Tämä on ainoa elämäsi ja sinulle voi olla tarjolla vaikka mitä, mutta olet päättänyt neljä vuotta sitten (varmaan aikamoisessa shokissa) jäädä ja olet kiinni siinä päätöksessä ihan käsittämättömästi edelleen. Miksi ihmeessä et korjaa asiaa nyt??!

Liian myöhäistä, enempää en selitä.

Vierailija
16/53 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päädyitte eroon tai jatkamaan yhdessä, asian käsittely yhdessä on tärkeää. Miksi näin tapahtui? Oliko kyseessä suhteen kriisi ja/tai miehen oma? Jos jatkatte, niin miten mies ansaitsee luottamuksen takaisin? Se voi vaatia esim. erilaista avoimuutta sähköpostien/sosiaalisen median viestien suhteen. Miehen pitää pelata avoimilla korteilla.

Vierailija
17/53 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli miehesi henkilökohtainen kriisi? Sekö että sinä et enää suostu seksiin ja läheisyyteen ja kaikki tunteet ovat liitostanne kuolleet? Tämä tapahtuu aika monessa liitossa ja silloin ne miehet jotka löytävät seuraa hankkivat salarakkaan, osa eroaa ja osa kärsii loppuelämänsä.

Vierailija
18/53 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian myöhäistä, enempää en selitä.

Ok, ymmärrän. Tsemppiä sulle kovasti. Toivottavasti elämässäsi on muita asioita, joista saat onnellisuutta.

Vierailija
19/53 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
20/53 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo sinua rakasta tai kunnioita. Pääset vähemmällä kun eroat. Muuten olet loppu elämän varpaillasi pettääkö se taas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän