Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumppani ei luota minuun, mitä tehdä?

Vierailija
28.08.2019 |

Olemme seurustelleet vajaan vuoden, ja koko ajan miehellä on ollut epäilyksiä minua kohtaan. Hänellä on omien sanojensa mukaan tunne, että jokin on minussa vinossa. Ei osaa tarkemmin eritellä, että mistä minua epäilee.

Suhteemme alkupäivinä valehtelin edellisen suhteen loppumispäivämäärän noin kuukaudella. Typerästi tehty ja omia periaatteitani vastaan. Pelkäsin silloin, että mies ei halua ryhtyä kanssani rakentamaan suhdetta, koska kuvittelisi olevansa vain joku laastari, kun erostani on kulunut vain muutama kuukausi. No, totuus eroni ajankohdasta tuli lopulta ilmi, ja se ilmeisesti on tuonut miehelle vahvistusta siihen, että olen epäluotettava ihminen.

Tilanne tuntuu epäreilulta, sillä olen kertonut hyvin avoimesti ja rehellisesti menneisyydestäni ja elämästäni. Mies tietää asiani paremmin kuin kukaan muu. En ole ollut epärehellinen kertaakaan lukuunottamatta tuota yhtä suhteen alussa kertomaani valhetta.

Minulla ei ole kokemuksia tällaisesta epäluottamuksesta aiemmista suhteistani, olen aika neuvoton. Miten asiassa kannattaisi edetä, että tilanne ratkeaisi ja mies oppisi luottamaan?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne ratkeaa erolla.

Jos oikeasti tuollainen asia saa epäilemään kaikkea niin joutaa mennä.

...miten minusta tuntuu et oon nähny just tämmöisen aloituksen täs parin päivän sisään?

Vierailija
2/4 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilanne ratkeaa erolla.

Jos oikeasti tuollainen asia saa epäilemään kaikkea niin joutaa mennä.

...miten minusta tuntuu et oon nähny just tämmöisen aloituksen täs parin päivän sisään?

Rakastan miestä, eroaminen ei tunnu oikealta ratkaisulta tässä vaiheessa. Toivon, että löytyisi jokin muu keino päästä asiassa eteenpäin. :(

Jos joku toinen on samanlaisesta ongelmasta tänne kirjoittanut, niin lukisin mielelläni ketjun, jos joku kiltti haluaisi linkittää sen tähän. Ehkä auttaisi omassakin tilanteessani.

-AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko jollain muulla mielipidettä tai neuvoja?

-AP

Vierailija
4/4 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhukaa asiasta. En oikein keksi mikä muu tuohon voisi auttaa.