Selvisi, että miehellä salainen seksisuhde
Minulle selvisi noin kuukausi sitten, että miehellä on ollut 8kk kestävä seksisuhde. Meillä on kolme pientä lasta ja olemme olleet yhdessä 10 vuotta. Mies ei itse kertonut asiasta, vaan halusi salata asian, koska ei halunnut minua satuttaa. Nyt on todella katuvainen ja haluaa olla vain minun kanssani. Suhteen lopetti heti pyynnöstäni. Onko kenelläkään kokemuksia vastaavasta. Onko tällaisesta mahdollista päästä yli? Rakastamme toisiamme, mutta mies oli oman henkilökohtaisen kriisin takia ajautunut tällaiseen tilanteeseen. Olen valmis yrittämään, mutta tämä teko sattuu niin paljon sydämeen, että en tiedä pääseekö tällaisesta yli. Tarvitsen neuvoja ja apua :(
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tämän verran miehet arvostavat naisia. Ja sitten ollaan muka katuvia kun jäädään kiinni.
Kyllä ne naisetkin osaa. Avokki petti reilu vuoden ja jäi kiinni, kun mun kaveri näki ne nuolemassa toisiaan jne. Kun jäi kiinni, niin olin yhtäkkiä maailman paras mies ja olis pitäny mennä johonkin terapiaan. Miksi mun pitäis mennä yhtäkkii johonkin terapiaa jos toinen pettää yli vuoden. Jos ei olis jääny kiinni, niin olisko se ehdottanut terapiaa ja olisinko ollu yhtäkkiä maailman paras mies ja korjattais suhdetta ihan muuten vaan. Suhdetta missä oli kaikki hyvin ja sen se myönsi itsekin, että ei ole suhteessa ongelmia. Se vaan ajatui siihen toiseen niinku noin viisaasti sanoi.
Polvilteen rukoili ja itki, että antaisin anteeksi. Ei mitään toivoa, että annoin. Se olis jatkanu sitä loputtomiin sitä pettämistä. Kiinni jääminen löi jarrut pohjaan. Kehtas sanoa, että älä tuhoa tätä kaikkea mitä meillä on. Sanoin ,että minähän en ole tuhonnut yhtään mitään enkä minä ole syyllinen mihinkään. Sinä et ole mikään uhri tässä. Kehtas vielä yrittää syyllistää. Totesin vaan ,että et ole ainoa nainen maailmassa, joten miksi tuhlaisin aikaani surkeaan naiseen, kun parempiakin löytyy aivan varmasti. Pakkasin kamani ja häivyin. Sen se hoito oli myös jättäny avokkini, kun kuuli että on narahtanut.
Tähänki oli joku alapeukuttanut, kun mies on uhri eikä antanut anelevalle naiselle anteeksi ja menny terapiaan, mut ku luekee noita viestejä mis äijä tehny samoin, niin satelee pelkkää yläpeukkuja. Täysin sama asia, mut sukupuoli eri, niin heti se on myös hyväksyttävämpää ja ihmetellää miks mies ei antanu anteeksi. No miks naiset ei anna anteeks.
Alapeukut johtuu varmaan kirjoitustyylistä.
Jos hyväksyt sen, että miehesi pettää sinua varmasti myös jatkossa, voitte suhdetta jatkaa. Anteeksi antaminen ja yhdessä jatkaminen on käytännössä suostumus avoimelle suhteelle.
Oma rakastajani jäi kiinni vaimolleen sivusuhteestaan, ei tosin minun, vaan erään toisen naisen kanssa. Vaimo jatkoi avioliitossa, vaikka miehellä oli ollut useamman vuoden suhde tähän toiseen naiseen (ja siis myös minuun samanaikaisesti).
Jäähdyttelimme suhdetta jonkun aikaa, että pahin myrsky kotona laantui.
Miehesi voi olla uskollinen vielä jossakin toisessa suhteessa, jos eroatte, mutta sinun kanssasi hän ei tule uskollisena pysymään.
Vierailija kirjoitti:
Ei se mies oikeasti rakasta jos on ollut noinkin pitkä salasuhde. Nyt jäi kiinni, joten seuraavan kanssa on varovaisempi. Tai voiko olla edes varma, että tuo on ainoa salasuhde? Miehellä voi olla vielä muutama takataskussa.
Tohonko sä syntymässä vajaa luulet, että se pettäminen loppui ? Tyypillinen keskenkasvuinen naaras ! Teillä tulee olemaan vaikeaa. Mene nyt ainakin testeihin !
Vierailija kirjoitti:
On syy, että mies pettää!
Minulla on ollut lukuisia suhteita taidoiltaan kehnoon, estyneeseen, orgasmikyvyttömään tai haluttomaan naiseen, jolloin oli selvää, että käyn vieraissa.
Nykyinen nainen on hyvä, olen ollut uskollinen suhteen alusta alkaen 7 vuotta.
Niin yksinkertaista!
Ehkä et vain ollut hyvä sängyssä, niin ei se nainenkaan jaksanut sitten kun ei saanut kanssasi koskaan orgasmi a jonkun muun kanssa varmasti saa.
Olet kyllä pelkuri, olisiko kannattanut lopettaa suhde, ettei tarvitse pettää ja hukata toisen aikaa?
Varmasti on pariskuntia, jotka voivat päästä yli uskottomuudesta. Tietty luottamus on tietenkin särjetty, eikä se palaa ennalleen, mutta muuten.
Minulla oli seksisuhde varattuun mieheen. Mies oli pettänyt vaimooan omien sanojensa mukaan jo seurusteluaikoina nuorena ja jatkanut avioliiton solmimisen jälkeen. Pettämisiä oli lukuisia. Käytännössä mies oli siis pettänyt vaimoaan koko heidän yhdessäoloaikansa, yli 30 vuotta.
Jostakin jutusta oli jäänyt ilmeisesti myös kiinni. Muuten naiset eivät pitäneet juurikaan ääntä itsestään, niin että mies olisi jäänyt tätä kautta kiinni. Otaksun että syinä on voinut olla vaikkapa se että on riippuvainen tästä erittäin hyvässä yhteiskunnallisessa asemassa olevasta miehestä (esimies- tai potentiaalisen hyvän suosittelijan asemassa naiseen nähden), maineen pilaamisen riski niiden osalta jotka kollegoita. Joku on ollut varattu itsekin tahollaan. Osa ei ole vain halunnut lähteä miehen kotiin soittelemaan, koska mies on antanut ymmärtää, että heillä on onnellinen avioliitto eikä aio erota.
Pitkässä liitossa on enemmän sääntö kuin poikkeus, että seksielämä saattaa väljähtyä. Toisaalta toisen osapuolen seksuaalisuus voi olla paljon voimakkaampaa kuin toisen, jolloin ihan hyvä kotiseksi ei vain riitä vaikka alussa olisikin ollut pyrkimys uskollisuuteen.
Jos kyse on siitä että miehesi seksuaalisuus vain on voimakkaampaa, ja hänen on pakko pitkälläaikavälillä ainakin purkaa sitä myös muualla, niin sinulla on siinä pettävä ja sen salaava, valehteleva mies. Näin se vaan menee. Tämä on aika yleistä.
Kokemusta on.
Ensimmäinen vuosi oli kamala ja tunne-elämäni ihan sekaisin. Me kuitenkin päätimme yrittää ja nyt, kolme vuotta myöhemmin voin sanoa, että se kannatti.
Puhukaa asiat selviksi, mutta älkää jankuttako. Vaalikaa sitä, mikä on pitänyt teidät kymmenen vuotta yhdessä. Sitoutukaa ja antakaa ajan kulua.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti on pariskuntia, jotka voivat päästä yli uskottomuudesta. Tietty luottamus on tietenkin särjetty, eikä se palaa ennalleen, mutta muuten.
Minulla oli seksisuhde varattuun mieheen. Mies oli pettänyt vaimooan omien sanojensa mukaan jo seurusteluaikoina nuorena ja jatkanut avioliiton solmimisen jälkeen. Pettämisiä oli lukuisia. Käytännössä mies oli siis pettänyt vaimoaan koko heidän yhdessäoloaikansa, yli 30 vuotta.
Jostakin jutusta oli jäänyt ilmeisesti myös kiinni. Muuten naiset eivät pitäneet juurikaan ääntä itsestään, niin että mies olisi jäänyt tätä kautta kiinni. Otaksun että syinä on voinut olla vaikkapa se että on riippuvainen tästä erittäin hyvässä yhteiskunnallisessa asemassa olevasta miehestä (esimies- tai potentiaalisen hyvän suosittelijan asemassa naiseen nähden), maineen pilaamisen riski niiden osalta jotka kollegoita. Joku on ollut varattu itsekin tahollaan. Osa ei ole vain halunnut lähteä miehen kotiin soittelemaan, koska mies on antanut ymmärtää, että heillä on onnellinen avioliitto eikä aio erota.
Pitkässä liitossa on enemmän sääntö kuin poikkeus, että seksielämä saattaa väljähtyä. Toisaalta toisen osapuolen seksuaalisuus voi olla paljon voimakkaampaa kuin toisen, jolloin ihan hyvä kotiseksi ei vain riitä vaikka alussa olisikin ollut pyrkimys uskollisuuteen.
Jos kyse on siitä että miehesi seksuaalisuus vain on voimakkaampaa, ja hänen on pakko pitkälläaikavälillä ainakin purkaa sitä myös muualla, niin sinulla on siinä pettävä ja sen salaava, valehteleva mies. Näin se vaan menee. Tämä on aika yleistä.
Tämäkin kertoo millaisia naiset ovat toisiaan kohtaan ja miksi nainen on se heikompi sukupuoli. Annetaan miesten, vaikutusvaltaisten ja varakkaiden, pyörittää naislaumaa ja vielä mennään yhtenä siinä mukana, hiljaa vaieten ja sen lusmumiehen, joka ei ansaitsisi ketään, pelastaen. Hävettää kyllä joskus oman sukupuolen typeryys.
Naisilla on myös kateuden myötä kova kilpailuvietti, kauneudesta ja statuksesta. Monelle naiselle on punainen vaate jos toisella naisella on kauneutta, älyä, lahjakkuutta ja komea mies siihen päälle. Muuta ei tuolta naiselta voi viedä kuin sen komean ja kivan miehen. Kaikki vain kateuden tähden, harvemmin se mies itsessään lopulta mitään merkitsi. Tähän kaavaan olen törmännyt elämässä monta kertaa, sivustakatsojana ja sinä kadehdittuna naisena.
Olisi nyt kiva saada kommentteja niiltä ketkä ovat muissa ketjuissa olleet puolustamassa pettämistä. Tai siis ei pettämistä vaan toisen omia salaisia seikkailuja, jotka nyt on vaan piristystä arkeen eikä mitään vakavaa. Periaatteella se mitä puoliso ei tiedä, ei satuta ja siksi ihan jees.
No nyt vaan pääsi käymään niin, että puoliso saikin tietää. Onko se nyt sitten puolison vika kun kaivoi tiedon esiin vai onko vika vaan siinä, ettei ap ymmärrä sen olleen harmitonta piristystä, jonka avulla arkea jaksaa paremmin?
Vierailija kirjoitti:
On kokemusta. Mies jäi kiinni ja kysyin kauan kestänyt. Vastas, että noin 3 vuotta ja pelkkää seksiä eikä mitään muuta. Sain paniikkikohtauksen. Sanoin, että voit sitten lähteä samantien tosta ovesta. Mies oli vaan, että asia selvä. Ei mitään katumusta ei mitään selityksiä ei yhtään mitään. Noin helppoa se on toisille. Minä romahdin täysin. Mies oli niin kylmä, että en ole sen jälkeen hänestä kuullut yhtään mitään, kun se oven avas ja lähti. Tästä on pyöreästi 2 vuotta aikaa. Enkä ole vieläkään päässyt kunnolla yli, koska mitään asioita ei olla puhuttu. En tiedä mistään mitään. Onneksi ei ollut yhteistä lasta.
Tiedä sitten oliko mies niin kylmä, että siksi lähti niin "helposti". Vai olitko sinä niin jyrkkä, että lähti koska mihinkään muuhun ei ollut mahdollisuuksia? Ei se välttämättä ollut hänellekään helppoa, mutta ei jaksanut turhaan anella kun oli selvää ettet halua olla missään tekemisissä.
Mies siis aloitti seksisuhteen viime joulun alla? Siinä eivät vaimo ja lapset paljon estelleet menoa, kun pukki kirmasi vieraisiin. Kuinkahan kauan olisi jatkanut, jollei olisi jäänyt kiinni? Voin kertoa: juuri niin kauan kuin tuo toinen nainen olisi sen sallinut.
Mies tiesi, mitä riskeerasi, mutta katsoi touhunsa riskin arvoiseksi. Tai sitten hän vain luotti siihen, että et sinä niin hirveästi suutu tai ainakaan tee mitään, koska sinullakin on niin paljon pelissä. Miten on?