Minkä takia ohi kävellyt nuori lastenvaunuja työntänyt nainen hymyili minulle?
Kommentit (40)
Ap, saatat olla erityisherkkis kun tuollaista pohdit. Normaali ihminen keksii, että kyseessä oli ystävällinen ele, sinä menetät yöunesi ja varmaan vielä tän seuraavankin yön unet... Tai sitten olet epätoivoisen yksinäinen ja näet rakkauden mahdollisuuksia kaikkialla. Joku noista.
Minuakin tuijotti kauppakeskuksessa joku lasta sylissä pitävä nainen kuin jeesuksen uudelleenilmestymää, ilmeisesti tunnisti laatugeenit että tosta ukosta saisi hyvää vauvaa. M35
Vierailija kirjoitti:
Minuakin tuijotti kauppakeskuksessa joku lasta sylissä pitävä nainen kuin jeesuksen uudelleenilmestymää, ilmeisesti tunnisti laatugeenit että tosta ukosta saisi hyvää vauvaa. M35
Sitäpä juuri. Naisen biologiahan on uhrautuvainen. Suurin himomme on puskea vauvaa tuntemattomille ukkeleille, niin se on..
Selvä kiinnostuksen osoitushan tuo oli. Toivottavasti älysit toimia tilanteessa oikein, eli pyysit ulos tai ainakin puh numeroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitäpä juuri. Naisen biologiahan on uhrautuvainen. Suurin himomme on puskea vauvaa tuntemattomille ukkeleille, niin se on..
:DDDDD
Mä olen nuori äiti-ihminen ja tykkään kyllä nuorista miehistä. Äitiys ei ole poistanut sitä tosiasiaa. :) hymyilen kun namupala tulee vastaan
Se on miesharha. Usko pois transmiehenä tiedän. Sulla oli hyvä päivä, fiilikset koholla ja silloin näkee kaiken vähän valoisampana. Niin ne naiset minullekin hymyilee ihanasti ja kas kummaa vain kauniit naiset :D Jännä kun ne ei hymyilleet silloin kun esiinnyin naisena tai sitten minä en huomannut ja itseasiassa ne ei nytkään hymyile, olen vaan niin tyytyväinen että minä hymyilen kaikille ja jotkut jopa vastaa siihen. Eipä sen kummempaa, en ole muuttunutkaan naisia pyyhkiväksi adonikseksi, mutta nyt tajuan miehiä miksi ne oikeasti luulee että nainen on kiinnostunut ja tulkitsee väärin. Kun oma halu uskoa siihen on niin vahva niin se ajaa järjenkin ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ihana :D
Käykö miehet täällä oikeesti kyselemässä tuollaista🤭
Oliks sulla hame päällä kenties nauroi sitä😂
Hymyilen sitä leveämmin mitä nyrpeämmältä/hymyn tarpeessa olevalta vastaantulija näyttää. Ehk hänelläkin oli semmonen äidillisen huolehtiva tyyli yrittää tsempata tosikkoa.
Täälläkin alkanut olla sellaista kommenttia, että tekee mieli pistää burka päälle aina kaupungille mennessä ettei joku tyhmä saa taas ideoita. Ei, satunnaisen vastaantulevan ihmisen hymy ei ole flirttiä, siihen vaaditaan niin paljon muutakin. Monesti hymyilen ihan omille hassuille ajatuksilleni, kuinkahan moni mies on tähän mennessä luullut että himoitsen heitä :DD En ole yh vaikka yksin vaunujen kanssa usein liikunkin. En hae jotain helvetin siitosoria satunnaisista ohikulkijoista, koska en ole mikään mt-ongelmainen elukka ja seksi ja lisääntyminen eivät pyöritä elämääni. Suuret on miesten luulot kyllä itsestään, ei voi kuin hattua nostaa.
Ehkä hän oli lukenut lehdestä sen jutun, että aivoja voi harhauttaa kokemaan tyytyväisyyttä hymyilemällä
Vierailija kirjoitti:
Olisiko pitänyt irvistää? Miksi Suomessa on tabu että hymyilee toiselle? Ei ihme että ulkomaalaiset sanovat meidän olevan ankea ja sulkeutunut kansa.
Eivät ulkomaalaiset sano, ihan itse nyt sanot.
Ulkomaalaiset pitävät meitä ystävällisinä ja rehellisinä, joskin jonkin verran ujoina. Luokittelevat ujoudeksi sen, että emme joka tilanteessa väännä small talkia. Meille on ihan hyvä olla hiljaakin seurassa.
Tunnetkohan yhtään ulkomaalaista sieltä Nilsiästä? Luetko lehtiä, joissa haastatellaan ulkomaalaisia turisteja?
Arviot suomalaisista ovat järjestään aivan positiivisia. Mutta sinun kaltaisille pesänlikaajillehan se ei ole mieuista. Parempi ajatella, että olemme pas-koja. Et tietenkään sinä, puhut vain muista suomalaisista.
Vierailija kirjoitti:
Niiin hyvää vauvaaa mmmmm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ihana :D
Mutta alkuperäinen viesti ei ole ihana, koska se on miehen kirjoittama? Vai eikö sitä ymmärretä huumoriksi?
Itellä samoja kokemuksia erään päiväkodin työn tekijän osalta. Lasta hakiessa aina katsoo silmiin ja hymyilee, selvästi kiinnostusta olis. On varmaan urkkinut jostain että olen sinkku kun noin kiinnoatuneelta vaikuttaa. Pitäisköhän sitä pyytää treffeille...
Mäkin hymyilen aina vastaantulijoilla, jos katseet kohtaa vähän pidemmän aikaa. Ihan sukupuolesta ja iästä riippumatta.
Ennen tätä palstaa en ole koskaan tajunnut, miten epätoivoisia jotkut miehet ovat. Ihan oikeastiko, jos joku tuntematon vastaantulija kadulla hymyilee, niin jäävät pohtimaan, että halusiko se nainen häntä? Toi on niin käsittämätöntä, että se on jopa creepyä. Mitähän ne luulevat, jos tuttu nainen hymyilee ja juttelee toistuvasti ystävällisesti? Työpaikallakin sitten kaikki miehet varmaan luulevat, että himoitsen niitä.
Luuli sinua joksikin toiseksi.