Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet kiinnostuvat minusta, mutta katoavat tämän jälkeen

Vierailija
27.08.2019 |

Saan kiinnostavilta miehiltä yhteydenottoja tinderin kautta ja pääsen treffeille saakka. Sama tapahtuu myös livenä eli esim. baareissa itseäni miellyttävät miehet lähestyvät. Lähemmin tutustuessa tapahtuu kuitenkin aina jotain, joka karkoittaa miehet.

Tämän vuoden saldo on kuudet treffit, joiden jälkeen vain yksi mies kiitti mukavasta kahvihetkestä ja kävimme toisilla treffeillä, mutta sekin päättyi siihen. Yksi mies oli taas mielestäni erityisen kiinnostava, joten lähestyin häntä treffien jälkeen oma-aloitteidesti ja siitä kehittyi noin kuukauden kestänyt tapailu. Tältä mieheltä sain viestin, jossa hän sanoi, että ei kokenut, että kemiat kohtaavat riittävän hyvin.

Yleensä saa kuulla, että miehet alkavat roikkumaan naisissa ja pommittavat viesteillä, mutta minulla ei näytä käyvän näin kenenkään kanssa. Ulkonäköni on ihan ok, sillä miehet kuitenkin alkuun kiinnostuvat. Ongelma saattaa olla sitten luonteeni ja minulta ilmeisesti puuttuu karisma kokonaan, joka kiehtoisi ihmisiä. Olen alkuun aina hiljaisempi, mutta en koe olevani mikään tosikko kuitenkaan ja olen kuitenkin melko menevä ja tapaan kavereita usein.

Olen 24-vuotias ja kerran aikaisemmin kolmen vuoden ajan, mutta nyt tilanne vaikuttaa toivottomalta. Nyt olen ollut 2 vuotta sinkkuna. Kertokaa, miten te saatte miehet pauloihinne. Olen käynyt treffeillä ihan tavallisten miesten kanssa, enkä ole hakemassa mitään ihan superihmistä, mutta kukaan näistä ei kiinnostu minusta yhtä kertaa pidempään.

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minäkin katoaisin jos otsikkosi ovat tällaista klikkihuoraamista.

Vierailija
2/88 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ei ole tarjota heille mitään, mitä he eivät saa muualta. Laske rimaa tai ole ilman. Ei se mies ole mikään ihmisoikeus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole naisten yksinoikeus lopettaa tapailu, kun ei kolahda.

Vierailija
4/88 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinusta huomaa turhan selvästi, että etsit miestä?

Tiedän, oudolta ja ehkä jopa väärältä kuulostaa, mutta ihmiset haluavat sitä, mitä eivät voi saada.

Minä olen aina ollut huono sitoutumaan ja se luultavasti välittyy miehille, että en yritä saada niitä suhteeseen ja ns. en tarvitse miehiä. Ja melkein poikeuksetta miehet yrittävät saada minut suhteeseen ja sitoutumaan. Jotkut ovat saaneetkin joksikin aikaa. Mutta kai heille kuitenkin myös suhteessa ollessa jää joku pelko, että minä otan ja lähden, ja se on kyllä aina vaikuttanut minun suhteisiin negatiivisesti...

Tuo, mitä sanoin, että "en tarvitse miehiä" ei kuitenkaan tarkoita, että olisin ylimielinen. Olen kiinnostunut ihmisistä, hyvin avoin ja ystävällinen. 

Vierailija
5/88 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot hyvännäköinen, mutta loppupeleissä vähän tylsä tyyppi?

Vierailija
6/88 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sinusta huomaa turhan selvästi, että etsit miestä?

Tiedän, oudolta ja ehkä jopa väärältä kuulostaa, mutta ihmiset haluavat sitä, mitä eivät voi saada.

Minä olen aina ollut huono sitoutumaan ja se luultavasti välittyy miehille, että en yritä saada niitä suhteeseen ja ns. en tarvitse miehiä. Ja melkein poikeuksetta miehet yrittävät saada minut suhteeseen ja sitoutumaan. Jotkut ovat saaneetkin joksikin aikaa. Mutta kai heille kuitenkin myös suhteessa ollessa jää joku pelko, että minä otan ja lähden, ja se on kyllä aina vaikuttanut minun suhteisiin negatiivisesti...

Tuo, mitä sanoin, että "en tarvitse miehiä" ei kuitenkaan tarkoita, että olisin ylimielinen. Olen kiinnostunut ihmisistä, hyvin avoin ja ystävällinen. 

Tämä voi toki olla totta. Täytyy ehkä ainakin hetkeksi laittaa tinder jäihin ja katsoa, tuleeko muuta kautta miehiä tavattua, aluksi vaikka ihan kaverimielessä.

ap

Vierailija
7/88 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuudet treffit on aika vähän, kun ottaa huomioon että moni mies on tinderissä etsimässä lyhyttä juttua.

Vierailija
8/88 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vaihtoehtoa.

1) Saat treffikutsuja alfoilta, jotka haluavat helppoa pillua, mutta et ymmärrä antaa.

2) Mies, joka haluaa oikean parisuhteen ja haaveilee jo mielessään perheestä etsii sinusta alitajuntaisesti äidillisiä ominaisuuksia. Jos niitä ei ilmene, niin miehen kiinnostus lopahtaa.

Vierailija
9/88 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu että tuota tapahtuu koska on niin paljon valinnan varaa. Tinderistä löytää heti uuden treffikumppanin. Ei tarvitse sitoutua koska uuden korvikkeen saaminen on todella helppoa. Uusi suhde on alussa aina jännittävää aikaa. Sitten kun ei olekaan täydellinen ihminen voi aina vaihtaa uuteen.

Yhdenillanseuraa saa naurettavan helposti. Todellavaikea löytää pitkäaikaista kumppania kun kaikki etsivät kokoajan parempaa. Pitää vaan kehittää itsestään oma paras versio ja toivoa parasta. Tsemppiä, et ole yksin.

Vierailija
10/88 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aihe toistuu joka viikko lukuisia kertoja. Palstalta löytyy varmaankin 10 000 ketjua samasta aiheesta (saan kiinnostavia miehiä, mutta en pysty sitouttamaan heitä).

Vastaus:

Niille sinusta kiinnostaville miehille on tarjolla kovempitasoisia naisia. Siksi kelpaat seksiin, mutta et suhteeseen.

Ne miehet joita pystyisit sitouttamaan, eivät kiinnosta sinua koska et pidä heitä riittävän komeina/sosiaalisina/karismaattisina/hauskoina/jne.

Vierailija
11/88 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaan ei kolahtanut palat paikalleen? Uskon ettei suurinosa ihmisistä ole yhteensopivia. En usko vian olevan ulkonäössäsi tai missään muussa sinun piirteessäsi. Aina vaan ei kipinä syty. Kyllä jonkun vielä löydät.

Vierailija
12/88 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu että tuota tapahtuu koska on niin paljon valinnan varaa. Tinderistä löytää heti uuden treffikumppanin. Ei tarvitse sitoutua koska uuden korvikkeen saaminen on todella helppoa. Uusi suhde on alussa aina jännittävää aikaa. Sitten kun ei olekaan täydellinen ihminen voi aina vaihtaa uuteen.

Yhdenillanseuraa saa naurettavan helposti. Todellavaikea löytää pitkäaikaista kumppania kun kaikki etsivät kokoajan parempaa. Pitää vaan kehittää itsestään oma paras versio ja toivoa parasta. Tsemppiä, et ole yksin.

Tinderissä on paljon valinnan varaa kahdessa tapauksessa.

A) olet nainen

B) olet top 11% mies

Perustuu ihan Tinderin omiin tilastoihin. Suomessakin on tehty testi jossa 25+ tavallisen näköinen nainen testasi kuinka suuri osa miehistä swaippaa oikealle. Vastaus oli n. 85%.

Mitäpä veikkaatte, oliko jokainen noista 250+/300 miehestä kiinnostunut juuri kyseisestä naisesta?

Naisten suosio on siis kova ja tarjolla on komeita miehiä - mutta "catch" on siinä että komeita miehiä on tarjolla vain hetken hupiin, ei parisuhteeseen. Nainen itse harvemmin edes tajuaa lähestyvänsä komeita miehiä, koska naisen mielestä jokainen mies joka ei ola kalsarimalli, on tavis. Kuitenkin 9- mies tajuaa saavansa parempaakin kuin 8- naisen.

Vierailija
13/88 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovitaan treffit. Lupaan niiden jälkeen kertoa rehellisesti miksi en halua jatkoa. Ei kukaan varmaan tekstisi perusteella voi asiaa päätellä.

Vierailija
14/88 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä aihe toistuu joka viikko lukuisia kertoja. Palstalta löytyy varmaankin 10 000 ketjua samasta aiheesta (saan kiinnostavia miehiä, mutta en pysty sitouttamaan heitä).

Vastaus:

Niille sinusta kiinnostaville miehille on tarjolla kovempitasoisia naisia. Siksi kelpaat seksiin, mutta et suhteeseen.

Ne miehet joita pystyisit sitouttamaan, eivät kiinnosta sinua koska et pidä heitä riittävän komeina/sosiaalisina/karismaattisina/hauskoina/jne.

Tässä vastaus ap:lle. Ketju lukkoon.

Vierailija
15/88 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi vaihtoehtoa.

1) Saat treffikutsuja alfoilta, jotka haluavat helppoa pillua, mutta et ymmärrä antaa.

2) Mies, joka haluaa oikean parisuhteen ja haaveilee jo mielessään perheestä etsii sinusta alitajuntaisesti äidillisiä ominaisuuksia. Jos niitä ei ilmene, niin miehen kiinnostus lopahtaa.

Minä olen tiukkapipoinen enkä harrasta irtoseksiä eikä minulla ole ainuttakaan äidillistä piirrettä. Tästä huolimatta pitkä, tumma, komea ja mukava mies halusi kanssani naimisiin.

Vierailija
16/88 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi vaihtoehtoa.

Minä olen tiukkapipoinen enkä harrasta irtoseksiä eikä minulla ole ainuttakaan äidillistä piirrettä. Tästä huolimatta pitkä, tumma, komea ja mukava mies halusi kanssani naimisiin.

ja hänen nimensä oli Uncle Ben...

Vierailija
17/88 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaus:

Tämä on niin tosi, että jokaisen tulisikin laittaa tämä jo ketjunsa otsikkoon.

Vierailija
18/88 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

LAIHDUTA

Vierailija
19/88 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli sama ongelma nuorempana, kun kävin yöelämässä lähes viikottain. Kuulin kyllä myös joskus hetken jutustelujen jälkeen, että olen outo/erilainen/omituinen jne. En todellakaan osaa jutustelua...

Vierailija
20/88 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole vielä kohdannut mätsiäsi. Ei kannata syyllistää itseään. Sopiva osuu kohdalle aikanaan.

Itse sain kuulla kaikenmaailman "reikä se on rinkelilläkin" juttua pahansuovilta ihmisiltä, kun en vakiintunut vuosiin, vaikka kävin treffeillä. Itse nämä seurustelivat seurustelun ilosta ja vaihtoivat aina uuteen paremman osuessa kohdalle... Reikäpäisempää omasta mielestäni tuollainen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme