Onko edes mahdollista löytää mies joka ei petä tai valehtele?
Usko mennyt ihan totaalisesti miehiin. Aina muut naiset kuvioissa ja valheita valheiden perään. En nyt halua kuitenkaan yleistää että kaikki miehet samanlaisia ja tietty naiset myös pettää ja valehtelee. Olen vaan niin väsynyt tähän. Minä kun haluaisin vain molemmin puolista kunnioitusta ja luottamusta mutta taitaa olla liikaa vaadittu.
Kommentit (85)
On niitä; erityisesti rumat, sosiaalisesti lahjattomat ja sisäänpäin suuntautuneet ovat keskimäärin luotettavia.
Jos satut pitämään pelimies-tyylisistä miehistä, niin vaikeaa taitaa olla löytää mies, joka olisi luonteeltaan uskollinen ja aina ollutkin.
Olen pohtinut itse samaa, ja lähes kaikki tuntemani komeat, ulospäin suuntautuneet, sosiaalisesti lahjakkaat ovat pettäneet kumppaneitaan ennemmin tai myöhemmin.
Mulla on ollut kolme miestä. Viimeisen kanssa siis edelleen. Kukaan heistä ei ole pettänyt. Kyllä mä väitän, että jos jatkuvasti tulee pettäjiä tapailleeksi, on vika itsessä. Parisuhteen kommunikaatio ei toimi jostain syystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa miehistä on tuollaisia, mutta ne eivät vain kelpaa naisille..
Jep. Kiltti tunnollinen mies olisi hyvä isä, ei petä valehtele tai lyö ja on aina perheensä tukena.
Mutta jännä, jännä kundi kiihottaa enemmän. On niin nannaa, kun kundi hieroo koiran paskoo maiharillaan naamaan ja lätkäisee. Kutinoita tuntee sellaista kohtaa.
Kiltti joka ei petä... naiset huutistelee sellaisille. Tai tarkemmin naisen pilderö huutistelee sellaisille.
Ylläoleva teksti on tyyppiesimerkki kiltin miehen ilmaisusta.
Pettäminen ei ole sinun vikasi tietenkään, mutta omaa miesmakua kannattanee silti tarkastella. Sinuun ilmeisesti vetoavat miehet, jotka ovat taipuvaisia pettämään. Mikä heissä viehättää sinua? Ovatko he vetäviä, karismaattisia, ”tosimiehiä”, eivät kilttejä perhemiehiä? Voisitko koettaa tietoisesti kiinnittää huomiotasi toisenlaisiin miehiin? Ajatella heistä hyvää?
Sitten kannattaa myös pohtia, mikä sinulle on oikeasti tärkeintä. Minä olen onnellisesti naimisissa miehen kanssa, joka on pettänyt minua. Ajattelen, että hänen viehätysvoimansa ja pettämisalttiutensa ovat kolikon kaksi kääntöpuolta. Rakastuin häneen myös siksi, että hänessä on vaaran tuntua, en siitä huolimatta.
Oma mieheni ei tosin enää petä enkä usko että tuleekaan pettämään. Hänelle oli järisyttävä kokemus, että joku nainen voi rakastaa, luottaa ja kunnioittaa vielä sen jälkeen, kun pettäminen tulee ilmi. Silloin hän vasta todella minuun rakastui. Samalla alkoi hälventyä jonkinlainen ”paha poika -syndrooma”, eikä hän itsekään enää ajattele itseään pettäjänä.
Mitä hyvää miehissä muka on?😂 On toki olemassa hyvin sinisilmäisiä naisia jotka kuvittelevat miesten olevan hyviä. Eivät näe varsinkaan omassa miehessään vikaa vaikka mies käyttäytyisi päin naamaa huonosti.
N23
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko että syy minussa. En ole koskaan itse pettänyt enkä antanut syytä epäillä että pettäisin. Seksin kanssa en pihtaile, päinvastoin. En määräile enkä nipota turhasta. Kunnioitan miestäni ja paljon olen antanut anteeksi. Olen luonteeltani todella kiltti ja tuntuu että sitä käytetään hyväksi.
- ap
Haha, siinähän se syy sitten onkin. Jokainen pelimies haistaa tuollaisen sadan kilometrin päästä. Koskas olet itse tehnyt aloitteen ? Veikkaan että jokainen parisuhteesi on tulosta kun pelimies on piirittänyt sinua ja olet lähtenyt mukaan.
Lisätään listaan: pettäminen on naisten syy, koska mies on tehnyt aloitteen.
Ja jos menet itse tekemään aloitteen pelimiehelle, niin sehän se vasta oma syy onkin. eri
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usko mennyt ihan totaalisesti miehiin. Aina muut naiset kuvioissa ja valheita valheiden perään. En nyt halua kuitenkaan yleistää että kaikki miehet samanlaisia ja tietty naiset myös pettää ja valehtelee. Olen vaan niin väsynyt tähän. Minä kun haluaisin vain molemmin puolista kunnioitusta ja luottamusta mutta taitaa olla liikaa vaadittu.
Otsikon kysymykseen vastaus: On mahdollista.
Mutta odotettu elinikä n.80v loppuu valtaosalla naisista kesken ennen kuin tässä onnistuu.
eri
Vierailija kirjoitti:
Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sanoa, että joka ikinen kumppani sekä kumppaniehdokas on jääny kiinni valehtelusta ja/tai pettämisestä.
Siis ihan joka ikinen. Ja ikää on mulla nyt 40+.
Aviomies kuuluu ihan samaan sarjaan muiden kanssa.
Ulkonäöltäni olin 20+ ikäisenä kuin malli ja miehiä oli jonossa, oli varaa mistä valita. Kävin läpi suuren määrän miehiä eikä sitä helmeä löytynyt. Että näin. Ja huom.! Itse en ole ikinä pettäny enkä edes harrastanu yhden illan juttua edes sinkkuhetkinä. Näin se elämä meni....
Sama juttu. Sillä erotuksella, ettei parisuhdetta ole ollut useamman petollisen seurustelunalun takia. Ajanhukkaa sydänsuruineen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hyvää miehissä muka on?😂 On toki olemassa hyvin sinisilmäisiä naisia jotka kuvittelevat miesten olevan hyviä. Eivät näe varsinkaan omassa miehessään vikaa vaikka mies käyttäytyisi päin naamaa huonosti.
N23
Just mun ajatukset. Olisinpa tajunnut tuon jo sun ikäisenä.
Onko olemassa ihmisiä jotka eivät ikinä valehtelisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa miehistä on tuollaisia, mutta ne eivät vain kelpaa naisille..
Jep. Kiltti tunnollinen mies olisi hyvä isä, ei petä valehtele tai lyö ja on aina perheensä tukena.
Mutta jännä, jännä kundi kiihottaa enemmän. On niin nannaa, kun kundi hieroo koiran paskoo maiharillaan naamaan ja lätkäisee. Kutinoita tuntee sellaista kohtaa.
Kiltti joka ei petä... naiset huutistelee sellaisille. Tai tarkemmin naisen pilderö huutistelee sellaisille.
Just joo .AV K€ijo tuli vetämään kilttimi€s ja j@nnämies - kortin esiin....Tämä on palsta hullujen yksi propa&anda mitä ne jauhaa täällä.
Tämäkin on selvästi katkera, kun hänelle ei pldee anneta.Katkera nais-vihaaj@.
Syytä itseäsi Kuka Vttu tuommoisen katker v@li-v@li, vän&-vän&: n kanssa jaksaisi EIKUKAAN!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko että syy minussa. En ole koskaan itse pettänyt enkä antanut syytä epäillä että pettäisin. Seksin kanssa en pihtaile, päinvastoin. En määräile enkä nipota turhasta. Kunnioitan miestäni ja paljon olen antanut anteeksi. Olen luonteeltani todella kiltti ja tuntuu että sitä käytetään hyväksi.
- ap
Haha, siinähän se syy sitten onkin. Jokainen pelimies haistaa tuollaisen sadan kilometrin päästä. Koskas olet itse tehnyt aloitteen ? Veikkaan että jokainen parisuhteesi on tulosta kun pelimies on piirittänyt sinua ja olet lähtenyt mukaan.
Lisätään listaan: pettäminen on naisten syy, koska mies on tehnyt aloitteen.
Ja jos menet itse tekemään aloitteen pelimiehelle, niin sehän se vasta oma syy onkin. eri
Kuule-nämä "kilti*, tavalliset miehet ovat niitä pahimpia valehtelijoita ja pettäjiä, pettävät, jos on mahdollisuus....en ole muiden kanssa seurustellut, ja sanon että yli 90 prosenttia valehtelee ja yli puolet pettää....
Vierailija kirjoitti:
Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sanoa, että joka ikinen kumppani sekä kumppaniehdokas on jääny kiinni valehtelusta ja/tai pettämisestä.
Siis ihan joka ikinen. Ja ikää on mulla nyt 40+.
Aviomies kuuluu ihan samaan sarjaan muiden kanssa.
Ulkonäöltäni olin 20+ ikäisenä kuin malli ja miehiä oli jonossa, oli varaa mistä valita. Kävin läpi suuren määrän miehiä eikä sitä helmeä löytynyt. Että näin. Ja huom.! Itse en ole ikinä pettäny enkä edes harrastanu yhden illan juttua edes sinkkuhetkinä. Näin se elämä meni....
Olisit ottanut jonon ulkopuolelta. Teit sen perinteisen virheen, että otit jonkun lähestyvistä miehistä etkä lähestynyt itse
Vierailija kirjoitti:
On niitä; erityisesti rumat, sosiaalisesti lahjattomat ja sisäänpäin suuntautuneet ovat keskimäärin luotettavia.
Jos satut pitämään pelimies-tyylisistä miehistä, niin vaikeaa taitaa olla löytää mies, joka olisi luonteeltaan uskollinen ja aina ollutkin.
Olen pohtinut itse samaa, ja lähes kaikki tuntemani komeat, ulospäin suuntautuneet, sosiaalisesti lahjakkaat ovat pettäneet kumppaneitaan ennemmin tai myöhemmin.
Ahahahahaaaaaaaahahahaaaaaaaaaaaaa.Sosiaalisesti lahjaton, ruma, sisääpåöinkääntynyt mies on kateellinen komeille, ulospäin suuntautuneille, sosiaalisesti lahjakkaille miehille...🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Itsellä täysin päinvastainen kokemus sosiaalisesti lahjattomista, sisäänpäinkääntyneistä, rumista miehistä: persoonallisuushäiriöstä, mt-ongelmaisia, empatiakyvyttömiä....huh huh, työelämässä näiden kanssa tekemisissä.Tunnistan tyypin jo kaukaa.
Kysymyksiä niille mammoille, joiden mielestä kaikki miehet ovat ihan perceestä: koskeeko tämä myös isäänne, mahdollisia veljiänne ja mahdollista puolisoanne? Ystäviä ja työ- ja harrastuskavereita? Eli ovatko vain kaikki teille tuntemattomat miehet perceestä, ja satutte olemaan niin onnekkaita, että olette saaneet lähipiiriinne ne maailman ainoat 5 mukavaa miestä? Vai onko tosiaan ihan jokainen mies pirusta seuraava?
Sitten lisäksi vielä ihmettelen, että miksi niin monet, kuten ketjun aloittaja, tuntuvat kovasti kaipaavan miesten seuraa, vaikka ovat jo päätyneet siihen tulokseen, että jokainen mies on kakkapää.
Terveisin mies, onnellisesti parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Mä nautin ihan oikeesti siitä mitä ne jännä miehet tekee teille mä nautin. Mä voisin itsekkin olla sellainen mies, mutta mä en halua olla.
Siis tarkoitit, että HALUAISIT olla jännä mies, mutta kun ulkonäkö, pituus ja puhelahjat eivät riitä.Ja jos olisit, niin kusett#isit naisia niin paljon kuin kerkeät....
Vierailija kirjoitti:
Kysymyksiä niille mammoille, joiden mielestä kaikki miehet ovat ihan perceestä: koskeeko tämä myös isäänne, mahdollisia veljiänne ja mahdollista puolisoanne? Ystäviä ja työ- ja harrastuskavereita? Eli ovatko vain kaikki teille tuntemattomat miehet perceestä, ja satutte olemaan niin onnekkaita, että olette saaneet lähipiiriinne ne maailman ainoat 5 mukavaa miestä? Vai onko tosiaan ihan jokainen mies pirusta seuraava?
Sitten lisäksi vielä ihmettelen, että miksi niin monet, kuten ketjun aloittaja, tuntuvat kovasti kaipaavan miesten seuraa, vaikka ovat jo päätyneet siihen tulokseen, että jokainen mies on kakkapää.
Terveisin mies, onnellisesti parisuhteessa.
Isän uskollisuudesta en mene takuuseen yhtään sen enempää kuin muidenkaan miesten. Veljiä ei ole. Puolisoa tuskin tulee, kiitos huonojen mieskokemusten.
Kavereiden/työkavereiden/tuttavien uskollisuudesta en voi oikeasti tietää mitään. Jos ei puolisokaan välttämättä huomaa petollisuutta, miten joku ulkopuolinen voisi sen tietää (jos ei suoraan kuule hevosen suusta, ja sitä tuskin naisten kuullen yleensä möläytetään)?
Niin ja nämä homoseksuaalit ei ole jääneet kiinni koska miehiä ei osata ajatella mahdollisina seksikumppaneina. Usein vakituista seksiseuraahan etsii ukkomiehet muista ukkomiehistä. Näin ei kukaan saa tietää eikä taudit leviä. Mutta todellakin se että mies ei petä niin johtuu todennäköisemmin ihan muista seikoista kuin siitä, että se kotona oleva puoliso on rakas. Osaa kiinnostaa ihan muut kuin seksi esim harrastus, osa on niin laiska että seksi kelpaa kenen kanssa tahansa ja vaimohan siinä lähinnä yleensä on, mutta mitään romanttisempia syitä tuskin uskollisuudelle on.