Onko totta että jotkut vieläkin noudattavat Raamatun sääntöjä ja moraaleja
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko niin, että vieläkin joku noudattaa koraanin sääntöjä ja moraalia? Anna mun nauraa! 😂😂😂😭
Kyllä Raamatussakin sanotaan että kivittäminen on oikein. Molemmat uskonnot yhtä pahoja
No kivitetäänkö?
Missään muualla ei nykyään ki,vitetä, kun myslimimäissä.
Niin, Koraanin tulkitsemana, ei Raamatun, kuten viestissä väitettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko esimerkiksi älä tapa käskyissä, olet itse aivan naurettava ja lisäksi tyhmäkin tyhmempi trolli.:) :) :)
No älä tapa nyt on yleismaailmallinen käsky joka ei liity Raamattuun.
Totta kai se liittyy Raamattuun, kun se siellä käskynä on. Älä leiki tyhmempää kuin oletkaan.
Raamatussa käsketään myös tekemään kaikenlaisia julmuuksia. Siksi se ei ehkä ole paras moraalien sääntökirja
Näytäpä Raamatusta käsky tehdä julmuuksia joka on validi tänäkin päivänä.
*heinäsirkkojen sirinää*
Voisi vastata jos sanoisit mistä sen validin käskyn tunnistaa ei validista....
No mä kerron yhden tietyn säännön, jota yritän noudattaa ja jonka tiedän herättävän monissa kummastusta.
Pyrin olemaan masturboimatta, koska se on syntiä. Jos masturboin, tunnustan asian rippi-isälleni.
(En ole trolli vaan ortodoksi)
Vierailija kirjoitti:
No mä kerron yhden tietyn säännön, jota yritän noudattaa ja jonka tiedän herättävän monissa kummastusta.
Pyrin olemaan masturboimatta, koska se on syntiä. Jos masturboin, tunnustan asian rippi-isälleni.
(En ole trolli vaan ortodoksi)
Niin, tuokin paha tapa jää pois, kun ei ajattele irstaita ajatuksia, vaan pyrkii kaikessa hyvään, pyrkien myös hyväksymään ja rakastamaan kaikkia luotuja, olivat he sitten millaisia tahansa.
Huh huh, Siinä sitä onkin loppueläksi itse kullekin paljon oppimista. Myös kristityille.
Jeesus opetti myös.
matt6-6 "Älkää antako koirille sitä, mikä on pyhää, älkääkä heittäkö helmiänne sikojen eteen, etteivät ne tallaa niitä jalkoihinsa ja käy teidän kimppuunne ja raatele teitä.