Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ainoa nainen kaveriporukassani ja mulla ja yhdellä miehellä tästä porukasta on juttua

Vierailija
24.08.2019 |

Ei pidetä mitään meteliä asiasta ja vain yksi tietää meistä. Nyt toinen mies tästä kaveriporukasta on alkanut kutsumaan mua hellittelynimillä, jos kukaan muu ei ole kuulemassa. En voi kuitenkaan sanoa asiasta mitään, koska mun ja tän toisen miehen juttu ei ole vielä varma.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen kun alat "juttuilemaan" tämän toisenkin miehen kanssa. Pidätte kaikki vaan salassa, niin hyvin menee. 

Ööö...miksi luulet että ap haluais juttuilla tämän toisen miehen kanssa?

Koska ap ajaa kullicarousellissa VIP-lipulla.

Vierailija
22/27 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho nainen pyörittää haaremia. Kavereita muut miehet ja ja yksi alffa jonka kanssa on pariuduttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vi#tun pas#kaa minä just luin.

Vierailija
24/27 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis haluatko pitää tän toisen miehen varalla, jos ekan kanssa ei natsaakaan?

En todellakaan, mutta en nyt voi pyytää häntä lopettamaankaan etten herätä mitään epäilyksiä. Olen vain ollut kuin hän ei olisi sanonut mitään erikoista.

Ap

Tottakai voit sanoa ihan sillä perusteella että sua ei kiinnosta. Ei kannata olettaa että osaa lukea sun ajatuksia.

Pelkään vain, että menee oudoksi, koska tää kaveriporukka on kuin toinen perhe.

Ap

Ei vi#ttu mitä esiteinidraamaa.

Vierailija
25/27 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on pakko olla jokin teinijuttu, ei aikuiset normaalisti käyttäydy näin.

Vierailija
26/27 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho nainen pyörittää haaremia. Kavereita muut miehet ja ja yksi alffa jonka kanssa on pariuduttu.

En pyöritä yhtään mitään.

Ap

Vierailija
27/27 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha tehdä lankaa aiheesta. Teet näin:

1. Jos joku flirttailee sulle eikä sua kiinnosta, sano se.

2. Jos joku flirttailee sulle ja sua kiinnostaa, kerro kavereilles vasta kun ootte päättäneet että ootte virallisesti pari. 

3. Kaveriporukat voi tuntua perheeltä mut ne ei oikeasti ole sitä, ja niin on hyvä. Kaverit on ihania mut loppujen lopuks kun ne saa lapsia ja omat perheensä, ne ei enää ole sun "perhe". Älä elä kaverit=perhe - periaatteen mukaan, siitä seuraa vaan huonoa. Yleensä käy niin että et kerro mistään mitään kellekään (millanen perhe salailee kaiken toisiltaan by the way?), lopulta kaikki saa kaiken selville, ja tympääntyy suhun. Niiden näkökulmasta näyttää että koitit pyörittää kahta kaverias samaan aikaan, koska et kertonut "koska en kehtaa". Sit sulla ei ole enää sitä kaveriporukkaa, eikä edes sitä potentiaalista suhdetta sen yhden kaverin kanssa. Koska se sai tietää että annat sun muiden kavereiden söpöstellä sulle salaa, eikä sellainen ihminen todellakaan ole vaimo/miesmatskua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi