Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihaläski mies - kuinka paha turn-off?

Vierailija
27.08.2019 |

Tällä hetkellä vatsan seutu näyttää suurin piirtein tältä :(

https://legionathletics.com/wp-content/uploads/2019/07/miguel-m-before-…

Ikää on 40v.

Laihaläski mies - kuinka paha turn-off?

Vaihtoehdot

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan on normaali vartalo. Näyttää terveeltä ja lihasta on normaalin verran. Ei toi vatsan seutukaan iso ole. Näyttää tosi hyvältä kokonaisuudessaan. Mun ihannemies näyttäisi aikalailla tolta.

N25

Vierailija
22/28 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toihan on normaali vartalo. Näyttää terveeltä ja lihasta on normaalin verran. Ei toi vatsan seutukaan iso ole. Näyttää tosi hyvältä kokonaisuudessaan. Mun ihannemies näyttäisi aikalailla tolta.

N25

Miksi sitten panetat itseäsi hormoonilihas jännä miehillä millä keho täynnä tatskoja? Älä valehtele hyvä nainen. Oon mä nähny kenen kanssa sä liikut ja kuka sun sänkyä öisin lämmittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25

Miksi sitten panetat itseäsi hormoonilihas jännä miehillä millä keho täynnä tatskoja? Älä valehtele hyvä nainen. Oon mä nähny kenen kanssa sä liikut ja kuka sun sänkyä öisin lämmittää.

Kääk! Milloin mun kissa on mennyt hankkimaan tatuoinnin?

Vierailija
24/28 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet: "onko vatsakkuus ongelma?"

Naiset: "Vatsaa saisi olla enemmänkin, kunhan mies on 185-195cm ja nallekarhumainen"

Käytännössä mitä ylipainoisempia naiset ovat, sitä massiivisempia ja ylipainoisempia miehiä he suosivat. Esimerkiksi Suomeakin ylipainoisemmassa Australiassa tutkimus osoitti että ideaalikroppainen mies on pitkä, omaa valtavat hartiat ja reippaasti ylipainoa.

Kuva tässä:

https://img.huffingtonpost.com/asset/56c5dcbe1d00002700df62b2.jpeg

Vierailija
25/28 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä v*ttua, normaalin kokoinen mies? Pitääkö sitä omaa heikkoa itsetuntoa pönkittää muita painamalla alas?

Vierailija
26/28 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet: "onko vatsakkuus ongelma?"

Naiset: "Vatsaa saisi olla enemmänkin, kunhan mies on 185-195cm ja nallekarhumainen"

Käytännössä mitä ylipainoisempia naiset ovat, sitä massiivisempia ja ylipainoisempia miehiä he suosivat. Esimerkiksi Suomeakin ylipainoisemmassa Australiassa tutkimus osoitti että ideaalikroppainen mies on pitkä, omaa valtavat hartiat ja reippaasti ylipainoa.

Kuva tässä:

https://img.huffingtonpost.com/asset/56c5dcbe1d00002700df62b2.jpeg

Leveä lantio, en huolisi.

Vierailija
27/28 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköinen kroppa ja komea myös

Vierailija
28/28 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan söpö tuo kuvan mies on. Kroppa ei niin treenattu, mutta ei olisi ongelma. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi