Kertokaapa rehellisesti, mitä tavallisia asioita ette uskalla tehdä koska joko ette osaa tai koska nolottaa. Nyt ilman mitään sensuuria
Inhoan bussilla kulkemista, koska nolottaa painaa sitä pysähtyy nappulaa. Minulla ei ole ajokorttia.
Kommentit (1890)
Minä en uskalla mennä smarketin kassalle sekoilemaan niin kaikkien etukorttien takia.
Miten päin skortin pitää olla vedettäessä läpi....olen sekoillut siinä kohtaa... eri hlö
Minulla on ajokortti ja osaan ajaa autoa, mutta en ole koskaan tankannut autoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pidä yhtään mistään yhteissaunajutuista. Jos vaikka työpaikalla suunnitellaan jotain saunailtaa niin kiemurtelen niistä pois. Omaan vallan epäsuhtaisen kropan enkä ilkeä sitä näytellä ja muutenkaan en ymmärrä miksi pitää puolituttujen kanssa ängetä saunaan höpöttämään ja muka hauskaa pitämään. Mieluiten saunon yksin omassa rauhassa.
Tuo ettet "ymmärrä" johtuu varmaan tuosa että häpeät itseäsi noin paljon. Ne jotka tykkäävät porukassa saunoa evät kyttäile kenenkään vartaloita, eivätkä ajattele että kukaan kyttää heitä.
Muuten hyvä, muttei pidä paikkaansa.
Vaikkei nyt suoraan kytätä, niin ihminen on sellainen laite, että se automaattisesti kiinnittää huomiota muitten vartaloihin saunassa ja niistä tulee erilaisia ajatuksia, joita tosin ei normaali aikuinen sano ääneen.
Jos tutun kanssa saunoo, sitä väkisinkin ajattelee, että kylläpä toinen on lihonut tai ompa iso arpi tms. Mulle tutut tosi usein kehuu, että oompa hyvässä tikissä. Varsinkin kännissä ollessaan.
Jos joku on lihava tai laiha, ei se oo mikään juttu useimmille, mut kyllä ne noteerataan. Ja kotona sitten sanotaan puoliselle että olipas se sellanen tai tällanen. Mutta ei kuitenkaan negalla - uskoisin.
Vierailija kirjoitti:
Näitä en uskalla tehdä:
- En ole ajanut iinssiajon jälkeen, vaikka olen ajanut yli monta vuotta kaupungissa autolla lähes päivittäin.
- Ajaa pakettiautolla tai mopolla.
- Uida yleisellä rannalla, sillä olen todella huono uimaan. Räpiköidä voin sellaiset 20 metriä. Kylpylöissä kyllä käyn harvakseltaan ja mökillä voin matalassa vedessä uiskennella.
- Sukeltaa yhtään. Ei pysy silmät auki, ja heti alkaa paniikki.
- Pyytää miestä ulos, kahville tai kaljalle. Olen myös hyvin usein ihastunut miehiin, jotka ovat sokeita sille.
- Kävellä yöllä kaupungissa. Kuljen taksilla tai pyörällä.
- Tanssia yökerhossa tai laulaa karaokebaarissa. Oikeastaan en kumpaakaan ole tehnyt lukion vanhojen jälkeen. En osaa, ja se hävettää.
- Puhua naapureille rappukäytävässä.
Miten tuo eka kohta meni? Et ole ajanut inssin jälkeen vaikka olet ajanut vuosia kaupungissa?
Olen taikauskoinen enkä kulje koskaan talon seinää vasten asteltujen tikkaiden alta koska se tuo epäonnea.
Vierailija kirjoitti:
Kammoan asioiden hoitamista puhelimitse. En oikein edes tiedä, miksi. Jos mietin, mikä olisi pahinta, mitä voisi tapahtua? Menen sekaisin sanoissani? Vastaaja on ilkeä? En saa asiaani hoidettua? IHAN SAMA. Mutta silti...
Ennen kammosin tätä, onneksi nyt melkein 40v en enää kammoa.
En uskalla harrastaa seksiä tai juoda alkoholia.
No niin, helpotti sanoa tuo. (nainen)
- Tuntuu etten osaa/uskalla ajaa pyörällä talviaikaan, pelkään koko ajan kaatumista. Pelkään sohjoa, lunta, jäätä...Minun on vain pakko pyöräillä työmatkojen takia.
- Olen sellainen vaivaannuttavan hiljainen ihminen, en ollenkaan hallitse tilanteita joissa pitäisi "jutella mukavasti". Ihmisiin tutustuminen on kauheaa. Pahinta on törmätä toiseen hiljaiseen tyyppiin...
- Inhoan uimahalleissa käyntiä koska en osaa uida. Mieheni taas vaatii että lähden aina mukaan.
Rakastan punajuurta, mutten ole koskaan ostanut punajuuria tai suolakurkkuja irtonaisina heviosastolta, koska en tiedä miten se tehdään :D pitääkö ne liemessä lilluvat märät kurkut tai juuret nostaa sellaseen perus heviosastomuovipussiin? Mitä jos pussissa on reikä tai muuten vaan vuotaa nesteet läpi, sehän valuttaa ne nesteet pitkin poikin ostoksia ja kaikki on punajuuressa.
Xz kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pidä yhtään mistään yhteissaunajutuista. Jos vaikka työpaikalla suunnitellaan jotain saunailtaa niin kiemurtelen niistä pois. Omaan vallan epäsuhtaisen kropan enkä ilkeä sitä näytellä ja muutenkaan en ymmärrä miksi pitää puolituttujen kanssa ängetä saunaan höpöttämään ja muka hauskaa pitämään. Mieluiten saunon yksin omassa rauhassa.
Tuo ettet "ymmärrä" johtuu varmaan tuosa että häpeät itseäsi noin paljon. Ne jotka tykkäävät porukassa saunoa evät kyttäile kenenkään vartaloita, eivätkä ajattele että kukaan kyttää heitä.
Muuten hyvä, muttei pidä paikkaansa.
Vaikkei nyt suoraan kytätä, niin ihminen on sellainen laite, että se automaattisesti kiinnittää huomiota muitten vartaloihin saunassa ja niistä tulee erilaisia ajatuksia, joita tosin ei normaali aikuinen sano ääneen.
Jos tutun kanssa saunoo, sitä väkisinkin ajattelee, että kylläpä toinen on lihonut tai ompa iso arpi tms. Mulle tutut tosi usein kehuu, että oompa hyvässä tikissä. Varsinkin kännissä ollessaan.
Jos joku on lihava tai laiha, ei se oo mikään juttu useimmille, mut kyllä ne noteerataan. Ja kotona sitten sanotaan puoliselle että olipas se sellanen tai tällanen. Mutta ei kuitenkaan negalla - uskoisin.[/quote
Hyvä että joku ymmärtää. Ja etenkin naiset huomioivat toistensa kropat. Se vaan on tosiasia. Ääneen ei sanota mitään, mutta...
En meinaa uskaltaa tankata, kun se vain jotenkin pelottaa. Pelkään että auto räjähtää, tankkaan väärää lajia tai että bensaa alkaa vain suihkuta mihin sattuu. Kerran on käynyt niin, että laitoin tietyn määrän summaksi niin letkusta ei loppunutkaan bensan tulo siihen. Ei onneksi ehtinyt mennä kuin euron tai pari yli, mutta säikähdin, että loppuuko tulo siinäkään kohtaa, kun irrotan kahvasta vai vasta sitten kun laitan pistokkeen paikoilleen. Kerran myös eräällä tankilla sain bensaa vaatteilleni kun letku jotenkin jumitti, eikä venynyt tarpeeksi pitkäksi. Kun lapset eivät ole kyydissä, tankkaaminen ei ahdista ihan yhtä paljoa, mutta vähän kuitenkin.
Ahdistaa ajaa autolla, varsinkin jos joku on kyydissä. Mulla on huono suuntavaisto ja tarvitsen lähes aina navin, niin pelkään että sille nauretaan. Pelkään myös, että kyydissä olija alkaa neuvoa (ärsyttävää!!)
Meen mieluiten kaikkialle jalan/pyörällä/bussilla
En uskalla mennä syömään paikkoihin, joissa täytyy jotenkin itse valita pohja, täyte, lisukkeet, soossit, ateria, ei ateriaa, juoma, millä lisukkeella, jono kasvaa, hiki virtaa, kuumottaa, kiire, lompakko repun pohjalla, tuijotus.. :DD Hesburger mulle kiitos
Ai niin. Oon ollut 10v Subissa töissä :D
Auton tankkaus. Olin omistanut jo muutaman vuoden ajokortin käymättä tankilla. Mieheni teki tämän aina, auto kun perheen yhteiskäytössä. Pelkäsin, etten osaa ja jono alkaisi kasvaa. Päätin lopulta uskaltaa. Sitä varten treenasin tankkausta youtuben opetusvideoita katselemalla. Tein myös mielikuvaharjoittelua. Alkoi sujua. Mutta, öhöm. -Vielä näin muutaman vuoden jälkeen ekoista tankeista olen käyttänyt vain ja ainoastaan yhtä tankkausmaattia, tuttu ja turvallinen. Ja mieluiten sitäkin vaan sunnuntaisin.
Vierailija kirjoitti:
- Tuntuu etten osaa/uskalla ajaa pyörällä talviaikaan, pelkään koko ajan kaatumista. Pelkään sohjoa, lunta, jäätä...Minun on vain pakko pyöräillä työmatkojen takia.
- Olen sellainen vaivaannuttavan hiljainen ihminen, en ollenkaan hallitse tilanteita joissa pitäisi "jutella mukavasti". Ihmisiin tutustuminen on kauheaa. Pahinta on törmätä toiseen hiljaiseen tyyppiin...
- Inhoan uimahalleissa käyntiä koska en osaa uida. Mieheni taas vaatii että lähden aina mukaan.
Tuo on muuten totta mitä kääntäen sanot. (Me) hiljaiset tulemme hyvin toimeen "suurten persoonien" kanssa. Joskus sitä miettii jälkeenpäin mitä ajatella niistä jotka varoittivat, että kauhea tapaus. Silloin voisi kai sanoa, että jos kerrankin et itse kuvittelisi olevasi maailman napa niin sinäkin tulisit toimeen tämän "suuren hankalan persoonan" kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan punajuurta, mutten ole koskaan ostanut punajuuria tai suolakurkkuja irtonaisina heviosastolta, koska en tiedä miten se tehdään :D pitääkö ne liemessä lilluvat märät kurkut tai juuret nostaa sellaseen perus heviosastomuovipussiin? Mitä jos pussissa on reikä tai muuten vaan vuotaa nesteet läpi, sehän valuttaa ne nesteet pitkin poikin ostoksia ja kaikki on punajuuressa.
Joskus niille on varattu viereen pieniä pakastusrasian tyyppisiä astioita ja ne voi punnita rasian kanssa. Tai sitten kaksi heviosastomuovipussia ja ostokset sinne. Tuplapussi ei todennäköisesti vuoda niin herkästi.
Vierailija kirjoitti:
Minulle ikuisuusdilemma on se, kenelle voi lähettää whatsapp-viestin ja kenelle pitää lähettää tekstiviesti, missä menee raja. Voiko kansalaisopiston kielikurssin vetäjälle ilmoittaa wa:lla jos ei tule tunnille, entä opettajalle että on kipeä eikä tule kouluun, entä jos täytyy hierojalle ilmoittaa peruvansa ajan?
Moni ei tässä näe varmastikaan ongelmaa, vaan luulen että whatsapp laulaa herkemmin koska se on nykyaikaa eikä maksa mitään. Mutta minusta tekstiviesti on jotenkin virallisempi ja sitten tuntuu olenko liian tuttavallinen, jos laitan harrastuksen ohjaajalle wa-viestin tai vastaavasti olenko ihan juntti jos asioin tekstarilla. :D Monella on työpuhelimessaan whatsapp, mutta välillä silti mietin onko se esim. opettajilla tarkoitettu lähinnä heidän väliseen viestittelyyn?
Se on Whats up eikä whatsapp.
Ajaa autolla, puhua englantia tai ruotsia ja moikata entisiä naapureita tai vanhoja koulukavereita.
Sijoittaa.