Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka laadukkaat treenivaatteet sinulla on?

Vierailija
27.08.2019 |

Aloitin taas kuntosaliharrastuksen (vuoden tauko). Nyt mietin mitä uusia/vanhoja kivoja treenivaate-merkkejä ostaisin. Onko Biancaneve jo ihan out? Entä uusi tulokas Nepra (kirjoitetaanko se edes noin?).

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli sovituksessa ICIW-trikoot. Eivät ole edes halvat, mutta ovat ohutta lirua ja näen esineet kankaan läpi, vaikka squat proofia lupailee valmistaja. Tämäkin merkki oli pinnalla pari vuotta sitten ja vieläkin blogeissa vilahtelee suosituksia.

Vierailija
22/38 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa laadukkaat ja kotimaiset trikoot jotka pysyy paikoillaan ja joista ei näy läpi kannattaa tsekata Gymnation-niminen hiljattain perustettu merkki. Supermukavat treenivaatteet, parhaat mitä oon kokeillut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gymnationin korkeissa trikoissa vyötärö rullaantuu, kun vyötärössä ei ole vaakasaumaa. Kangas on sopivan paksua ja olisivat kyllä täydelliset, jos vyötärön rakennetta muutettaisiin. Kokeilen vielä mid-korkeutta.

Onko Yvetten trikoista kokemuksia?

Vierailija
24/38 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mitä alelaarista on sattunut loytymään, kengät tosin aina Niket koska sopivat jalkaani parhaiten ja rintsikat shock absorberit koska tukevat parhaiten.  En ikinä kiinnitä huomiota siihen mitä muilla on päällä salilla, keskityn omaan treeniin. 

Huvittavaa sinänsä että olen tosi tyyli-ja laatutietoinen normaalisti ja ammattikin on muodin parissa mutta silti salilla on päällä ihan mitä sattuu, ei vaan kiinnosta. 

Vierailija
25/38 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiorella shopista tilasin eka harmaat squatproof trikoot, nimen luulis viittaavan, että ei näy läpi, kyllä vaa näkyy. Muutamien käyttökertojen jälkeen sauma haaroista aukesi, eli reikä haaroissa. Pistin palautetta, sain alekoodin seuraavaan ostokseen ja valiteltiin maanantaikappaleesta. Seuraavat housut mustat ja sama homma, perse näkyy läpi ja haaroissa heti reikä. En enää ainoitakaan tilaa tuolta.

Ainoat hyvät olleet betterbodiessilta, eikä muuten ole näkynyt läpi.

Vierailija
26/38 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvimmat rääsyt. Tärkeämpää on se treenaaminen kun vaatteilla keikistely

Vierailija
27/38 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trikoot Adidas, topit Nike ja rintsikat Triumph

Vierailija
28/38 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adidaksen pieruverkkarit ja sekalaisia virttyneitä t-paitoja joissa ei hienhaju haittaa.

Aika sama univormu kuin kesämökin kasvimaalla.

Treenipainot puhuvat, jos joku trikootypy katsoo mammaa kieroon.

Vierailija
29/38 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kengät on kalliit pro tason painonnostokengät.

Vetoremmit on versagripsit.

Muuten pieruverkkarit ja halpis urheilupaita, kuluvat puhki kuitenkin niin turha panostaa.

Vierailija
30/38 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs pullerolle treenivaatteet? Mun jalat ja peppu on selluliitin peittämää, joten näkyy ikävästi läpi monista trikoista, ja mieluummin olisin trikoilla kuin ihan verkkareilla, sillä trikoot taas tuntuvat paremmilta päällä.

Pitäisi uskaltaa sinne salille lähteä, mutta tämä pöksy asia mietityttää.

Vierailija
31/38 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannilta David treenisortsit ja tekninen t-paita. Urheiluliikkeestä tukevat sisäpelikengät 👍

M34

Vierailija
32/38 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat ja kalleimmat mitä Lidlistä löytyy. Saiturinpörssistä työkäsineet treenihanskoina.

Vierailija
33/38 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa yhtään minkä merkkisiä, mutta hyvin ovat toimineet. Välillä otan löysät kulahtaneet verkkarit ja nekin toimivat mainiosti.

Vierailija
34/38 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäs pullerolle treenivaatteet? Mun jalat ja peppu on selluliitin peittämää, joten näkyy ikävästi läpi monista trikoista, ja mieluummin olisin trikoilla kuin ihan verkkareilla, sillä trikoot taas tuntuvat paremmilta päällä.

Pitäisi uskaltaa sinne salille lähteä, mutta tämä pöksy asia mietityttää.

Ei sun sellua kukaan tuijota.

Vierailija
35/38 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brasil sul-treenivaatteet on laadukkaita:Emana-kankaasta ei näy läpi kyykätessä. Samoin Gavelon treenivaatteet. Oon treenannut monta vuotta ja kaapista löytyy seuraavia merkkejä: Brasil sul, Nebbia, Gavelo, Nike, H&M, Betterbodies, ICIW, Lorna Jane. Muutama Lidlin tuote myös

Vierailija
36/38 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ihan parhaat treeniin ja vapaa-aikaan on Girlfriend Collectiven leggarit ja topit! Korkea vyötärö ja ihanan tuntuiset jalassa. Näitä ei taida Suomessa monesta paikkaa vielä saada, mutta itse ostanut täältä: https://thehappierstore.com/ 

Vierailija
37/38 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannista, Lidlistä, Henkkamaukalta, Cittarista tai Prismasta, alennusmyynneistä sitten jotain hienompaa merkkiä joskus. Rintsikoissa olen panostanut Shock Absorbereihin, halpiksistakin on löytynyt pari ihan hyvää. Ei kai se treenaaminen ja liikunta ole vaatteista niin kiinni, ellei trenaamisen tarkoitus ole ottaa hienoja kuvia someen. Pääasia että on mukavat vaatteet joissa hyvä liikkua, ei halpiksetkaan aina ole huonolaatuisia.

Vierailija
38/38 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kengät on Nike Metcon 6, saa vedettyä jalkaan avaamatta nauhoja.

Kaikki topit on Puma tai Under Armour, leggingseissä löytyy Nikeä, Pumaa sekä Uniqloa. Laitoin just tilaukseen Gymshark Whitney perusmallin sekä flaret.

Rintsikat Triumph ja Intimissimin mikrokuitustringit on salille ihan parhaat.

Pyyhkeet, hanskat ja nilkkalenkki on mitä on tullut vastaan.

Paras hankinta on ollut The North Facen reppu missä on oma osasto kengille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi