Montako lasta teillä on?
Kommentit (566)
Seitsemän lasta. Suloisia ja rakkaita.
Yksi. Tosin ei minun biologinen, naisen edellisestä suhteesta. Biologinen isä ei kuvioissa. On passeli määrä, mutta lisää tulkoot jos on tullakseen.
3 lasta, olisin halunnut ainakin vielä yhden, mutta tuli ero ja vuodet vieri ja uutta miestä ei ollut.
Tämä rupesi vuosien päästä vaivaamaan, kuinka olisin silloin halunnut vielä yhden lapsen.
Yksi. Ihana ja rakas on, en haluaisi enempää.
Neljä. Kolme tyttöä ja poika (poika on vanhin). Haaveilin täsmälleen tällaisesta perheestä. Jossain vaiheessa haaveilin jo viidennestäkin mutta onneksi mieheltä laitettiin piuhat poikki niin ei tullut siihen enää lähdettyä. Nytkin on rahat tiukilla kun tykkäävät harrastaa ja lisäksi hyvin aikataulutettua tämänkin porukan kanssa. Meille sopiva määrä, enempään ei rahkeet riittäisi.
2. Tyttö ja poika. Sopiva määrä. En halua enempää.
2.
Ois pitänyt hankkia 3.
Sitä kadun, ettei tullut kolmatta tehtyä.
Lapset ovat ihanin asia maailmassa.
Näin vanhempana sen tajuaa, uralla ei ole ollut niin paljon merkitystä, kuin lapsilla. Vaikka olen saanut molemmat.
Viisi lasta meillä: 4 poikaa ja 1 tyttö. Ovat jo aikuisia 30+,
kolmella perhekin.
Me ei enää papan kanssa lisäännytä.
Ja johan tuossa uusia veronmaksajia on meidänkin eläkkeet tienaamaan.
Ei yhtään. Erittäin passeli määrä. Nautin sinkkuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Yksi lapsi. Juuri sopiva määrä. Vastuutonta hankkia montaa lasta.
Muista, että se on sitten vähemmän sosiaalinen, saa vähemmän kavereita, tyttö-/poikaystävä ei löydy veljen/siskon kavereista ja että se jää yksin tähän maailmaan jossain vaiheessa kun vanhemmista aika jättää ja se kun tapahtuu 20v kohilla, niin ai että sitä miettii köyden ostoa itsekin.
T. Se ainut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi lapsi. Juuri sopiva määrä. Vastuutonta hankkia montaa lasta.
Muista, että se on sitten vähemmän sosiaalinen, saa vähemmän kavereita, tyttö-/poikaystävä ei löydy veljen/siskon kavereista ja että se jää yksin tähän maailmaan jossain vaiheessa kun vanhemmista aika jättää ja se kun tapahtuu 20v kohilla, niin ai että sitä miettii köyden ostoa itsekin.
T. Se ainut.
Se, että sinä olet tuollainen ei johdu sisarusten puutteesta. Itse olet elämäsi päättänyt noin elää.
0. Olisin halunnut kolme, mutten pysty perustelemaan itselleni ihmisten tuomista maailmaan elämään pysyvää kriisin, kuoleman ja kurjistumisen aikaa.
Tän ketjun luettuani mun ei sittenkään tarvitse osallistua synnytystalkoisiin!
Jes kiitti mammat:)
Kolometoesta ja neljästoesta tulloo just...ännnnhh!
3. Vanhin kohta 18 ja nuorin 12. Tosi hyvä määrä ollut meille.