Montako lasta teillä on?
Kommentit (566)
Viisi lasta, neljä isää. Suosin kierrätystä muutenkin.
Kolme ja olen tyytyväinen lapsilukuun. Meillä olisi kyllä aikaa tehdä neljäskin, mistä joskus haaveiltiinkin (ennen kuin kolmas raskaus alkoi suunnittelematta suunniteltua aiemmin). Ei kuitenkaan haluttaisi yhdelle lapselle selvästi isompaa ikäeroa kuin muilla sisaruksilla keskenään. Nyt katraalla on meille sopivasti samoja vaiheita suunnilleen samaan aikaan, joten heidän kanssaan on myös helppo tehdä asioita. En tahtoisi uuden vauvan takia jättää väliin esim. reilausta lasten kanssa kun ovat tulossa siihen ikään. Tietysti joku ottaisi vauvankin/taaperon mukaan, mutta...
Ei yhtään lasta, just passeli määrä
Kaksi poikaa, 44 ja 42. Lapsenlapsia neljä.
Kolme ja välillä haaveilen neljännestä, vaikkei se mikään järkiratkaisu olisikaan.
Yksi, toinen tulossa. Toivoisin että lopullinen lapsiluku olisi kaksi tai kolme.
Kolme. Halusin aina kolme.
Mutta sitten kun oli kolme, olisin halunnut vielä neljännen, mutta olin jo liian vanha saamaan enempää.
Lapsilla on ikäeroa 3 ja 4 vuotta, olisin toivonut pienempiä ikäeroja, jolloinka ois ehkä saatu se neljäskin. Mutta luonto päätti toisin, nämäkin on vaivalla saatu, ei onnistunut tulla raskaaksi helpolla.
Ei ainuttakaan eikä tule.
Itse olen kuusilapsisesta perheestä ja se elämä oli yhtä helvettiä. Nyt aikuisena oma lapseton elämä on aivan satumaista.
1. Unelmani olisi 4 lasta, mutta en meinaa millään tulla enää raskaaksi, vaikka olen alle 30v. Minulla on sairaus, joka aiheuttaa lapsettomuutta. Saattaa olla, että jää tähän yhteen lapseen, ja olen kyllä hänestäkin äärimmäisen kiitollinen.
2 mutta kolmannen haluaisin. Valitettavasti ei taida toteutua. Mies rakastaa liikaa töitään.
Kaksi. Haluaisin 2-3 lasta lisää. Onneksi olen vielä reilusti alle 30 niin ehtii eikä tarvitse "tehdä" pienellä ikäerolla niin saa jokainen lapsi olla vauva pidempään
Vierailija kirjoitti:
Kaksi.
Oikein sopiva määrä. Enempää ei tarvita.
Tarvita? Outo termi vanhemmuuden yhteydessä.
Kaksi lasta, tyttö ja poika. Nuorimmainen 12 v, vanhempi jo täysi-ikäinen
Kolme. 7, 6 ja 4- vuotiaat.