Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko edes mahdollista löytää mies joka ei petä tai valehtele?

Vierailija
26.08.2019 |

Usko mennyt ihan totaalisesti miehiin. Aina muut naiset kuvioissa ja valheita valheiden perään. En nyt halua kuitenkaan yleistää että kaikki miehet samanlaisia ja tietty naiset myös pettää ja valehtelee. Olen vaan niin väsynyt tähän. Minä kun haluaisin vain molemmin puolista kunnioitusta ja luottamusta mutta taitaa olla liikaa vaadittu.

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On, mutta ne ovat sennäköisiä ja oloisia kotihiiriä ettet sinä katsokaan sellaista miestä päin jossain Tinderissä tai lihatiskillä (eivät kyllä jälkimmäiseen edes raahautuisi ikinä paikalle).

Niitä on olemassa, ne eivät vain kelpaa sinulle tai naisille muutenkaan.

Höpsistä. Maailma on väärällään komeita, mielenkiintoisia miehiä jotka ovat lisäksi rehellisiä ja uskollisia. Ainakin minun tuttavapiirissäni. Mieheni ja kaikki sen kaverit ovat miellyttävän näköisiä, urheilullisia, hyvässä asemassa, rehellisiä, uskollisia, pitkissä parisuhteissa.

Siinä se tuli: ne kunnon miehet on varattuja viimeistään 30-vuotiaana ja sellaisena myös pysyvät, koska kerran ovat kunnollisia. Toisella kierroksella olevat tai ne joilla ei edes ole pitkiä parisuhteita takana ovat auttamatta melko arveluttavia.

Toki yhden tapauksen tiedän, missä mies ei ollut pahemmin seurustellut vakavasti 40-vuotiaaksi saakka. Täytti kaikki yllä listaamani atribuutit kyllä. Sitten nelikymppisenä pariutui ja perusti perheen.

Mutta, ap, tuollaisille miehille pitää sitten olla itselläkin jotain tarjottavaa. Sivistystaso kohdillaan (molemminpuolinen kirjoitetaan yhteen) ja henkisesti muutakin annettavaa kuin "en petä ja olen rehellinen". Kuulostat samalta kuin palstan u-miehet: luulet ansaitsevasi jotain spesiaalia koska sinulla on annettavana se, mikä on täysin oletusarvo normaalissa suhteessa. Siitä ei saa lisäpisteitä ettei petä. Anteeksiantamisesta saa miinuspisteitä, se että on kovasti anteeksiannettavaa kertoo että sinulla on tajuttoman huono ihmistuntemus.

Jatkan vielä, että kaikki nämä tuntemani miehet ovat urheilijoita, urheilevat kilpaa vielä 40+ -ikäisenä. Sellaisille miehille ei kelpaa nainen joka ei urheile myös.

Vierailija
22/85 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on mies...on taas niin väsynyttä jaskaa. Kohta tulee taso-teoriaa ja karvainen-pakara-fetissiä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, hanki elämä! Mies esittämässä naista täällä joka päivä ei ole tervettä.

Vierailija
24/85 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse sitä mieltä että sillä miehen ulkonäöllä ei ole mitään tekemistä pettämisen kanssa. Tämä "ruma" mies saattaa hakea kokoajan hyväksyntää ja pettää sen vuoksi. Hyvännäköinen mies taas saattaa pettää koska saa paljon huomiota ja haluaa olla maailman lahja naisille.

Ja voi luoja kuinka ärsyttää nää ihmiset jotka heti on syyttämässä sitä petettyä.

-ap

Vierailija
25/85 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en kuseta ja petä avovaimoani. Sain mitä halusin ja häntä on edellisessä suhteessa petetty ihan tarpeeksi ja hänellä meni usko miehiin täysin. Oli 5 vuotta sinkkuna eikä säheltänyt irtojuttuja koko aikana, kun ei vaan halunnu miehen kosketusta. Oli siinä todistelemista ja hitaasti edettiin, mutta olen sen luottamuksen arvoinen enkä todellakaan aio loukata häntä millää tavoin. Ihan oikea nainen mulle ja sen näytän hänelle, että kannatti huolia juuri minut. Eikä se viikossa alkanut luottamaan ja uskomaan minuun. Oltiin varmaan kaksi vuotta oltu yhdessä, kun sanoi että luottaa täysin ja uskoo ja olen sen arvoinen ihminen.

Arvostan suuresti! Pieni pilkahdus toivoa.

-ap

Vierailija
26/85 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistä on tuollaisia, mutta ne eivät vain kelpaa naisille..

Missä todellisuudessa sinäkin jonne elät? Jos et elä siinä todellisuudessa missä me muut, niin voisit ainakin tutustua tilastoihin aiheesta. Lähemmän 80% aikuisista miehistä on parisuhteessa ja jopa 60% pettää jossain vaiheessa kumppaniaan. Missä on se kilttien kunnollisten nyhveröiden armeija, joista te kokonaan toitotatte? Enemmistöä he eivät ainakaan edusta.

Vierailija
27/85 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa yhteinen tekijä suhteissasi eri miehiin olet sinä. Jos jatkuvasti päädyt yhteen pettävien ja valehtelevien miesten kanssa - joita tietenkin on pieni vähemmistö miehistä, aivan kuten naisistakin - niin syy ei voi olla missään muualla kuin sinussa itsessäsi. Eli sinun tulisi miettiä, mikä sinua ajaa tuollaisten miesten seuraan, ja miten voisit paremmin ennakolta tunnistaa epäsopivat kumppanit.

Ei. Kyllä se syy pettämiseen ja valehtelemiseen on aina ja ainoastaan siinä väärin tekevässä henkilössä. Ap ei ole toisten valheisiin syyllinen. On helppo sanoa naiselle joka ottaa aina hakkaavan miehen, että ei ota sellaista enää, kun sen näkee lähipiiri jo yleensä kilometrin päähän, että taas on samanlainen kierroksessa, mutta esim. itselläni "kaava" on ollut huommattavasti monivivahtisempi, eli miehet ovat itse olleet vailla jotain mitä minussa tietämättäni on, ja siksi minusta ovat kiinnostuneet miehet, jotka haistavat että minä sopisin heidän kanssaan yhteen. Sinänsä jännä, että he ovat haistaneet väärin, koska minähän en todellakaan ala hyysäämään ongelmaisia, ja ovatkin hetikohta saaneet kenkää. 

En siis ole pystynyt välttämään peliongelmaista, alkoholistia, narsissia tai muita ikäviä miestyyppejä, koska he ovat kaikki olleet niin erilaisia keskenään, ja heidän huonoutensa on paljastunut vasta pikkuhiljaa. Jos olisin ottanut paljon juovan miehen, niin olisin tiennyt että hän on paljon juova. Jos taas otan miehen joka ei juo paljon, niin en voi tietää että hän alkaakin juomaan liikaa ennen kuin sen itse näen ja koen.

Petturi ja valehtelija siis haistaa itse siitä uhrista että häntä on helppo höynäyttää, vaikka uhri pyrkisikin valitsemaan parasta mahdollista itselleen.

Vierailija
28/85 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä sellaisia miehiä ei ole olemassa.

Vierailija
29/85 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko edes mahdollista löytää nainen, joka ei petä tai valehtele?

Vierailija
30/85 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On, mutta ne ovat sennäköisiä ja oloisia kotihiiriä ettet sinä katsokaan sellaista miestä päin jossain Tinderissä tai lihatiskillä (eivät kyllä jälkimmäiseen edes raahautuisi ikinä paikalle).

Niitä on olemassa, ne eivät vain kelpaa sinulle tai naisille muutenkaan.

Höpsistä. Maailma on väärällään komeita, mielenkiintoisia miehiä jotka ovat lisäksi rehellisiä ja uskollisia. Ainakin minun tuttavapiirissäni. Mieheni ja kaikki sen kaverit ovat miellyttävän näköisiä, urheilullisia, hyvässä asemassa, rehellisiä, uskollisia, pitkissä parisuhteissa.

Siinä se tuli: ne kunnon miehet on varattuja viimeistään 30-vuotiaana ja sellaisena myös pysyvät, koska kerran ovat kunnollisia. Toisella kierroksella olevat tai ne joilla ei edes ole pitkiä parisuhteita takana ovat auttamatta melko arveluttavia.

Toki yhden tapauksen tiedän, missä mies ei ollut pahemmin seurustellut vakavasti 40-vuotiaaksi saakka. Täytti kaikki yllä listaamani atribuutit kyllä. Sitten nelikymppisenä pariutui ja perusti perheen.

Mutta, ap, tuollaisille miehille pitää sitten olla itselläkin jotain tarjottavaa. Sivistystaso kohdillaan (molemminpuolinen kirjoitetaan yhteen) ja henkisesti muutakin annettavaa kuin "en petä ja olen rehellinen". Kuulostat samalta kuin palstan u-miehet: luulet ansaitsevasi jotain spesiaalia koska sinulla on annettavana se, mikä on täysin oletusarvo normaalissa suhteessa. Siitä ei saa lisäpisteitä ettei petä. Anteeksiantamisesta saa miinuspisteitä, se että on kovasti anteeksiannettavaa kertoo että sinulla on tajuttoman huono ihmistuntemus.

Minulla on lievä lukihäiriö, sille en voi mitään. Pahoittelut. En ole sanonut että etsin jotain spesiaalia.

-ap

Vierailija
31/85 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko edes mahdollista löytää nainen, joka ei petä tai valehtele?

Ota joku uskovainen tai sitten alat maksamaan 2000e/vko lojaalius rahaa. Thai-naiset ovat alkaneet markkinoimaan itseään tuolla ns. uskollisuus palkkiolla.

Vierailija
32/85 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoa yhteinen tekijä suhteissasi eri miehiin olet sinä. Jos jatkuvasti päädyt yhteen pettävien ja valehtelevien miesten kanssa - joita tietenkin on pieni vähemmistö miehistä, aivan kuten naisistakin - niin syy ei voi olla missään muualla kuin sinussa itsessäsi. Eli sinun tulisi miettiä, mikä sinua ajaa tuollaisten miesten seuraan, ja miten voisit paremmin ennakolta tunnistaa epäsopivat kumppanit.

Ei. Kyllä se syy pettämiseen ja valehtelemiseen on aina ja ainoastaan siinä väärin tekevässä henkilössä.

[...]

Petturi ja valehtelija siis haistaa itse siitä uhrista että häntä on helppo höynäyttää, vaikka uhri pyrkisikin valitsemaan parasta mahdollista itselleen.

Niin, se väärin tekevä on syyllinen väärin tekemiseen, enkä tietenkään sitä ole kiistänyt. Jälkimmäisessä virkkeessä kuitenkin myönnät, että kausaalinen syy siihen, miksi sama ihminen joutuu toistuvasti näiden mulkkujen uhriksi, on jokin sen uhrin ominaisuus. Se ei ole uhrin syy siinä mielessä, että uhri olisi moraalisesti edes osittain syyllinen huonoon kohteluunsa. Mutta vain muuttamalla omaa käyttäytymistään voi välttyä joutumasta tulevaisuudessa samanlaisen huonon kohtelun uhriksi. Eli ei pidä olla sellainen, josta haistetaan että on helposti höynäytettävä. Eikä pidä etsiytyä niiden höynäyttäjien seuraan.

Vierailija
33/85 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Todennäköisemmin kuin löytää vastaava nainen sillä tutkimusten mukaan naiset pettävät ja valehtelevat miehiä enemmän.

Vierailija
34/85 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nautin ihan oikeesti siitä mitä ne jännä miehet tekee teille mä nautin. Mä voisin itsekkin olla sellainen mies, mutta mä en halua olla.

Vierailija
35/85 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi y-hyy! Soita ap terveyskeskukseen ja kerro, että sinulla on pakkomielle esiintyä naisena netissä. Ohjaavat sieltä eteenpäin.

Vierailija
36/85 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon kanssa tänä vuonna 14-vuotta yhdessä. Ei ole tarvinnut lähteä vieraisiin ja näitä keltaisen lehdistön kriisivuosiakin on jo muutamat sivuutettu. Suhteeseen tarvitaan kaksi ihmistä jotka ovat valmiita sitoutumaan siihen samalla tavalla, keskinäistä kunnioitusta, mutta myös molemminpuolista valmiutta kompromisseihin. Kaikissa suhteissa riidellään (suhde ei ole terve jos siinä ei ole ikinä skismaa), mutta se kertoo paljon suhteesta miten niistä kriisestä selvitään. 

Mitä vähemmän ihmissuhdepelejä ja manipulaatiota suhteessa tapahtuu, sitä pidempää ikää sille voi ennustaa.

Vierailija
37/85 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä nautin ihan oikeesti siitä mitä ne jännä miehet tekee teille mä nautin. Mä voisin itsekkin olla sellainen mies, mutta mä en halua olla.

Kuten huomasit tuolla edellä osaa ne suloiset miehetkin vetää meitä naisia nenästä. Kannattaa jäädä yksin niin eipä tule oltua kenenkään vedätettävänä.

Vierailija
38/85 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mies joka ei petä ja lyö. Muuten onkin täysi ******. Eli lkeä ihminen ja paha on. Erosin ns. pahasta pojasta, kun ajattelin hakevani turvaa elämääni. Mitä sain? Ilkeimmän ihmisen mitä koskaan ollut elämässäni. Masennuksen ja pahan olon.

Vierailija
39/85 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös tutkitusti ainakin puolet miehistä petä? Loput todennäköisesti pettäisivät tilaisuuden tullen. Eli eivät ne pettäjät todellakaan ole mikään pieni vähemmistö eikä se mene niin, että vain komeat ja pumpatut salikarjut pettäisivät.

Juu ei me miehet kaikki petetä tilaisuuden tullessa. Ihan tiedoksi vain. Meitä saattaa jopa inhottaa tällaiset "tilaisuudet".

Vierailija
40/85 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No et voisi, siitähän jankkauksessasi on kyse, ettet ole yhtään minkäänlainen mies yhtään kenellekään naiselle, et pysty, etkä uskalla.

Sanot olevasi k-illti, ja samalla fantasioit muiden kivusta. Olet sairas luuseri, herra "naispelko 23 v".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän