Onko edes mahdollista löytää mies joka ei petä tai valehtele?
Usko mennyt ihan totaalisesti miehiin. Aina muut naiset kuvioissa ja valheita valheiden perään. En nyt halua kuitenkaan yleistää että kaikki miehet samanlaisia ja tietty naiset myös pettää ja valehtelee. Olen vaan niin väsynyt tähän. Minä kun haluaisin vain molemmin puolista kunnioitusta ja luottamusta mutta taitaa olla liikaa vaadittu.
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Ja olet aivan varma, että se syy pettämiseen ja valehteluun ei ole sinussa itsessäsi?
Kyllä se pettämisen syy on ihan aina siinä pettäjässä. Jos joku vielä muuta kuvittelee, niin kannattaa hiukan enemmän käyttää aivojaan ja ajatella ihan oikeasti.
Jos sulle kertyy vaan jotain "pelimiehiä" niin se on sun miesmakusi. Lyön tuhannesta eurosta vetoa että annat pakit tai kaverikortin jollekin "kiltille tavikselle joka ei petä".
En usko että syy minussa. En ole koskaan itse pettänyt enkä antanut syytä epäillä että pettäisin. Seksin kanssa en pihtaile, päinvastoin. En määräile enkä nipota turhasta. Kunnioitan miestäni ja paljon olen antanut anteeksi. Olen luonteeltani todella kiltti ja tuntuu että sitä käytetään hyväksi.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja olet aivan varma, että se syy pettämiseen ja valehteluun ei ole sinussa itsessäsi?
Kyllä se pettämisen syy on ihan aina siinä pettäjässä. Jos joku vielä muuta kuvittelee, niin kannattaa hiukan enemmän käyttää aivojaan ja ajatella ihan oikeasti.
Ei oo tainnut petetty katsoa peiliin viimeaikoina. Kyllä se syy voi löytyä ihan sieltä tai vaa'alta.
Ainoa yhteinen tekijä suhteissasi eri miehiin olet sinä. Jos jatkuvasti päädyt yhteen pettävien ja valehtelevien miesten kanssa - joita tietenkin on pieni vähemmistö miehistä, aivan kuten naisistakin - niin syy ei voi olla missään muualla kuin sinussa itsessäsi. Eli sinun tulisi miettiä, mikä sinua ajaa tuollaisten miesten seuraan, ja miten voisit paremmin ennakolta tunnistaa epäsopivat kumppanit.
Vierailija kirjoitti:
Jos sulle kertyy vaan jotain "pelimiehiä" niin se on sun miesmakusi. Lyön tuhannesta eurosta vetoa että annat pakit tai kaverikortin jollekin "kiltille tavikselle joka ei petä".
Voisin ottaa joku kerta siut mukaan mun treffeille. Kato kun mulle kävi viime kerralla hassusti yhden tavallisen ja herttaisen miehen kanssa. Ei ollut edes mikään pörssimeklari vaan tavan matalapalkkainen duunari joka paljastuikin luonnehäiriöiseksi petturiksi. Mistä sitten teidät AIDOT k:t erottaa feikeistä?
Vierailija kirjoitti:
On, mutta ne ovat sennäköisiä ja oloisia kotihiiriä ettet sinä katsokaan sellaista miestä päin jossain Tinderissä tai lihatiskillä (eivät kyllä jälkimmäiseen edes raahautuisi ikinä paikalle).
Niitä on olemassa, ne eivät vain kelpaa sinulle tai naisille muutenkaan.
Koskaan en ole ollut tinderissä koska inhoan koko sovellusta juuri sen pinnallisuuden vuoksi.
-ap
Suurin osa miehistä on tuollaisia, mutta ne eivät vain kelpaa naisille..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo tainnut petetty katsoa peiliin viimeaikoina. Kyllä se syy voi löytyä ihan sieltä tai vaa'alta.
Taas joku katkera kakkonen vinkuu, kun pettäjä ei kelpuuttanutkaan täydellistä kakkosnaista kumppanikseen. Kannattaa ehkä ihan itse katsoa sinne peiliin . -ohis-
Vierailija kirjoitti:
Jep. Kiltti tunnollinen mies olisi hyvä isä, ei petä valehtele tai lyö ja on aina perheensä tukena.
Mutta jännä, jännä kundi kiihottaa enemmän. On niin nannaa, kun kundi hieroo koiran paskoo maiharillaan naamaan ja lätkäisee. Kutinoita tuntee sellaista kohtaa.
Kiltti joka ei petä... naiset huutistelee sellaisille. Tai tarkemmin naisen pilderö huutistelee sellaisille.
http://henrylaasanen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/37241-seksuaalisen-halun-…
Ilmeisesti ei. Se on sitä biologiaa.
Jakorasia en ole... olen ollut vain kahden eri miehen kanssa. Muut jutut ovat loppuneet hyvin nopeasti juuri sen vuoksi kun mies on pyörittänyt muita samalla ja en ole halunnut olla kenenkään varavaihtoehto.
-ap
Eikös tutkitusti ainakin puolet miehistä petä? Loput todennäköisesti pettäisivät tilaisuuden tullen. Eli eivät ne pettäjät todellakaan ole mikään pieni vähemmistö eikä se mene niin, että vain komeat ja pumpatut salikarjut pettäisivät.
Minä en kuseta ja petä avovaimoani. Sain mitä halusin ja häntä on edellisessä suhteessa petetty ihan tarpeeksi ja hänellä meni usko miehiin täysin. Oli 5 vuotta sinkkuna eikä säheltänyt irtojuttuja koko aikana, kun ei vaan halunnu miehen kosketusta. Oli siinä todistelemista ja hitaasti edettiin, mutta olen sen luottamuksen arvoinen enkä todellakaan aio loukata häntä millää tavoin. Ihan oikea nainen mulle ja sen näytän hänelle, että kannatti huolia juuri minut. Eikä se viikossa alkanut luottamaan ja uskomaan minuun. Oltiin varmaan kaksi vuotta oltu yhdessä, kun sanoi että luottaa täysin ja uskoo ja olen sen arvoinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Jakorasia en ole... olen ollut vain kahden eri miehen kanssa. Muut jutut ovat loppuneet hyvin nopeasti juuri sen vuoksi kun mies on pyörittänyt muita samalla ja en ole halunnut olla kenenkään varavaihtoehto.
-ap
Enpä tiedä. Kuulemma maaseudulta saattaisi löytyä vielä tuollaisia miehiä, mutta he sitten saattavat olla naimisissajoko elinkeinonsa tai sitten kalastus-/metsästysharrastustensa kanssa. Toinen sakki on sitten nämä uskovaiset jotka voivat ateistille tuntua liiankin pliisuilta :P
Taas tätä samaa jaskaa! Ne hiiren näköiset katkarapumiehet valehtelevat ja pettävät paljon todennäköisemminkin, kun ovat ensin keränneet sisälleen vuosikausia naisvihaa. Eli kannattaa kiertää kaukaa.
Valitse hyvällä tavalla itsevarma ja normaali mies, niin saat hyvän.
Aloitus on selvä miehen provo: yrittää sanoa, että pitäisi valita rumia ja ilkeitä miehiä komeiden ja mukavien sijaan. EI PIDÄ, mieluummin elää sitten vaikka kissan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Kiltti tunnollinen mies olisi hyvä isä, ei petä valehtele tai lyö ja on aina perheensä tukena.
Mutta jännä, jännä kundi kiihottaa enemmän. On niin nannaa, kun kundi hieroo koiran paskoo maiharillaan naamaan ja lätkäisee. Kutinoita tuntee sellaista kohtaa.
Kiltti joka ei petä... naiset huutistelee sellaisille. Tai tarkemmin naisen pilderö huutistelee sellaisille.
Suuri osa miehistä on huomannut tämän elävästä elämästä 100% faktaksi. Ennen tämä oli vain urbaania legendaa, ei kukaan uskonut tällaista. Nyt tämä on yleistietoa. Naisia se ärsyttää suurenmoisesti, että punapilleri on levinnyt.
Vierailija kirjoitti:
On, mutta ne ovat sennäköisiä ja oloisia kotihiiriä ettet sinä katsokaan sellaista miestä päin jossain Tinderissä tai lihatiskillä (eivät kyllä jälkimmäiseen edes raahautuisi ikinä paikalle).
Niitä on olemassa, ne eivät vain kelpaa sinulle tai naisille muutenkaan.
Höpsistä. Maailma on väärällään komeita, mielenkiintoisia miehiä jotka ovat lisäksi rehellisiä ja uskollisia. Ainakin minun tuttavapiirissäni. Mieheni ja kaikki sen kaverit ovat miellyttävän näköisiä, urheilullisia, hyvässä asemassa, rehellisiä, uskollisia, pitkissä parisuhteissa.
Siinä se tuli: ne kunnon miehet on varattuja viimeistään 30-vuotiaana ja sellaisena myös pysyvät, koska kerran ovat kunnollisia. Toisella kierroksella olevat tai ne joilla ei edes ole pitkiä parisuhteita takana ovat auttamatta melko arveluttavia.
Toki yhden tapauksen tiedän, missä mies ei ollut pahemmin seurustellut vakavasti 40-vuotiaaksi saakka. Täytti kaikki yllä listaamani atribuutit kyllä. Sitten nelikymppisenä pariutui ja perusti perheen.
Mutta, ap, tuollaisille miehille pitää sitten olla itselläkin jotain tarjottavaa. Sivistystaso kohdillaan (molemminpuolinen kirjoitetaan yhteen) ja henkisesti muutakin annettavaa kuin "en petä ja olen rehellinen". Kuulostat samalta kuin palstan u-miehet: luulet ansaitsevasi jotain spesiaalia koska sinulla on annettavana se, mikä on täysin oletusarvo normaalissa suhteessa. Siitä ei saa lisäpisteitä ettei petä. Anteeksiantamisesta saa miinuspisteitä, se että on kovasti anteeksiannettavaa kertoo että sinulla on tajuttoman huono ihmistuntemus.
Jos nainen petetään, se on naisen syy, koska:
-pettäjiä on marginaalinen määrä, vaikka tutkimusten mukaan näin ei ole
-olet p ihtari tai j akorasia, tai molempia
-olet liian vanha, ruma ja/tai lihava, tai sinulla on jokin muu ulkonäöllinen piirre, joka tekee pettämisestä sallittua
-haluat j ännämiehen, vaikka kuinka etsisit kunnollista miestä tai miesehdokas olisi sellaiselta vaikuttanut
Jännä, että aina se näissä ketjuissa jollain ylläolevista saadaan väännettyä naisen syyksi. Silti ketjuissa pyörii niitäkin kommentoijia, jotka toteavat, että naisten metsästys on kivaa, ja niin kauan esitetään kilttiä parisuhdemiestä kunnes irtoaa.