Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko edes mahdollista löytää mies joka ei petä tai valehtele?

Vierailija
26.08.2019 |

Usko mennyt ihan totaalisesti miehiin. Aina muut naiset kuvioissa ja valheita valheiden perään. En nyt halua kuitenkaan yleistää että kaikki miehet samanlaisia ja tietty naiset myös pettää ja valehtelee. Olen vaan niin väsynyt tähän. Minä kun haluaisin vain molemmin puolista kunnioitusta ja luottamusta mutta taitaa olla liikaa vaadittu.

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On, mutta ne ovat sennäköisiä ja oloisia kotihiiriä ettet sinä katsokaan sellaista miestä päin jossain Tinderissä tai lihatiskillä (eivät kyllä jälkimmäiseen edes raahautuisi ikinä paikalle).

Niitä on olemassa, ne eivät vain kelpaa sinulle tai naisille muutenkaan.

Höpsistä. Maailma on väärällään komeita, mielenkiintoisia miehiä jotka ovat lisäksi rehellisiä ja uskollisia. Ainakin minun tuttavapiirissäni. Mieheni ja kaikki sen kaverit ovat miellyttävän näköisiä, urheilullisia, hyvässä asemassa, rehellisiä, uskollisia, pitkissä parisuhteissa.

Siinä se tuli: ne kunnon miehet on varattuja viimeistään 30-vuotiaana ja sellaisena myös pysyvät, koska kerran ovat kunnollisia. Toisella kierroksella olevat tai ne joilla ei edes ole pitkiä parisuhteita takana ovat auttamatta melko arveluttavia.

Toki yhden tapauksen tiedän, missä mies ei ollut pahemmin seurustellut vakavasti 40-vuotiaaksi saakka. Täytti kaikki yllä listaamani atribuutit kyllä. Sitten nelikymppisenä pariutui ja perusti perheen.

Mutta, ap, tuollaisille miehille pitää sitten olla itselläkin jotain tarjottavaa. Sivistystaso kohdillaan (molemminpuolinen kirjoitetaan yhteen) ja henkisesti muutakin annettavaa kuin "en petä ja olen rehellinen". Kuulostat samalta kuin palstan u-miehet: luulet ansaitsevasi jotain spesiaalia koska sinulla on annettavana se, mikä on täysin oletusarvo normaalissa suhteessa. Siitä ei saa lisäpisteitä ettei petä. Anteeksiantamisesta saa miinuspisteitä, se että on kovasti anteeksiannettavaa kertoo että sinulla on tajuttoman huono ihmistuntemus.

Myönnettäköön ihan heti. Että ketjua en ole vielä lukenut kokonaan. Pakko oli kommentoida kun heti iskee omaan silmään, että toisella kierroksella on arveluttavia.  Itse etsin ainoastaan parempaa puoliskoa toiselta kierrokselta, tietää että kumppani osaa elää parisuhteessa jne. Ja vaikka minun vaimo petti ja lähti toisen miehen matkaan ilman että meillä oli mitään vikaa parisuhteessa. En missään nimessä ala mustamaalaamaan muita naisia sen takia.

Mistä sinun negatiivinen asenne on peräisin? Ja jos mietitään kuinka monet avioliitot tai avoliitot päättyvät lusikkojen jakoon niin miten heti ensimmäisenä tulee epäilys?

-M38

Vierailija
82/85 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikki miehet, öliöööööööööööööööööööööööööö.

Kaikki naiset ovat maailman vanhimman ammatin harjoittajia, IHAN KAIKKI! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kaikki miehet, öliöööööööööööööööööööööööööö.

Kaikki naiset ovat maailman vanhimman ammatin harjoittajia, IHAN KAIKKI! 

Pitää varmaan tehdä alanvaihto.

Vierailija
84/85 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä deittisivusto - http://hespac.com/datefi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi.Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.

Vierailija
85/85 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotukset realistisiksi, niin ei tarvitse pettyä. Valehtelu ja pettäminen kuuluvat ihmiselämään - sinun ongelmasi on liian tiukat määritelmät sille, mikä kulloinkin on paheksuttavaa "valehtelua" ja "pettämistä". Ihan alkajaisiksi kannattaa orientoitua niin, että suotta rakenna suhteestasi seksuaalista vankilaa itsellesi ja miehelle. Nauttikaa seksistä myös parisuhteen ulkopuolella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi