Montako lasta teillä on?
Kommentit (566)
Ei lapsia ,molemmat ovat aikuisia.
2, ja nekin on kaksoset. Kyllä on ollut sopiva määrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään, viiden vuoden yrittämisen jälkeen. Toivomme, että jossain vaiheessa hedelmöityshoidot johtavat synnytykseen. Yksi lapsi riittäisi.
Tänä kuormittavana korona-aikana minulla on onneksi ilo todeta, että vihdoinkin näyttää siltä, että olemme saamassa tämän yhden lapsen. Laskettu aika on heinäkuussa.
Mulla sama
3, passeli määrä.
Jos kävisi varmaan kaikkien vanhempien ajoittain pelkäämä katastrofi ja menettäisimme lapsen, ei toinen menettäisi ainoata sisartaan. Pelkään tätä vaihtoehtoa luultavasti tavallista enemmän ja joka tapauksessa, mutta pelko on siedettävämpi kuin lapsi ei ole ainoa eikä lapsia vain kahta. Olisin aiemmin haaveillut neljästä, mutta niin monelle en pystyisi antamaan riittävästi huomiota sillä kaipaan myös aikaa omille harrastuksille. Kolmannen, hyvin sujuneen raskauden ja synnytyksen jälkeen vain huomasin, etten tahtonut enempää. Mies sulatteli asiaa noin vuoden mutta kun nuorimmalle tuli uhma, oli hänkin sitten samaa mieltä.
2 lasta yhdessä
Sitten 2 bonuslasta
Sitten 1 exän kanssa (ei olla tekemisissä)
Sitten 1 toisen exän kanssa (käy kerran kuussa vkl)
Viisi. Neljä jo vanhempaa. Viides iltatähti jolle kaveria toivoisin.
Kaksi aikuista. Kumpikaan ei itse aio hankkia koskaan lapsia mistä olen iloinen. Ei tällaiseen maailmaan.
Kaksi oli minulle ihan sopiva määrä. Kasvatin nämä kaksi yksin, koulutin niin pitkälle kun itse halusivat ja nyt on elämä hyvässä kondiksessa kummallakin.
Olen tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
30. On passeli
Ei nyt sentään, kissa lisäsi nollan perään
Kuusi lasta. Kaikki jo aikuisia.
Suuremoinen määrä, ei voi muuta sanoa.
7 Nämä riittäisi, mutta kahdeksas on mahassa.
Yksi ja meille juuri sopiva "määrä".
1, toinenkin olisi ollut tervetullut.
Kahdeksan
Ihana perhe. En tiedä, syntyykö vielä, mikä on parasta.
5 lasta. Aikuisia kaikki. 4 tyttöö ja poika. Sopiva määrä. Nyt jo 15 mummotettavaa ja 2 isomummotettavaa.
4, on oikein hyvä määrä