Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nuori tyttöystäväni ärsyttää

Vierailija
25.08.2019 |

Olen huomannut että monia vanhempia naisia ärsyttää joillain tavalla tyttöystäväni. Hän on siis 26v. ja itse olen 51v.
Naiset ovat siis tuttuja ja kavereideni vaimoja.
Kaverit suhtautuu siis ihan normaalisti mutta nämä vaimot eivät edes yritä olla kivoja tai tutustua tähän tyttöystävääni.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs hait

Vierailija
22/52 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tyttöystäväsi ei ole mukava. Toisaalta, jos naiset ovat kaveriesi vaimoja ja omaa ikäluokkaasi siis, voi olla vaikea löytää jutunjuurta oman lapsen ikäisen ihmisen kanssa. Itse olen 49-vuotias ja vanhin lapsistani on 27-vuotias. En minä lasteni kavereiden kaveri osaisi olla. 

No kyllähän normaaliälyisen ihmisen pitäisi muutama tunti puhua kenen kanssa helposti oli hän sitten todella typerä tai fiksu.

Naiset yleensä luokittelevat ihmisen jo ennen tutustumista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti ovat exäsi kavereita, joten tietävät, mikä k*sipää olet.

Siis jos miehellä on nuorempi nainen hän on ku sillä.

Naislogiikka

Vierailija
24/52 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 20v nuorempi mies eikä kukaan suostu tutustua häneen, tosi epäreilua.

Vierailija
25/52 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuteen porukkaan on eri ikäisen vaikea päästä, mutta mites se tyttöystävä käyttäytyy näissä tilanteissa? Valittaa sulle ja hengaa miesten kanssa? Kannattaa pitää vähän silmällä, ettei välit pääse liian läheisiksi muiden miesten kanssa.

Vierailija
26/52 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkei heillä ole yhteistä kieltä

Vierailija
27/52 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä ei vaan riitä jutunjuurta kovin pitkälle, on niin eri elämänvaiheet. Tyttistä ei kiinnosta aikuisten urapuheet yms. eikä aikuisia naisia viikonlopun biletysten vatvominen. Ei aikuinen ihminen jaksa selittää eri sukupolven edustajalle jokaista asiaa. Eli hyväksy tilanne, heillä tulee tuskin koskaan olemaan mitään yhteistä. Etkä voi ainakaan aikuisia moittia siitä ettei heitä huvita leikkiä lastentarhaa... Ja oletko tullut ajatelleeksi että ehkä tyttiksesi ei käyttäydy muita naisia kohtaan kivasti, on nokkava tms. Haluaakohan tyttiksesi edes jutella sen enempää äitinsä ikäisten naisten kanssa?

Kyllä nuorten naisten perässä juoksevat keski-ikäiset miehet on vaan säälittäviä. Kynsin hampain roikutaan menetetyssä nuoruudessa ja kuvitellaan että omien lasten ikäinen tyttis pitää nuorena. Hohhoijaa.

Vierailija
28/52 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla ex jonka kanssa naiset olivat hyvissä väleissä? Jos oli, niin kyse on luultavasti siitä. Eihän se toimi että porukassa on yksi jäsen jonka seurasta pidetään ja sitten tämän tilalle tuleekin yhtäkkiä joku ihan uppo-outo henkilö, josta yhtäkkiä kaikkien pitäisi olla hirveän kiinnostuneita. Mielestäni ihmiset ovat näissä asioissa aika konservatiivisia ja jos on totuttu tietynlaiseen ryhmädynamiikaan, niin siitä ei pidetä jos järjestys menee jossain vaiheessa uusiksi.

Vierailija
29/52 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori stereotypiani, mutta eikös nämä nuoret naiset, jotka hakeutuvat isänsä ikäisten miesten seuraan ole joko sitä pyrkyrityyppiä, joka etsii mukavaa elämää ilman että itse tarttee tehdä mitään, tai sitten hieman henkisesti kypsymättömiä, jotka kaipaavat vielä isäpappaa itselleen. Miesten on tietysti vaikea tunnustaa näitä faktoja, koska elävät jotain "hopeakettufantasiaa".

Tyttö ei siis oikein sovi aikuisten naisten pariin, ei ikänsä vaan persoonansa puolesta. 

Ongelma lisäksi lienee se, että miehen ex-vaimo on takuulla ollut miehen kaverien vaimojen ystävä ja on luultavasti edelleen. Ystävättäret ovat joutuneet tukemaan ex-vaimoa kun mies on pettänyt ja jättänyt tämän 26-vuotiaan misukan takia.

Sitten mies tulee kaverien kotiin viettämään iltaa ja uskoo että hänen pettäjämisukkansa otetaan avosylin vastaan ex-vaimon kaverien piiriin. Juu ei.

Vierailija
30/52 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä kyselet tätä samaa täällä joka viikko?

Vierailija
31/52 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy niiltä miksi ärsyttää. 

Vierailija
32/52 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ko. tilanteessa, sillä erotuksella, että mies oli kuusikymppinen. Olin kyllä normaalin kohtelias ja ystävällinen, kuten muutkin seurueeseemme kuuluvat ihmiset. Totuus oli kuitenkin se, että meillä ja muilla ikäisillämme ei ollut mitään, ei yhtään mitään yhteistä tämän nuoren tytön kanssa. Omat lapsemmekin olivat jo paljon vanhempia. Ei ollut yhteisiä keskustelunaiheita eikä kiinnostuksen kohteita. Ei meitä ”vanhuksia” kiinnostanut opiskelijoiden ryyppybileet ja excursiot eikä häntä lastenlastemme jutut, ei taide eikä kulttuuri.

Miehet eivät siinä suhteessa eronneet joukosta, kuulin useammankin ihmettelevän, mitä ihmettä mies näki ”pennussa” ja toisaalta mitä tämä nuori nainen näki vanhassa miehessä, hän kun ei ollut edes rikas.

No, jäivät aika pian pois joukostamme, kun saivat lapsen. Ei pääse mies enää joukkoomme, koska hoitaa eläkeläisenä pikkulasta, kun nuorikkonsa opiskelee ja kulkee opiskelijariennoissa. No, jokainen valitsee tiensä.

33/52 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meidän porukassa ois tommonen tilanne, niin varmasti koitettais ottaa porukkaan. Yhden naisen muistan joka oli kaikista miehistä ihana, kukaan nainen ei pitänyt. Se johtui siitä, että se oli ihan eri ihminen, kun miehiä oli paikalla.

Vierailija
34/52 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lehmätkin lentää. En tiedä, kuka aloittaja on, mutta olen 100% varma että ei ainakaan 51-vuotias mies, jolla olisi 26-vuotias tyttöystävä.

Aloitus on vaan todella väsynyt provo, jonka tarkoitus olisi saada keski-ikäiset naiset ärsyyntymään. Edes vähän luovuutta peliin jatkossa, jooko? 

Vierailija
35/52 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori stereotypiani, mutta eikös nämä nuoret naiset, jotka hakeutuvat isänsä ikäisten miesten seuraan ole joko sitä pyrkyrityyppiä, joka etsii mukavaa elämää ilman että itse tarttee tehdä mitään, tai sitten hieman henkisesti kypsymättömiä, jotka kaipaavat vielä isäpappaa itselleen. Miesten on tietysti vaikea tunnustaa näitä faktoja, koska elävät jotain "hopeakettufantasiaa".

Tyttö ei siis oikein sovi aikuisten naisten pariin, ei ikänsä vaan persoonansa puolesta. 

Ongelma lisäksi lienee se, että miehen ex-vaimo on takuulla ollut miehen kaverien vaimojen ystävä ja on luultavasti edelleen. Ystävättäret ovat joutuneet tukemaan ex-vaimoa kun mies on pettänyt ja jättänyt tämän 26-vuotiaan misukan takia.

Sitten mies tulee kaverien kotiin viettämään iltaa ja uskoo että hänen pettäjämisukkansa otetaan avosylin vastaan ex-vaimon kaverien piiriin. Juu ei.

Lisäisin vielä, että jos tytöllä on ollut huono isäsuhde/ei isää ollenkaan, hakeutuu helposti vanhempien miesten seuraan. Ehkä hakee jotain turvaa isähahmosta?

Mun läheinen (isätön) sukulaistyttö oli tällainen kun alkoi aikustua. Seurustelukumppanit oli aina vanhempia niin, että vähän ällötti. Tyttö kun oli 21v, löysi 11v vanhemman miehen. Siinäkin vähän kulmia kohoteltiin kun tyttö oli jotenkin aika lapsellinen vielä. No, nyt he ovat olleet 5v yhdessä, eli "tyttö" 26v ja mies 37v. Nykyään se ikäero ei tunnu enää pahalta ja ovat hyvin onnellisen oloisia. 

Vierailija
36/52 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluan seurustella nuorison kanssa, niin puhun lapsilleni, en tuttavani uudelle tyttöystävälle joka on lasteni ikäinen. Ja joka todennäköisesti ei kauan suhteessa pysy. Siksi.

Vierailija
37/52 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista

Vierailija
38/52 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluan seurustella nuorison kanssa, niin puhun lapsilleni, en tuttavani uudelle tyttöystävälle joka on lasteni ikäinen. Ja joka todennäköisesti ei kauan suhteessa pysy. Siksi.

Oh pääsitpäs sivaltamaan

Vierailija
39/52 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen myös aloituksen olevan provo. Erittäin hyvin onnistunut sellainen, koska täällä naiset kilpaa kertoo miten eivät löydä mitään yhteistä nuorempien kanssa ja eivät voisi ystävystyä.

Aika jännää, että itselläni on aivan erilaisia kokemuksia. Olen itsekin vähän vanhemman miehen kanssa yhdessä. Miehen parilla ystävällä taas sattuu olemaan heitä vanhemmat naisystävät/vaimot. Monet illanistujaiset ollaan vietetty enkä koe että naiset olisivat paheksuneet. En nyt varsinaisesti ole sydänystäväksi ruvennut, mutta kyllä kavereiksi heidät lasken. Äitini toinen paras ystävä on häntä 15v nuorempi. Meillä töissä on monenikäistä porukkaa ja yksi kaverikaksikko on lähemmäs 20v ikäerolla. Näkevät myös vapaalla. Ei ystävyys mielestäni katso ikää, jos molemmat ovat aikuisia. Eikä ikä ole mikään syy katsoa nenänvartta pitkin, puolin tai toisin.

Ps. Se miten hyvin jonkun kanssa jutut natsaa, liittyy mielestäni enemmän arvomaailmaan, taustaan, ehkäpä työ- tai koulutustaustaan jne. Kyllä minä tulen näiden vanhempien naisten kanssa paremmin toimeen kun nuorempien eri elämäntyyliä edustavien.

Vierailija
40/52 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aikamoista naisvihaa. Naisten tulisi kannustaa nuorempia naisia eikä vihata heitä. Voisithan vaikka vitsailla hänen miehestään ja saada hänet tajuamaan valintansa typeryyden.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi