Olen 17-vuotias ja tuntuu että menetän kohta ohimenevän lapsuuteni sillä että olen liian kiltti
Haluan ajatella aina muita. En käyttäydy rumasti vanhempia kohtaan. En halua mennä juomaan viikonloppuisin. Nämä kuulostaa hyviltä asioilta ja siltä miten asioiden kuuluisikin olla. Tuntuu kuitenkin että mentän kaiken, jos harkitsen liikaa mitä teen. En tiedä. En halua vielä käyttäytyä niin kuin aikuiset.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Pointti oli että mietin liikaa mitä teen. Jos mietin liikaa, niin ehkä moni mahtava asia jääkin tekemättä?
ap
Ei jää :)
Mutta moni ahdistava muisto tai jopa rikorekisteri tai velkakierre voi jäädä syntymättä.
Ei elämä ole mitään extremeä. Moni huomaa sen aikuisena, että mitä se nuoruudesta nauttiminen on.
Ei se, että on muille ystävällinen pienennä kokemuksia, päinvastoin.
Vapaus ja nuoruus on sitä, että et ole vastuussa kuin itsestäsi. Voit päättää itse aikataulusi ym.
Ehkä tuo, että harkitset on oppeja noilta haistatteluajoilta. Se oli kivaa? Mutta tuliko siitä hyviä muistoja ja jäikö hyvämieli? Jätitkö hyvän kuvan itsestäsi? Voitko mennä tuohon kouluun töihin esim. Opettajana tai muuna henkilökuntana iloisella mielellä?
Kappas, olitkin vasta 17, etkä 19. No kuitenkin, elämä ei ole ohi, kun lapsuus tai teini-ikä loppuu. Silloinhan se vasta alkaa!!