Mies (netissä tapaamani) sanoi ettei halua edes harkita tapaamistani koska kengänkokoni on 40
Olen kuulemma joku virtahepo joka on itse diagnosoinut itselleen kaikki diabetekset sun muut. Olen kuitenkin suht. pitkä (176cm )ja sen takia sain kuulla toiselta nettityypiltä olevani kirahvi.
Yksi kysyi rintaliivien kokoa ja minä tyhmä epätoivoissani vastasin (80C) ja kuulin olevani Quasimodo (vihjailua leveästä selästä kai, en muutenkaan käsitä?)
En enää jaksa. Ehkä olen vaan yksin. Olen 28-vuotias, jos sillä on jotain merkitystä.
Kommentit (46)
Arvatenkin sen vuoksi, että ei halua naisellaan olevan suurempi kenkä kuin hänellä itsellään on. Olisit ap kysynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äläs ny, normaalin kokoinen jalka sulla on tuon pituiseksi. Samaa kokoluokkaa on oman tyttäreni jalka, on saman pituinen kuin sinä. 80C ei myöskään isolta kuulosta, pituus huomioiden.
Minkä kokoinen naisen sitten pitää olla? Oisko mun mitat paremmat? :')
165cm, kenkä 38 ja liivit 75D. Paino heittelee 58-65kg. Aina vaihdellut, mutta vaatekoko pysynyt 36/S. Varmaan olen sitten liian lihava :DNo vähän olisi kyllä pudottamisen varaa tuossa painossa, joku 5-10kg kun saisit edes pois niin varmaan alkaisi jo näkymäänkin.
Onneksi olen tyytyväinen painooni. 55kg olen ihan luuranko, joten sopiva paino on 58kg. Olen liikunnallinen, niin paino on lihasta, rikä läskiä. Että ei se numero kerro totuutta.
Samaa mieltä, 55 kg on noin lyhyelle naiselle maksimipaino. Luuranko on vain omaa kuvitelmaasi, kun alkaa lähennellä 60 kg niin luulkuminenkin vaikeutuu, samoin kenkien jalkaan laittaminen.
Älä jauha pas* kaa kun et asioista mitään tiedä.
Itse olet todennäköisesti 172cm pitkä ja 60 kiloa painava surkea mies, jolla on huono itsetunto.Yrität epätoivoisesti käydä salilla ja tankata proteiinia, että näyttäisit edes täysi-ikäiseltä, kun näytät eri teini-ikäisenä pojalta, vaikka ikää on jo 40
Vierailija kirjoitti:
Arvatenkin sen vuoksi, että ei halua naisellaan olevan suurempi kenkä kuin hänellä itsellään on. Olisit ap kysynyt.
Niin, ja miksi ei halua.Pieni kenkä, pieni jalka, pieni mun#..
. kukapa mies haluaa sellaista paljastaa.Käyttää varmaan itse 2 numeroa isompia kenkiä ja tunkee talouspaperia sisään
Kannattaa näiltä miehiltä, jotka kysyy kuppikokoa ja kengän kokoa kysyä niiden pallien ja kyr$hän koko
Mä olen 163 cm ja jalka on 40,5 ja mulla tää koko on ehkä vähän suhteettoman iso verrattuna muuhun kroppaan, mutta sun pituselle se on ihan sopusuhtainen ja hyvä!
Ei kannata tuhlata tollaisiin typeriin miehiin aikaa, jotka heittävät kommentteja joita kuulee normaalisti yläasteen käytävillä
Voi voi.Pienimun* ja huonolla itsetunnolla varustettu mies. Äijän 3 cm pituinen avomaan kurkku kutistuu 1 cm pituuteen jos nainen on pitkä.