Miksi nuori tyttöystäväni ärsyttää
Olen huomannut että monia vanhempia naisia ärsyttää joillain tavalla tyttöystäväni. Hän on siis 26v. ja itse olen 51v.
Naiset ovat siis tuttuja ja kavereideni vaimoja.
Kaverit suhtautuu siis ihan normaalisti mutta nämä vaimot eivät edes yritä olla kivoja tai tutustua tähän tyttöystävääni.
Kommentit (52)
Nooh ehkä koska mielikuvitus tyttikseen vähän vaikea tutustua.
Jos naiset kokevat että tyttö on heidän lapsensa ikäinen. Tai heille tulee paineita ulkonäön suhteen, koska eivät nuorene. Ehkä kokevat vieraaksi nuoren naisen (eri luonteet) ja tämän sukupolven kulttuurin, eivät osaa tutustua. Ehkä nuorelle naiselle sopii muu illanviettopaikka, josta löytyy juttelevaa seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Ovat varmasti katkeria siitä, ettei omanikäinen nainen kelpaa. Yleensä en heitä kateuskorttia, mutta tässä kohtaa se on varmaa. Jos olisivat sitä mieltä, että on ällöttävää ja vastuutonta seurustella noin nuoren kanssa, he inhoaisivat sinua eivätkä tyttöystävääsi. Vituttaa, kun sinulle kelpaa nuori ja kaunis eikä rupsahtaneet omanikäiset. Eikä heidän sellaisia tarvitse edes olla, mutta voivat itse ajatella olevansa huonoja ja kenellekään kelpaamattomia.
Naisparka isä- tai ukkikomplekseineen.
Miehet rupsahtavat niin aikaisin, todennäköisesti viinan vuokasi.
Vierailija kirjoitti:
Jos naiset kokevat että tyttö on heidän lapsensa ikäinen. Tai heille tulee paineita ulkonäön suhteen, koska eivät nuorene. Ehkä kokevat vieraaksi nuoren naisen (eri luonteet) ja tämän sukupolven kulttuurin, eivät osaa tutustua. Ehkä nuorelle naiselle sopii muu illanviettopaikka, josta löytyy juttelevaa seuraa.
Varmaan haluaa kuitenkin viettää iltaa miehensä kanssa ja miehen kaverit ovat sika olennainen osa kuitenkin miehen elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan haluaa kuitenkin viettää iltaa miehensä kanssa ja miehen kaverit ovat sika olennainen osa kuitenkin miehen elämää.
Sika= aika :D
Ei ole mitään yhteistä niin kuin ei teilläkään
Vierailija kirjoitti:
Sopisi paremmin tyttäreksi. Jossain vaiheessa tuo on kestämätön tilanne.
Kaikki parisuhteet on
Varmaan siksi kun ei heillä ole mitään yhteistä tuon lapsen kanssa, eikä ole sinullakaan, oikeasti.
Tyttö ei kuulu joukkooun,
Liian erilainen elämänmeno, harrastukset, ajatukset kulkemiset.
Tytön pitää etsii seuraa viis- kymppisistä vanhoista rouvivista ja mummeleista.
Jokainen valitsee seuransa omista ymryröisöitään, jossa viihgytään ja on hauskaa.
Sun rouvasi eu kuuluk¡¡ tuohon ympyrään.
Väitän että koko ärsytys on pelkästään sun omassa päässäs. Oikeasti ketään ei kiinnosta sun puolta nuorempi hoitos ja sehän SINUA ärsyttää. Kun kaikkien pitäisi ihan joka hetki huomata että SINULLA on puolta nuorempi hoito. Hei tiiätteks, mun tyttöystävä on vasta 26v, tihihii…!!
Ne jotka täällä ehdotti syyksi että, koska ovat ex- vaimon kanssa hyvissä väleissä niin käyttäytyvät noin. Niin ei ole syy.
Ap