Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Selvisi, että miehellä salainen seksisuhde

Vierailija
28.08.2019 |

Minulle selvisi noin kuukausi sitten, että miehellä on ollut 8kk kestävä seksisuhde. Meillä on kolme pientä lasta ja olemme olleet yhdessä 10 vuotta. Mies ei itse kertonut asiasta, vaan halusi salata asian, koska ei halunnut minua satuttaa. Nyt on todella katuvainen ja haluaa olla vain minun kanssani. Suhteen lopetti heti pyynnöstäni. Onko kenelläkään kokemuksia vastaavasta. Onko tällaisesta mahdollista päästä yli? Rakastamme toisiamme, mutta mies oli oman henkilökohtaisen kriisin takia ajautunut tällaiseen tilanteeseen. Olen valmis yrittämään, mutta tämä teko sattuu niin paljon sydämeen, että en tiedä pääseekö tällaisesta yli. Tarvitsen neuvoja ja apua :(

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jatkat miehesi kanssa, niin se antaa miehellesi vain sen viestin, että voi huoletta käydä vieraissa, kun vaimo kerran antaa anteeksi. Mitäs sitten teet kun se miehesi sattuukin ihastumaan siihen "vain" seksisuhteeseen ? Lemppaa sinut ja lapset ulos ja jatkaa uuden naisen kanssa ilman huolenhäivää.

Vierailija
22/53 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta. Mies jäi kiinni ja kysyin kauan kestänyt. Vastas, että noin 3 vuotta ja pelkkää seksiä eikä mitään muuta. Sain paniikkikohtauksen. Sanoin, että voit sitten lähteä samantien tosta ovesta. Mies oli vaan, että asia selvä. Ei mitään katumusta ei mitään selityksiä ei yhtään mitään. Noin helppoa se on toisille. Minä romahdin täysin. Mies oli niin kylmä, että en ole sen jälkeen hänestä kuullut yhtään mitään, kun se oven avas ja lähti. Tästä on pyöreästi 2 vuotta aikaa. Enkä ole vieläkään päässyt kunnolla yli, koska mitään asioita ei olla puhuttu. En tiedä mistään mitään. Onneksi ei ollut yhteistä lasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pyynnöstäsi lopetti = ei oikeasti lopettanut. 

Pystytkö elämään sen tiedon kanssa, että milloin tahansa tämä voi toistua? Epäilet hänen sanomisiaan ja mietit, missä hän tälläkin hetkellä on, kenen kanssa. Viestitteleekö sen naisen kanssa tai jonkun muun. 

Hän vain salaa touhunsa paremmin jatkossa.

Vierailija
24/53 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sattui mies niin tulenpalavasti ihastumaan seksisuhteessaan, että kun jäi kiinni, niin ilmoitti suht tylysti, että ole hyvä ja lähde. Kyllä lähdinkin. Kun kamppailin oman järkytykseni kanssa, niin lähes heti kun minä olin oven sulkenut, toi hän tämän uuden naisensa lasten eteen näytille. Tästä seurasi se, että lapset eivät halunneet olla missään tekemisissä enää isänsä kanssa ( teinejä molemmat).Isää tämä ei häirinnyt ollenkaan, päinvastoin. Nyt minä yritän lapsille olla se turvallinen rauhallinen aikuinen ja tukea heitä elämässä eteenpäin . Oma tuska sai nyt jäädä sivuun. Joskus iltaisin myöhään mietin, että millainen isä voi tehdä noin kylmästi omille lapsilleen. Kyllä minä eron ymmärrän ja hyväksyn, mutta en sitä, että lapset heitetään myös roskiin.

Tästä on jo pari vuotta aikaa ja edelleenkään ei isääkään kiinnosta oma jälkikasvu pätkääkään.

Vierailija
25/53 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämän verran miehet arvostavat naisia. Ja sitten ollaan muka katuvia kun jäädään kiinni.

Kyllä ne naisetkin osaa. Avokki petti reilu vuoden ja jäi kiinni, kun mun kaveri näki ne nuolemassa toisiaan jne. Kun jäi kiinni, niin olin yhtäkkiä maailman paras mies ja olis pitäny mennä johonkin terapiaan. Miksi mun pitäis mennä yhtäkkii johonkin terapiaa jos toinen pettää yli vuoden. Jos ei olis jääny kiinni, niin olisko se ehdottanut terapiaa ja olisinko ollu yhtäkkiä maailman paras mies ja korjattais suhdetta ihan muuten vaan. Suhdetta missä oli kaikki hyvin ja sen se myönsi itsekin, että ei ole suhteessa ongelmia. Se vaan ajatui siihen toiseen niinku noin viisaasti sanoi.

Polvilteen rukoili ja itki, että antaisin anteeksi. Ei mitään toivoa, että annoin. Se olis jatkanu sitä loputtomiin sitä pettämistä. Kiinni jääminen löi jarrut pohjaan. Kehtas sanoa, että älä tuhoa tätä kaikkea mitä meillä on. Sanoin ,että minähän en ole tuhonnut yhtään mitään enkä minä ole syyllinen mihinkään. Sinä et ole mikään uhri tässä. Kehtas vielä yrittää syyllistää. Totesin vaan ,että et ole ainoa nainen maailmassa, joten miksi tuhlaisin aikaani surkeaan naiseen, kun parempiakin löytyy aivan varmasti. Pakkasin kamani ja häivyin. Sen se hoito oli myös jättäny avokkini, kun kuuli että on narahtanut.

Vierailija
26/53 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko jatkaa liittoa koska miehellä on iso palkka, en pystyisi yksin pitämään elintasoa.

Vierailija
27/53 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämän verran miehet arvostavat naisia. Ja sitten ollaan muka katuvia kun jäädään kiinni.

Kyllä ne naisetkin osaa. Avokki petti reilu vuoden ja jäi kiinni, kun mun kaveri näki ne nuolemassa toisiaan jne. Kun jäi kiinni, niin olin yhtäkkiä maailman paras mies ja olis pitäny mennä johonkin terapiaan. Miksi mun pitäis mennä yhtäkkii johonkin terapiaa jos toinen pettää yli vuoden. Jos ei olis jääny kiinni, niin olisko se ehdottanut terapiaa ja olisinko ollu yhtäkkiä maailman paras mies ja korjattais suhdetta ihan muuten vaan. Suhdetta missä oli kaikki hyvin ja sen se myönsi itsekin, että ei ole suhteessa ongelmia. Se vaan ajatui siihen toiseen niinku noin viisaasti sanoi.

Polvilteen rukoili ja itki, että antaisin anteeksi. Ei mitään toivoa, että annoin. Se olis jatkanu sitä loputtomiin sitä pettämistä. Kiinni jääminen löi jarrut pohjaan. Kehtas sanoa, että älä tuhoa tätä kaikkea mitä meillä on. Sanoin ,että minähän en ole tuhonnut yhtään mitään enkä minä ole syyllinen mihinkään. Sinä et ole mikään uhri tässä. Kehtas vielä yrittää syyllistää. Totesin vaan ,että et ole ainoa nainen maailmassa, joten miksi tuhlaisin aikaani surkeaan naiseen, kun parempiakin löytyy aivan varmasti. Pakkasin kamani ja häivyin. Sen se hoito oli myös jättäny avokkini, kun kuuli että on narahtanut.

Tähänki oli joku alapeukuttanut, kun mies on uhri eikä antanut anelevalle naiselle anteeksi ja menny terapiaan, mut ku luekee noita viestejä mis äijä tehny samoin, niin satelee pelkkää yläpeukkuja. Täysin sama asia, mut sukupuoli eri, niin heti se on myös hyväksyttävämpää ja ihmetellää miks mies ei antanu anteeksi. No miks naiset ei anna anteeks.

Vierailija
28/53 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kenelläkään ole yhtään optimistempaa kokemusta.. me molemmat haluaisimme päästä tämän pettämisasian yli ja jatkaa avioliittoa.

- Ap

Vierailija
29/53 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt sentään jotkut onnistuu jatkamaan, päivä kerrallaan, ehkä se luottamus ja rakkaus voivat vähitellen palata?

Vierailija
30/53 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On syy, että mies pettää!

Minulla on ollut lukuisia suhteita taidoiltaan kehnoon, estyneeseen, orgasmikyvyttömään tai haluttomaan naiseen, jolloin oli selvää, että käyn vieraissa.

Nykyinen nainen on hyvä, olen ollut uskollinen suhteen alusta alkaen 7 vuotta.

Niin yksinkertaista!

Vierailija
31/53 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kenelläkään ole yhtään optimistempaa kokemusta.. me molemmat haluaisimme päästä tämän pettämisasian yli ja jatkaa avioliittoa.

- Ap

Ja nämä kokemukset ei sitten kerro sulle yhtään mitään, vai? Vääriä kokemuksia ihmisillä? Pitäis olla kivoja kokemuksia. Elämä vaan ei mene silleen.

Vierailija
32/53 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se "oma henkilökohtainen kriisi" oikeuttaa pettämisen?

Puute?

Vierailija
33/53 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Ap

Pettämisestä on mahdollista päästä yli mutta se edellyttää pettäjältä avoimuutta ja läpinäkyvyyttä jotta luottamus saadaan palautettua. Suosittelen parisuhdeterapiaa, omin voimin voi olla vaikeaa käsitellä niin kipeää asiaa.

Vierailija
34/53 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Ap

No jos sinä haluat siitä yli päästä (mitä ylipääsemistä miehelläs siinä on?) niin sehän on sinun asiasi. Miehellesi varmaan sopii hyvin se, että kaikki jatkuu entisellään ja suhteenkin voi taas hetken päästä lämmittää uudelleen.

Vierailija
35/53 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Forgive, forget or f uck off

Vierailija
36/53 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei salannut asiaa koska ei halunnut satuttaa sinua vaan mies salasi asian koska ei halunnut itselleen aiheuttaa vaivaa. Hän ei olisi pettänyt sinua systemaattisesti ja valehdellut sinulle jos välittäisi tunteistasi. Halusin vain korjata miehesin valehtelun ja epäloogisuuden ja sinä olet päästäsi sekaisin jos uskot tuohon sinun tunteidesi säästämis soopaan. Mies säästi itseään ei sinua.

Vierailija
37/53 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit koettaa jatkaa. Mutta luottamaan et enää pysty. Voitko elää niin?

Vierailija
38/53 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain hyvää, niin nyt se suhde ei ole enää salainen.

Vierailija
39/53 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies joka rakastaa kumppaniaan EI PETÄ, eikä varsinkaan aloita suhdetta. Mietipä tilanne ihan siltäpohjalta.

Jaa mun mies puhui kyllä ihan jotain muuta. Että rakastaa minua, vaikka pettikin.

Vierailija
40/53 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paha juttu, ihan kaikin puolin.

Ero olisi tietysti yksi vaihtoehto, mutta se ei kuitenkaan olisi kummankaan teistä etu vaan melkein päinvastoin.

Kolmen pienen lapsen äippä ei ihan välttämättä ole se sinkkumiesten vaihtoehto nro1

Millainen ihminen kommentoi näin, ihan rehellisesti?

Nainenko on nainen vain miehen kanssa suhteessa.

Ei kai kukaan järkevä mieti eroa siltä kantilta saako uutta vaan voiko hyvin nykyisessä suhteessa.

Tiedoksesi hyvä idiootti, nykyään on paljon uusioperheitä, mikä kertoo sen, että myös ne ne eronneet äipät löytävät parisuhteen jos haluavat parisuhdehan ei ole välttämätön onnellisen elämän kannalta.