Vihaan koiria, enkai ole ainoa?
En pidä koirista yhtään. Ne ovat haisevia, äänekkäitä ja epäluotettavia sohvanrepijöitä. Joidenkin ihmisten on vaikea ymmärtää mielipidettäni mutta en voi ainoa olla? Olen - 100% kissaihminen ja minulla on koirista ainoastaan huonoja kokemuksia. Ja en ole provo
Kommentit (70)
Olet sairas ja epäempaattinen ihminen oikeesti. Koirat on rakkaita ja hyväntahtoisia ja iloisia olentoja. <3
Kaikki tuntemoni kissaihmiset ovat jollakin tavalla mielisairaita. KOiranomistajat taas hellyttäviä ja mukavia. Kissa on itsekäs paska.
Et ole ainoa. En voi sietää koiria lainkaan. Kissat on ihan jees, mutta ikinä en voisi ottaa mitään lemmikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tuntemoni kissaihmiset ovat jollakin tavalla mielisairaita. KOiranomistajat taas hellyttäviä ja mukavia. Kissa on itsekäs paska.
Tämän siis kirjoitti mukava ihminen!
Koirat ovat harvinaisen tyhmiä. Kuten omistajansakin. En voi sietää kumpiakaan.
En minäkään pidä käärmeistä, mutta niin kauan kuin en yritä nostattaa käärmeiden vastaista mielialaa tai tee pahaa käärmeille, ei haitanne, että ne luikerot ovat minusta vastenmielisiä. Tunnustan nimittäin käärmeiden oikeuden elää ja olla olemassa. Kuten toivon, että aloittajakin tekee koirien suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos omistaa kissan ja koiran? 🤔
Mä taas vihaan ap:n kaltaisia ihmisiä
Et ole ainoa. Vitut*aa varsinkin ne rotan kokoiset, kimeästi "haukkuvat" piski.
Vierailija kirjoitti:
Mä taas vihaan ap:n kaltaisia ihmisiä
Niin minäkin, koiraani rakastan❤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän siis kirjoitti mukava ihminen!
Kai sinä ymmärrät että jokaisella kolikolla on kääntöpuoli? Ap inhoaa koiria ja koiranomistajia ja minä teen samaa kissoille, koska se on minun mielipiteeni asiaan. Eli kaikki on balanssissa. Eniten raivostuttaa jokapaikanrakastajat.
En välittänyt koirista (en toki vihannutkaan) ennen kuin meille tuli sellainen (suostuin lasten vuoksi). Nyt rakastan tuota uskollista iloista olentoa. Se on tuonut niin paljon hyvää perheemme elämään.
Ei kannata antaa lausuntoja asiasta josta ei loppujen lopuksi ole riittävästi kokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Et ole ainoa. Vitut*aa varsinkin ne rotan kokoiset, kimeästi "haukkuvat" piski.
No ne ei ole koiria ollenkaan. Kunnon jykevä ja nasakka haukahdus koiralla pitää olla ja paksu pörröinen turkki. :3 Hyvinkoulutettu koira ei hauku vaan syö reviirille tunkeutuneet kissat rasauttamalla leuoillaan kallon palasiksi.
nönnönnönnönnööö taas tätä kissat vastaan koirat tappelua...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos omistaa kissan ja koiran? 🤔
No sitten kissa pitää hukuttaa välittömästi.
Ei voi, olen hankkinut sen eläinsuojeluyhdistykseltä, ja lopettaminen on kielletty 😃
Minä juoksen ja vihaan koirien omistajia, jotka eivät kouluta rakkejaan ja pitävät niitä irrallaan/eivät pysty hallitsemaan koiriaan hihnassa. Itselle ei ole vielä käynyt mitään muuta kuin haukuntaa ja hampaiden näyttöä, mutta monen juoksijan kimppuun on hyökätty ja vammat on pahoja.
Että kyllä on koiranomistajissakin epävakaita ja ongelmallisia ihmisiä, kissa vaan ei tapa sivullisia, jos sitä kohtelee kaltoin.
Kissat eivät ole epäluotettavia sohvanrepijöitä? Ja nekin haisevat. Olet vain tottunut siihen.
Itse en ottaisi mitään kotieläintä.