Uusi miesystävä kävelee aina muutaman askeleen edessä eikä auta
vaikka minä kävelisin nopeammassa rytmissä vaan mies kiristää aina tahtia. Kannattaako jättää sika? Ei kai sentään. Mies on oinas.
Kommentit (53)
Jos tarina on tosi, niin ei naurata.
Mutta minua nauratti kun näin silmissäni kuvan pariskunnasta jossa nainen kipittää perässä ja aina kun hän lisää vauhtia niin mies alkaa mennä edellä puolijuoksua pakoon.
Ei hyvä jos on totta.
Mä joudun aina sanomaan samasta eikä se muista tai jaksa hiljentää, ei ole muuten mitään ongelmaa suhteessa eli olen päätellyt että luonnollinen tahti vaan hänelle. Ehkä hän haluaisi että olisin parempikuntoinen, mutta en ole, ja askeleeni on muutenkin lyhyemmät hänellä.
Nyt oikeastaan viikkoon ei ole ollut tätä ongelmaa, ehkä uskoo etten pysy mukana oikeasti.
Varmaan hassun näköstä kun mies pyrkii karkuun ja nainen kipittää perässä kiihtyvään tahtiin. :D
Ei vaan, mies ei halua näyttäytyä parina vaan esittää julkisilla paikoilla ettette edes tunne toisianne. Eli vaihtopenkille heti.
Jos olet tästä jo monta kertaa sanonut miehelle ap, joskus voisit vaan pysähtyä tai hidastaa tahtia. Siinähän pinkoo itsekseen menemään mokoma ääliö.
Meillä minä olen 155cm pätkä, mies 180cm pitkä, ja me kävellään lähes aina eritahtiin koska en vaan pysy perässä. Joudun aina huutelemaam et älä kiidä vaan mene hiljempaa ja mies taas automaattisesti hetken päästä kiihdyttää. Luonnollinen tahti on niin erilainen molemmilla. Joskus itse haluaisin vielä kävellä hitaammin ja vaikka vähän katsella ympärilleni niin silloin varmasti miehen mielestä liikun kuolettavan hitaasti vaikka itselleni tahti olisi vain hieman hitaampi. Ei mun mielestä eron asia.
Juurikin näin. Ei halua että kukaan tuttu sattuu näkemään teidät yhdessä eli ei halua että teidät koetaan pariskunnaksi. Miksikö? Koska ei halua, on muitakin kierroksessa tai vaihtaa lennossa heti kun parempaa tulee vastaan.
Jos itse törmään vastaavaan eikä kyse ole kuin ajattelemattomuudesta niin en todellakaan kipitä perään. Hidastan entisestään, jään katsomaan ikkunoita, menen sisään johonkin liikkeeseen/baariin/kahvilaan. Jos mies ymmärtää tulla etsimään annan mahdollisuuden, jos ei edes huomaa että putosin matkasta niin hommahan on aika selvä ;DD Pari kertaa tosiaan tullut aika nolo miesrukka ihmettelemään minne jäin. Fiksu oppii yhdestä kerrasta, vähän tökerömpi tarttee kaksi kertaa. Sen enempää en käytöstavattomia juntteja kouli.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan hassun näköstä kun mies pyrkii karkuun ja nainen kipittää perässä kiihtyvään tahtiin. :D
Ei vaan, mies ei halua näyttäytyä parina vaan esittää julkisilla paikoilla ettette edes tunne toisianne. Eli vaihtopenkille heti.
Tuo oli yksi niistä monista tavoista, joilla eräs lyhytaikaiseksi jäänyt miesystäväni testaili sitä, miten pitkälle minä olin valmis joustamaan mukavuudestani hänen hyväkseen. Tajusin kuvion vasta kauan myöhemmin ja hämmästyin, miten harkitun ja harjaantuneen manipuloiva hän oli ollut.
Suututtaa. Ihan turha aukoa ovia ja siirrellä tuoleja jos kävelee sitten kaksi metriä edellä koko ajan. Ei kovin miehekästä ja ritarillista.
Mitä eka viestin maininta horoskooppimerkistä liittyy siihen, että miekkonen on pöljä?
Laita lenkkarit jalkaan ja otat oikein kunnon spurtin ja juokset yhtäkkiä niin kauas ettei mies enää edes näe sinua. Siinäpä sit jää ulisemaan yksinään.
Meillä sama juttu. Vaikka kiristän tahtia, niin mies alkaa kävellä vielä nopeammin. Ihan kuin haluaisi että tulen muutaman metrin jäljessä.
Miehenä joudun koko ajan hidastamaan kävelyä, kun nainen väkisin jättäytyy metrin verran taakse. Tuntuu että vaikka kuinka hitaasti kävelisin, niin aina jättäytyy sen metrin. Usein pysähdyn ja jään odottamaan että tulee vierelle, kun se ei muuten onnistu. Kädestä kiinni tai kainalossa pitämällä pysyy vierellä. Täytyy aika usein kulkea käsikkäin… ehkä se on koko homman juju.
Sano että haluat kävellä käsi kädessä. Jos ei suostu, on kyllä todella outoa. Ei kuulosta miltään rakkaustarinalta.
Siis mitä? No jospa kiristät tahtia ja katsot kuinka kovaa se mies sitten lopulta menee. Minäkään en auta kuin sellaisissa asioissa missä tarvitaan apua, kun autoin, minusta tuli palvelija. Eiköhän jokainen hoida nykypäivänä jo omat asiansa.
Kiristä tahtia vaan, pyri itse edelle. Hölkkää vaikka.
Ap:n aloitukseen vastaus :
Jättäisin miehen pelkästään tuon perusteella. Siinä vaiheessa kun on ollut yhdessä vuosia niin tuo on aihe josta revitte lukuiset riidat tai katkeroidut. Jos jo nyt valitat miten ärsyttävää se on niin kuvittele aikaa kun ensihuuma menee miten paljon se sitten ärsyttää.
Jätä. Ei lopu.