Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten yli siitä ettei mies ollut yli exästä

Vierailija
27.08.2019 |

No siinäpä se tulikin. Miten päästä yli siitä, ettei mies ollut yli exästään kun tavattiin?

Olemme siis olleet yhdessä miehen kanssa neljä vuotta ja tämä asia selvisi minulle vastoittain. Jos olisin tiennyt asian alussa, mitään suhdetta meille ei olisi edes muodostunut.

Suhteemme alku (noin 1/2 vuotta) oli vaikea. Mies oli hyvin ristiriitainen toiminnassaan... hänen oli vaikea sitouta ja kuitenkin toisaalta sanoi sitä haluavansa. Kun sitten tuossa puolen vuoden kohdalla aloin puhua erosta, mies teki ratkaisunsa ja halusi sitoutua. Sen jälkeen kaikki on ollut hyvin. On intohimoa, läheisyyttä ja samankaltainen huumorintaju. Mies kohtelee mua hyvin ja on huomaavainen.

Mutta nyt sitten selvisi syy alun vaikeuksiin. Kertoi myös, että on tuntenut vasta viimeiset kaksi vuotta olevansa kunnolla toipunut exästään. Sanoi, ettei ole puhunut mitään, koska on pelännyt että menettäisi mut, jos puhuu.

Mun tunteeni on nyt aika ristiriitaiset. Toisaalta tunnen myötätuntoa miestäni kohtaan (suhde exään oli oikeasti rankka ja siinä tapahtui asioita, joista varmasti riitti toipumista). Ja kuten sanoin, suhteemme nyt on hyvä. Ja toisaalta olen vihainen. Siitä että mies on salaillut asiaa minulta. Ja etttä tämä tavallaan vei meiltä hyvän alun mahdollisuuden (ja jos olisin tiennyt syyn siihen, en tosiaan edes olisi aloittanut suhdettamma.

En tiedä mitä teen. Tai miten tästä pääsee yli.

Kommentit (102)

Vierailija
101/102 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin. Tuskin on avoin muustakaan, jos tuollainen olennainen asia on ollut tarvetta pimittää. Anna ohjeeksi, että työstää tämän teidän eronne nyt kunnolla ennen kuin kusettaa ketään muuta.

Vierailija
102/102 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju. Toivottavasti ap dumpasi ukon. Aloittajahan oli korvike ja laastari tietämättään, vaikka vaikeuksista johtuen se olisi tietenkin jälkiviisastellen kannattanut oivaltaa jo alussa. Miehellä on selvästi ollut intensiivinen ja kiihkeä suhde entisensä kanssa, joka sai hänet kaipaamaan vuosien ajan. Aloittajalle valehdeltiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla