Olen ainoa nainen kaveriporukassani ja mulla ja yhdellä miehellä tästä porukasta on juttua
Ei pidetä mitään meteliä asiasta ja vain yksi tietää meistä. Nyt toinen mies tästä kaveriporukasta on alkanut kutsumaan mua hellittelynimillä, jos kukaan muu ei ole kuulemassa. En voi kuitenkaan sanoa asiasta mitään, koska mun ja tän toisen miehen juttu ei ole vielä varma.
Kommentit (27)
Oho nainen pyörittää haaremia. Kavereita muut miehet ja ja yksi alffa jonka kanssa on pariuduttu.
Mitä vi#tun pas#kaa minä just luin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis haluatko pitää tän toisen miehen varalla, jos ekan kanssa ei natsaakaan?
En todellakaan, mutta en nyt voi pyytää häntä lopettamaankaan etten herätä mitään epäilyksiä. Olen vain ollut kuin hän ei olisi sanonut mitään erikoista.
ApTottakai voit sanoa ihan sillä perusteella että sua ei kiinnosta. Ei kannata olettaa että osaa lukea sun ajatuksia.
Pelkään vain, että menee oudoksi, koska tää kaveriporukka on kuin toinen perhe.
Ap
Ei vi#ttu mitä esiteinidraamaa.
Tämä on pakko olla jokin teinijuttu, ei aikuiset normaalisti käyttäydy näin.
Vierailija kirjoitti:
Oho nainen pyörittää haaremia. Kavereita muut miehet ja ja yksi alffa jonka kanssa on pariuduttu.
En pyöritä yhtään mitään.
Ap
Turha tehdä lankaa aiheesta. Teet näin:
1. Jos joku flirttailee sulle eikä sua kiinnosta, sano se.
2. Jos joku flirttailee sulle ja sua kiinnostaa, kerro kavereilles vasta kun ootte päättäneet että ootte virallisesti pari.
3. Kaveriporukat voi tuntua perheeltä mut ne ei oikeasti ole sitä, ja niin on hyvä. Kaverit on ihania mut loppujen lopuks kun ne saa lapsia ja omat perheensä, ne ei enää ole sun "perhe". Älä elä kaverit=perhe - periaatteen mukaan, siitä seuraa vaan huonoa. Yleensä käy niin että et kerro mistään mitään kellekään (millanen perhe salailee kaiken toisiltaan by the way?), lopulta kaikki saa kaiken selville, ja tympääntyy suhun. Niiden näkökulmasta näyttää että koitit pyörittää kahta kaverias samaan aikaan, koska et kertonut "koska en kehtaa". Sit sulla ei ole enää sitä kaveriporukkaa, eikä edes sitä potentiaalista suhdetta sen yhden kaverin kanssa. Koska se sai tietää että annat sun muiden kavereiden söpöstellä sulle salaa, eikä sellainen ihminen todellakaan ole vaimo/miesmatskua.
Koska ap ajaa kullicarousellissa VIP-lipulla.