Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko totta että jotkut vieläkin noudattavat Raamatun sääntöjä ja moraaleja

Vierailija
24.08.2019 |

Anna mun nauraa 😂😂😂😂

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko esimerkiksi älä tapa käskyissä, olet itse aivan naurettava ja lisäksi tyhmäkin tyhmempi trolli.:) :) :)

Vierailija
2/45 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko esimerkiksi älä tapa käskyissä, olet itse aivan naurettava ja lisäksi tyhmäkin tyhmempi trolli.:) :) :)

No älä tapa nyt on yleismaailmallinen käsky joka ei liity Raamattuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niin, että vieläkin joku noudattaa koraanin sääntöjä ja moraalia? Anna mun nauraa! 😂😂😂😭

Vierailija
4/45 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko niin, että vieläkin joku noudattaa koraanin sääntöjä ja moraalia? Anna mun nauraa! 😂😂😂😭

Kyllä Raamatussakin sanotaan että kivittäminen on oikein. Molemmat uskonnot yhtä pahoja

Vierailija
5/45 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai se liittyy Raamattuun, kun se siellä käskynä on. Älä leiki tyhmempää kuin oletkaan.

Vierailija
6/45 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai se liittyy Raamattuun, kun se siellä käskynä on. Älä leiki tyhmempää kuin oletkaan.

Raamatussa käsketään myös tekemään kaikenlaisia julmuuksia. Siksi se ei ehkä ole paras moraalien sääntökirja

Vierailija
7/45 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ateisti haluaa haasta turhaa riitaa tyhjän viikonloppunsa täytteeksi. Tyypillistä ateistia.

Vierailija
8/45 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni noudattaa.

Vierailija
9/45 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Raamatussakin sanotaan että kivittäminen on oikein. Molemmat uskonnot yhtä pahoja

No kivitetäänkö?

Vierailija
10/45 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Koskaan missään ei olla noudatettu..

On ainoastaan noudatettu niitä sääntöjä ja moraaleja joista itse sattuu pitämään. Muut on ohitettu olankohautuksella.

Vierailija
11/45 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirnkähän tämä nyt pitäisi ymmärtää. - Varmasti monella meistä on elämänohjeina monta sellaista, jotka voidaan löytää myös raamatusta mutta harva kai yksinomaan sen pohjalta enää, jos koskaan perustelee tai on perustellut käytöstään. Eli vaikka minä kristittynä luopuisin josain syysä kristinuskosani, niin uskin alkaisin ketään tappamaan tai varastamaan.... 

Vierailija
12/45 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. T appamisessa ei ole mitään hyvää tai pahaa. Eliöt ovat tuhonneet toisiaan miljardeja vuosia. Ihminen on paljon onnellisempi heimoyhteisöissä luonnon keskellä ja vieraat heimot pitää aina välillä ottaa h engiltä.

Vierailija
13/45 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ateisti haluaa haasta turhaa riitaa tyhjän viikonloppunsa täytteeksi. Tyypillistä ateistia.

Noku uskik.set on nii v.itun tyhmiä. Aaargh. En voi ottaa vallan välineenä käytettyyn satukirjaan uskovia ihmisiä tosissaan.

Taidat olla varsin nuori ja elämää kokematon.

Vierailija
14/45 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useinkaan kristityt ei tapa tottelemattomia lapsiaan vaikka niin määrätään raamatussa.

Vierailija
15/45 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. T appamisessa ei ole mitään hyvää tai pahaa. Eliöt ovat tuhonneet toisiaan miljardeja vuosia. Ihminen on paljon onnellisempi heimoyhteisöissä luonnon keskellä ja vieraat heimot pitää aina välillä ottaa h engiltä.

Hölönpölön. Nuori nietscheläinen kuvittelee olevansa jotakin.

Vierailija
16/45 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnin palkka on kuolema. Siksi jokainen syntiä tehnyt kuolee Jumalasta maailmaan tullut Jeesus ei tehnyt syntiä. Hänessä oli Jumalan henki. Hän täytti Jumalan vaatiman lain puolestamme.

Jumala otti henkensä takaisin, Jeesus kuoli, Jeesuksessa Sana tuli lihaksi, eikä mikään liha pääse taivaaseen.

Hän kärsi meidän kaikkien tavoin ollessaan maailmasssa.

toisena päivänä Jeesus astui alas tuonelaan, kolmantena päivänä meni takaisin Isän luokse valmistamaan sijaa niille, jotka ovat Jeesuksen omia.

Aikojen lopulla jokainen herätetään Jeesuksen tavoin henkiin.

Toiset kirkkauden, toiset häpeän ja vaivan ruumiiseen.

Vierailija
17/45 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luojaparatkoon, mitä minä juuri äsken tulinkaan lukeneeksi. - Sano, etä ymmärsin väärin. 

Vierailija
18/45 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatullinen vuoteni on hyvä kirja. Siinä amerikkalainen toimittaja yritti elää vuoden ajan Raamatun ohjeiden mukaan. Kävi hankalaksi, kun ei olisi saanut istua samassa tilassa kuukautisia potevan ja siten epäpuhtaan naisen kanssa - käypä siinä kahvilassa tai istu bussissa... Aviorikkojat ja taikurit (velhot) olisi pitänyt kivittää ja sekös oli hankalaa, kun autokauppias jonka kanssa piti tehdä kaupat kärähti pettämisestä ja tuttavaperhe tilasi lapsen synttäreille esiintymään taikurin... Partaa ei saanut ajaa ja tekokuituihin (sekoitekankaisiin) ei saanut pukeutua... Polttouhri (siis eläinuhri) Jumalalle olisi pitänyt toimittaa tasaisesti, mutta naapurusto ehkä vähän suutahtaa jos alat polttaa häränruhoa takapihallasi... Lisäksi tyttären häät olisi pitänyt estää jos ei voinut olla varma siitä että tytär on neitsyt - ja tyttären myyminen orjaksi olisi ollut ihan ok, mutta Raamattu ei kertonut käypää hintaa, vain kertoi että ihmiskauppa on Jumalan silmissä sallittua.

Eli ihan oikeasti: jos joku eläisi Raamatun oppien mukaan, se tyyppi kuuluisi lähinnä mielisairaalaan tai vankilaan. Niitä kyllä sitten löytyy, jotka poimivat tuosta satukirjasta rusinat pullasta ja yrittävät itse leikkiä jotakin Jumalaa. Hämmästyttävän usein sellaiset ihmiset tosin tuntuvat olevan kiinnostuneita lähinnä muiden ihmisten sänkypuuhien tirkistelystä, mikä taas kuulostaa siltä että kannattaisi hankkiutua terapiaan työstämään niitä omia ongelmia.

Vierailija
19/45 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raamatussa käsketään myös tekemään kaikenlaisia julmuuksia. Siksi se ei ehkä ole paras moraalien sääntökirja

Näytäpä Raamatusta käsky tehdä julmuuksia joka on validi tänäkin päivänä.

Vierailija
20/45 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raamatullinen vuoteni on hyvä kirja. Siinä amerikkalainen toimittaja yritti elää vuoden ajan Raamatun ohjeiden mukaan. Kävi hankalaksi, kun ei olisi saanut istua samassa tilassa kuukautisia potevan ja siten epäpuhtaan naisen kanssa - käypä siinä kahvilassa tai istu bussissa... Aviorikkojat ja taikurit (velhot) olisi pitänyt kivittää ja sekös oli hankalaa, kun autokauppias jonka kanssa piti tehdä kaupat kärähti pettämisestä ja tuttavaperhe tilasi lapsen synttäreille esiintymään taikurin... Partaa ei saanut ajaa ja tekokuituihin (sekoitekankaisiin) ei saanut pukeutua... Polttouhri (siis eläinuhri) Jumalalle olisi pitänyt toimittaa tasaisesti, mutta naapurusto ehkä vähän suutahtaa jos alat polttaa häränruhoa takapihallasi... Lisäksi tyttären häät olisi pitänyt estää jos ei voinut olla varma siitä että tytär on neitsyt - ja tyttären myyminen orjaksi olisi ollut ihan ok, mutta Raamattu ei kertonut käypää hintaa, vain kertoi että ihmiskauppa on Jumalan silmissä sallittua.

Eli ihan oikeasti: jos joku eläisi Raamatun oppien mukaan, se tyyppi kuuluisi lähinnä mielisairaalaan tai vankilaan. Niitä kyllä sitten löytyy, jotka poimivat tuosta satukirjasta rusinat pullasta ja yrittävät itse leikkiä jotakin Jumalaa. Hämmästyttävän usein sellaiset ihmiset tosin tuntuvat olevan kiinnostuneita lähinnä muiden ihmisten sänkypuuhien tirkistelystä, mikä taas kuulostaa siltä että kannattaisi hankkiutua terapiaan työstämään niitä omia ongelmia.

Onhan se joo vaikeaa jos yrittää elää Vanhan Liiton mukaista elämää. Edes juutalaiset ei elä, kristittyjen ei tarvitse. Luetaan se koko kirja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan