Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies (netissä tapaamani) sanoi ettei halua edes harkita tapaamistani koska kengänkokoni on 40

Vierailija
24.08.2019 |

Olen kuulemma joku virtahepo joka on itse diagnosoinut itselleen kaikki diabetekset sun muut. Olen kuitenkin suht. pitkä (176cm )ja sen takia sain kuulla toiselta nettityypiltä olevani kirahvi.

Yksi kysyi rintaliivien kokoa ja minä tyhmä epätoivoissani vastasin (80C) ja kuulin olevani Quasimodo (vihjailua leveästä selästä kai, en muutenkaan käsitä?)

En enää jaksa. Ehkä olen vaan yksin. Olen 28-vuotias, jos sillä on jotain merkitystä.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetko siis menettäneesi kotain noissa tyypeissä vai?

Vierailija
2/46 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, ei siellä netissä tarvitse tollasiin vastata. Ite ainakin blokkaisin tyypin jos tollasia rinraliivikysymyksiä tulis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et menettänyt mitään. Minustakin tuntuu ettei tuolla netissä ole enää muita kuin jotain jämiä..

Vierailija
4/46 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki parempaa seuraa. Typeryksiä tuollaiset.

Vierailija
5/46 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet naiseksi melko isokokoinen, mutta älä huoli, on niitä isokokoisia miehiäkin jotka ei halua mitään kääpiötä puolisoksi.

Vierailija
6/46 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläs ny, normaalin kokoinen jalka sulla on tuon pituiseksi. Samaa kokoluokkaa on oman tyttäreni jalka, on saman pituinen kuin sinä. 80C ei myöskään isolta kuulosta, pituus huomioiden.

Vierailija
7/46 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pimeitä. Mitä väliä noilla, jos ei oli joku fetissi, miks muuten jotain kengänkokoa kysyis.

Vierailija
8/46 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki parempaa seuraa. Typeryksiä tuollaiset.

Ai netistä?

Vierailija
9/46 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tuossa tuli melkoisesti ajansäästöä, kun ei herrojen kanssa joutunut treffeille. Käytä ennemminkin aktiivisemmin mittojasi typeryksien karsimiseksi.

Vierailija
10/46 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äläs ny, normaalin kokoinen jalka sulla on tuon pituiseksi. Samaa kokoluokkaa on oman tyttäreni jalka, on saman pituinen kuin sinä. 80C ei myöskään isolta kuulosta, pituus huomioiden.

Minkä kokoinen naisen sitten pitää olla? Oisko mun mitat paremmat? :')

165cm, kenkä 38 ja liivit 75D. Paino heittelee 58-65kg. Aina vaihdellut, mutta vaatekoko pysynyt 36/S. Varmaan olen sitten liian lihava :D

Vierailija
11/46 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nelikymppinen mies kirjoitti:

Olet naiseksi melko isokokoinen, mutta älä huoli, on niitä isokokoisia miehiäkin jotka ei halua mitään kääpiötä puolisoksi.

Niin, sähän siis tiedät ap:sta vain nuo muutamat mitat, jotka eivät vielä kerro hänen olevan "isokokoinen". Hän on pitkä, mutta ei ollenkaan mitenkään poikkeuksellisen pitkä ollenkaan. Ja pitkällä ihmisellä tuppaa olemaan vähän suurempi jalkakin kuin joku 35:n töppönen (ihmisen jalkaterän pituus on jotakuinkin sama kuin hänen kyynärvartensa pituus). 40 on nykyisin ihan tavallinen kengänkoko naisilla. Rintaliivien ympärysmitta ei ole mikään suuri ja kun vielä tiedetään, että suuri(n) osa naisista käyttää vääränkokoisia liivejä, niin...

Vierailija
12/46 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nelikymppinen mies kirjoitti:

Tätä piti lainata. T: edellinen

Vierailija
13/46 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten musta tuntuu, että sun ap kannattaisi opetella vähän paremmin pitämään rajat ja kehittää omanarvontuntoasi. Ei tuollaisiin vastata.

Vierailija
14/46 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

165cm, kenkä 38 ja liivit 75D. Paino heittelee 58-65kg. Aina vaihdellut, mutta vaatekoko pysynyt 36/S. Varmaan olen sitten liian lihava :D

No vähän olisi kyllä pudottamisen varaa tuossa painossa, joku 5-10kg kun saisit edes pois niin varmaan alkaisi jo näkymäänkin.

Vierailija
15/46 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On iso koko. Ymmärrän ettei halunnut.

Vierailija
16/46 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vähän olisi kyllä pudottamisen varaa tuossa painossa, joku 5-10kg kun saisit edes pois niin varmaan alkaisi jo näkymäänkin.

Onneksi olen tyytyväinen painooni. 55kg olen ihan luuranko, joten sopiva paino on 58kg. Olen liikunnallinen, niin paino on lihasta, rikä läskiä. Että ei se numero kerro totuutta.

Vierailija
17/46 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ilmeisesti nuo miehet ovat itse niin pienijalkaisia ja hinteliä että asia vaivaa heitä.

Keskity tosimiehiin.

Miehen kokoiselle täysheterolle kelpaa varmasti 80C.

Vierailija
18/46 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moukkia.

Mutta miten noiden tyyppien pteferenssit eroavat vain pitkiä miehiä kelpuuttavien naisisten preferensseistä?

Vierailija
19/46 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä miestä oikeasti muka kiinnostaa joku naisen kengän koko? Eiköhän se ole kuitenkin se tissien ja perseen koko mikä merkitsee.

Vierailija
20/46 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen monta lyhyttä palluraa, jotka jaksavat meuhkata siitä, että kengänkoko on vain 35 tai 36. Itse kehottaisin pudottamaan 20 kiloa ennen söpöksi julistautumista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän