Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten yli siitä ettei mies ollut yli exästä

Vierailija
27.08.2019 |

No siinäpä se tulikin. Miten päästä yli siitä, ettei mies ollut yli exästään kun tavattiin?

Olemme siis olleet yhdessä miehen kanssa neljä vuotta ja tämä asia selvisi minulle vastoittain. Jos olisin tiennyt asian alussa, mitään suhdetta meille ei olisi edes muodostunut.

Suhteemme alku (noin 1/2 vuotta) oli vaikea. Mies oli hyvin ristiriitainen toiminnassaan... hänen oli vaikea sitouta ja kuitenkin toisaalta sanoi sitä haluavansa. Kun sitten tuossa puolen vuoden kohdalla aloin puhua erosta, mies teki ratkaisunsa ja halusi sitoutua. Sen jälkeen kaikki on ollut hyvin. On intohimoa, läheisyyttä ja samankaltainen huumorintaju. Mies kohtelee mua hyvin ja on huomaavainen.

Mutta nyt sitten selvisi syy alun vaikeuksiin. Kertoi myös, että on tuntenut vasta viimeiset kaksi vuotta olevansa kunnolla toipunut exästään. Sanoi, ettei ole puhunut mitään, koska on pelännyt että menettäisi mut, jos puhuu.

Mun tunteeni on nyt aika ristiriitaiset. Toisaalta tunnen myötätuntoa miestäni kohtaan (suhde exään oli oikeasti rankka ja siinä tapahtui asioita, joista varmasti riitti toipumista). Ja kuten sanoin, suhteemme nyt on hyvä. Ja toisaalta olen vihainen. Siitä että mies on salaillut asiaa minulta. Ja etttä tämä tavallaan vei meiltä hyvän alun mahdollisuuden (ja jos olisin tiennyt syyn siihen, en tosiaan edes olisi aloittanut suhdettamma.

En tiedä mitä teen. Tai miten tästä pääsee yli.

Kommentit (102)

Vierailija
1/102 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus, että joidenkin naisten elämä on hankalaa.

Vierailija
2/102 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää takertua vanhoihin ja vatvoa? Miksei voi elää tätä päivää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/102 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeesus, että joidenkin naisten elämä on hankalaa.

Kerro toki lisää. Sinustako on ok, että suhteen alussa ollaan epärehellisiä? -ap

Vierailija
4/102 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on vielä kiinni eksässään. Nimimerkillä kokemusta on. Oma mieheni lähtisi heti eksänsä mukaan jos tämä vain pyytäisi. Ovat eronneet jo vuosia sitten, mutta aina mieheni haikailee naisen perään ja toivoo että näkisi hänet jossain. Mutta kun häntä ei voi saada, hän tyytyy toiseen, eli minuun.

Vierailija
5/102 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää takertua vanhoihin ja vatvoa? Miksei voi elää tätä päivää?

No niin nyt vain on. Mies oli minua kohtaan epärehellinen ja sai mut sitoutumaan väärin perustein. -ap

Vierailija
6/102 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on vielä kiinni eksässään. Nimimerkillä kokemusta on. Oma mieheni lähtisi heti eksänsä mukaan jos tämä vain pyytäisi. Ovat eronneet jo vuosia sitten, mutta aina mieheni haikailee naisen perään ja toivoo että näkisi hänet jossain. Mutta kun häntä ei voi saada, hän tyytyy toiseen, eli minuun.

En usko. Mies itseasiassa kertoi mulle tästä, kun ex oli ottanut yhteyttä ja halunnut tavata. Mies ei ollut halunnut. -ap

Vierailija
7/102 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle vastailee nyt tyypit, jotka itse hyppivät suhteesta toiseen ja haikailevat exien perään vaikka olisivat jo uuden kanssa. Oma omatunto kolkuttaa niin pitää vähätellä sun kokemusta,

Mun neuvo on että puhutte ja puhutte. Ei toi ole niin iso juttu ettei siitä yli pääsisi muttei niin pienikään että ei saisi olla loukkaantunut ja tuntea epäluottamusta.

Vierailija
8/102 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et sitten osannut ajatella alussa, että miehen sitoutumiskammo johtuisi juuri tapahtuneesta erosta...?

Huomioi, että ehkä mieskään ei siihen aikaan osannut tulkita kaikkia omia tuntemuksiaan ja moni asia on voinut kirkastua hänelle vasta eroa ajan kanssa työstettyään.

Vierailija
9/102 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minulle iskee aina kauhea myötähäpeä, kun näissä aloituksissa lässytetään tuollaista pskaa tyyliin "entisessä suhteessa on kyllä ollut kaikenlaista kamalaa, että ymmärrän sinänsä miekkosta." XDDDD Öööö, sitä kutsutaan elämäksi?? Ja sinua kutsutaan säälittäväksi, koska yrität jo valmiiksi selitellä asian parhain päin.

Joka ikisessä suhteessa on vaikeuksia XDD. Ei kenenkään tarvitse sääliä toista sen takia, että aikoinaan on tapahtunut kaikenlaista ja silleen XDDD.

Joskus minua hävettää olla nainen!

Vierailija
10/102 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy ylil.audalta.

Vierailija
11/102 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä et sitten osannut ajatella alussa, että miehen sitoutumiskammo johtuisi juuri tapahtuneesta erosta...?

Huomioi, että ehkä mieskään ei siihen aikaan osannut tulkita kaikkia omia tuntemuksiaan ja moni asia on voinut kirkastua hänelle vasta eroa ajan kanssa työstettyään.

Erosta oli jo vuosi, joten kyllä, oletin hänen päässeen siitä yli. Itse olen aina ryhtynyt uuteen suhteeseen vasta kun olen täysin yli edellisestä, joten tuo miehen toimintatapa on mulle tosi vieras. Jopa vastenmielinen. -ap

Vierailija
12/102 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi minulle iskee aina kauhea myötähäpeä, kun näissä aloituksissa lässytetään tuollaista pskaa tyyliin "entisessä suhteessa on kyllä ollut kaikenlaista kamalaa, että ymmärrän sinänsä miekkosta." XDDDD Öööö, sitä kutsutaan elämäksi?? Ja sinua kutsutaan säälittäväksi, koska yrität jo valmiiksi selitellä asian parhain päin.

Joka ikisessä suhteessa on vaikeuksia XDD. Ei kenenkään tarvitse sääliä toista sen takia, että aikoinaan on tapahtunut kaikenlaista ja silleen XDDD.

Joskus minua hävettää olla nainen!

Kiitos palautteesta, vaikkei siinä mitään rakentavaa sisältöä ollutkaan. Naura ja ilkeile, jos se sinua auttaa. -ap

Vierailija
13/102 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki erot eivät ole kauniita. Jokaisella menee asian työstämiseen enemmän tai vähemmän aikaa. Sellainen ihminen joka hyppää eron jälkeen heti uuteen suhteeseen tai jopa edellisen suhteen aikana, joutuu luonnollisestikin työstämään sitä eroaan uuden kumppanin läsnäollessa. Ei ihmisen tarvitse yli entisistään päästä, vaan on osattava laittaa se mennyt elämä sinne muistoarkkuun.

Vierailija
14/102 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti mies tajuaa erota sinusta.

Vierailija
15/102 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eroa sitten, niin ei tarvii ulista ja miettiä miten tästä yli pääsisit.

Vierailija
16/102 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti mies tajuaa erota sinusta.

Avaa toki tuota näkökulmaasi. Mies siis hyppäsi suhteeseen kanssani vaikka ei ollut edellisestä yli ja mielestäsi minä olen se, joka on toiminut nyt jotenkin väärin?

Ihan aidosti kiinnostaa se logiiikka, jonka perusteella noin voi ajatella- ap

Vierailija
17/102 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eroa sitten, niin ei tarvii ulista ja miettiä miten tästä yli pääsisit.

Ihan nyt kuule neuvoja toivoisin yli pääsemiseen, en ulisemiseen.  -ap

Ps. Jos ei ole järkevää sanottavaa ja tekee vain mieli ilkeillä, voi olla sanomatta mitään

Vierailija
18/102 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki erot eivät ole kauniita. Jokaisella menee asian työstämiseen enemmän tai vähemmän aikaa. Sellainen ihminen joka hyppää eron jälkeen heti uuteen suhteeseen tai jopa edellisen suhteen aikana, joutuu luonnollisestikin työstämään sitä eroaan uuden kumppanin läsnäollessa. Ei ihmisen tarvitse yli entisistään päästä, vaan on osattava laittaa se mennyt elämä sinne muistoarkkuun.

Ymmärrän tuon. Silti olen harmistunut siitä, että mulle ei annettu alussa mahdollisuutta tehdä valintaani oikean tiedon pohjalta. -ap

Vierailija
19/102 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla useimmin mies jonka on vaikeampi päästä yli exästä. Toisaalta, jos mies sanoo päässeensä ja teidän yhdessäolo ne on ollut hyvää, miksi jäädä enää vatvomaan entistä, mennyttä? Sillä ei ole merkitystä enää!

Jatka eteenpäin.

Vierailija
20/102 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi on vielä lyhyt aika varsinkin jos entinen suhde oli pitkä. Mielestäni sinun on vain nyt syytä ajatella, että mies on vihdoin asian saanut päässään työstettyä ja tästä on hyvä jatkaa eteenpäin. Mies ei välttämättä ole itse ollenkaan ymmärtänyt että eron käsittely voi viedä vaikka vuosia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi