Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi miesystävä kävelee aina muutaman askeleen edessä eikä auta

Vierailija
28.08.2019 |

vaikka minä kävelisin nopeammassa rytmissä vaan mies kiristää aina tahtia. Kannattaako jättää sika? Ei kai sentään. Mies on oinas.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorkkaeläimet on usein aika sähäköitä liikkeissään. Kokeile seuraavaksi ihmismiestä.

Vierailija
22/53 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ette selvästikään tajua miten hankala on kävellä luontaista kävelyvauhtiaan hitaammin, kun koko ajan joutuu keskittymään ettei vaan kävelisi ruutiininomaista vauhtiaan. Olette varmaan itsekin huomanneet miten ärsyttävää on, kun joutuu esim. lasta odottamaan  ja hoputtamaan koko ajan, kun taapertaa niin hitaasti. Nyt tiedätte miltä miehistä tuntuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta itse se vetelehtiminen.

Vierailija
24/53 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kävellään aina noin ihan järkisyistä, paljon järkevämpää ja vähemmän tilaa vievää on kävellä peräkkäin.

Vierailija
25/53 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ette selvästikään tajua miten hankala on kävellä luontaista kävelyvauhtiaan hitaammin, kun koko ajan joutuu keskittymään ettei vaan kävelisi ruutiininomaista vauhtiaan. Olette varmaan itsekin huomanneet miten ärsyttävää on, kun joutuu esim. lasta odottamaan  ja hoputtamaan koko ajan, kun taapertaa niin hitaasti. Nyt tiedätte miltä miehistä tuntuu.

Ei mun ainakaan ole vaikea kävellä vanhan äitini tahtia kun yhdessä ollaan kaupungilla. Muutoinkin ihmiset luonnollisesti kävelevät oman laumansa tahtia, joten tuollainen vain kertoo siitä, ettei mies pidä sinua oman laumansa jäsenenä. Jätä se sika.

Vierailija
26/53 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen jalat ovat yleensä vain muutaman sentin pitemmät kuin naisen jalat, joten eroa on ihan turha verrata lapsen puoli metriä lyhyempiin töppöjalkoihin. Miehet osaavat ihan hyvin kävellä hitaan koiran ja hitaiden lasten kanssa kiskomatta ja hoputtamatta, mutta kummasti vain naisten kohdalla aletaan olla kykenemättömiä kävelemään mitään muuta kuin nopeampaa vauhtia. Se on vallankäyttöä, ei muuta.

Vierailija
27/53 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen jalat ovat yleensä vain muutaman sentin pitemmät kuin naisen jalat, joten eroa on ihan turha verrata lapsen puoli metriä lyhyempiin töppöjalkoihin. Miehet osaavat ihan hyvin kävellä hitaan koiran ja hitaiden lasten kanssa kiskomatta ja hoputtamatta, mutta kummasti vain naisten kohdalla aletaan olla kykenemättömiä kävelemään mitään muuta kuin nopeampaa vauhtia. Se on vallankäyttöä, ei muuta.

Nainen on aikuinen, joten oletus on että pystyy kävelemään aikuisten nopeudella.

Vierailija
28/53 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sika ärsyttäävää odotella perässä hiihtäjää, kävelis p....le.

Vierailija
29/53 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet tästä jo monta kertaa sanonut miehelle ap, joskus voisit vaan pysähtyä tai hidastaa tahtia. Siinähän pinkoo itsekseen menemään mokoma ääliö.

Jep. Nykyään teen tätä, jään mukamas jotaki kattoon jne. Tai joskus olen vain pysähtynyt ja kattelen selkää kunnes äijä hoksaa että missä mitä kuka. Sitte on niin kärttyä ukkoa kun kehtaan jäähä ja onki alkanu itsekin lapsellisesti osoittamaan mieltä että katsoo taakse muttei pysähdy vaan jatkaa matkaa minne ikinä oltiinkaan menossa.

Ei käytännössä enää kävellä yhdessä prismareissuja enempää, harvoin niitäkään.

Vierailija
30/53 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen on aikuinen, joten oletus on että pystyy kävelemään aikuisten nopeudella.

Ihan söpö yritys sinulta.

Vierailija
31/53 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä minä olen 155cm pätkä, mies 180cm pitkä, ja me kävellään lähes aina eritahtiin koska en vaan pysy perässä. Joudun aina huutelemaam et älä kiidä vaan mene hiljempaa ja mies taas automaattisesti hetken päästä kiihdyttää. Luonnollinen tahti on niin erilainen molemmilla. Joskus itse haluaisin vielä kävellä hitaammin ja vaikka vähän katsella ympärilleni niin silloin varmasti miehen mielestä liikun kuolettavan hitaasti vaikka itselleni tahti olisi vain hieman hitaampi. Ei mun mielestä eron asia.

Vastaahan toki myös aiheeseen, eli jos juoket miehesi kiinni, niin pistääkö hänkin juoksuksi että saisi olla pari askelta sinua edellä?

Vierailija
32/53 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästähän ei ollutkaan kyse vaan siitä että miehen on pakko kävellä vähän edellä. Jos nainen laittaa juoksuksi, niin mieskin laittaa, ja pari askelta edellä silloinkin.

Vierailija
33/53 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi sitten pitää kävellä rintarinnan, kuin joku "dynaaminen duo". Anna miehesi, kaikin mokomin, harppoa edellä ja tassuttele omaa tahtia perässä. Paitsi jos olette jossain vieraassa paikassa ja pelkäät eksyväsi. Silloin voit ärjäistä miehellesi, että nyt hitaammin kiito! en halua eksyä.

Jos ihan vain kaupasta kotiin kävelette, niin anna miehesi mennä edellä ja anna hänelle omakin kauppakassisi ja sano, että pistää ruokatarvikkeet kaappeihin ja maidot kylmään, kun pääsee kotiin ja keittää kahvin valmiiksi, sinä tulet kun pääset. Sitten vain käpöttelet omaa tahtia ja pysähdyt välillä vaikka näyteikkunaostoksille. Sen jälkeen miehesi kyllä kunnioittaa sinun kävelytahtiasi ettei joudu yksinään "tekemään kaikkea".

Vierailija
34/53 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne muuttaa vielä paremmaksi, kun sulla on muutama lapsi. Muistui mieleen ajat, kun kolme lastamme olivat kaikki alle kouluikäisiä. Mies käveli edellä ja minä yritin pysyä perässä lapsia paimentaen. Kyllä nousi höyry päästä, kun huomasin miten ajattelematon mies on.

Vierailija
35/53 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä minä olen 155cm pätkä, mies 180cm pitkä, ja me kävellään lähes aina eritahtiin koska en vaan pysy perässä. Joudun aina huutelemaam et älä kiidä vaan mene hiljempaa ja mies taas automaattisesti hetken päästä kiihdyttää. Luonnollinen tahti on niin erilainen molemmilla. Joskus itse haluaisin vielä kävellä hitaammin ja vaikka vähän katsella ympärilleni niin silloin varmasti miehen mielestä liikun kuolettavan hitaasti vaikka itselleni tahti olisi vain hieman hitaampi. Ei mun mielestä eron asia.

Meillä minä?????

Vierailija
36/53 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet tästä jo monta kertaa sanonut miehelle ap, joskus voisit vaan pysähtyä tai hidastaa tahtia. Siinähän pinkoo itsekseen menemään mokoma ääliö.

Tämä. Jos ei useampi sanominen auta, niin ei sitten. Kävelet omaa tahtiasi, aivan turha juosta jonkun perässä. Jos tuo on uusi suhde, niin tässä vaiheessa voi vielä miettiä mitä ne hyvät ja huonot puolet olikaan.

Vierailija
37/53 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä eka viestin maininta horoskooppimerkistä liittyy siihen, että miekkonen on pöljä? 

Luonnehtiiko häntä horoskooppimerkin lisäksi jokin muukin tekijä? Tätä kun nykyisin näkee paljon. Joka tapauksessa voisit arvioida uudelleen parisuhteesi kriteereitä. 

Vierailija
38/53 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset kävelevät ihan luonnostaan lyhyemmin askelin, kuin miehet, johtuen lantion rakenteesta.

Perus-naisen lantiolla ei harpota, kuten miehen suoralla lantiolla. Naisen kaareva lantion rakenne aiheuttaa sen, että nainen "keinuu" tai "vaappuu" lyhyemmillä askelilla ja mies harppoo. Nainen joutuu "kiertämään" lonkkasta jalkaansa kun mies vaan vie koiven suoraan pitkälle eteen. Lonkan kierto lyhentää askelpituutta. joo... en nyt osaa selittää tätä anatoomisella jargonilla. Ihan tanssija-pohjalta tässä selittelen.

Vierailija
39/53 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onpa jotenkin ihana ja hellyttävä viesti. ilmiselvä kilttinainen

Vierailija
40/53 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi tosiaan juoksee sinua karkuun julkisilla paikoilla,on kyllä jotenkin ilmiselvää,ettei halua tulla nähdyksi sinun kanssasi,vaan etsiskelee mahdollisesti uutta matoa.Tai sitten vaan ajattelematon...

Olen itse melko lyhyt ( ja mieheni pitkä) ja hän porhaltaa niinkuin ohjus. Ja varsinkin kun lapsemme olivat pienempiä,niin itse kannoin vauvaa kaukalossa,ja toisessa kädessä vilkas 2v. Mies ei vaan tajunnut että etenemisemme on hitaampaa kuin hänen ja että hän voisi vaikka kantaa sitä vauvaa. Raivostuin monet kerrat ja usein lähdin sitten takaisin autolle/kotiin/kauppaan ja mies jäi sitten hölmistyneenä raivoamaan,ja imitoimaan hidasta kävelyämme =D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä