Lue keskustelun säännöt.
Miksi ihmiset valittavat omista lapsistaan?
23.08.2019 |
Jos sinun lapsissasi on jotain vikaa niin se johtuu siitä että sinä itse kasvatit heidät huonosti. Joten valita itsestäsi - sinussa on jotain vikaa.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En ole tavannut juurikaan vanhempia, jotka vain valittaisivat lapsistaan. Joten herää kysymys, että mitä aloittaja siis tarkoittaa lapsesta valittamisena? Vai eikö elämääni vain kuulu sellaisia vanhempia? Omalla lapsellani on tarkkaavaisuuden ja keskittymisen haasteita ja tämä tekee elämästä joskus hieman raskaampaa, mutta en valita lapsestani, vaan ymmärrän häntä. Tiedän että hän ei tahallaan hölmöile, ole yliaktiivinen ja levoton vaan hänen hermostonsa nyt vain yksinkertaisesti on sillä tavalla vielä kehittymätön. Joten en myöskään hauku lasta enkä ajattele, että lapsi on tahallaan tottelematon tai levoton ja että lapsi tahallaan hölmöilisi. Kumppanilleni saatan joskus todeta, että onpa ollut raskas päivä, jos olen itse aivan naatti ja lapsella apinat hakkaa peltejä yhteen pään sisällä yhä kiihtyvällä vauhdilla, mutta sehän on vain normaalia elämää. On helpompia ja haastavampia päiviä. En tiedä sitten ottaako joku esimerkiksi tällaisen valittamisena? Ohis