Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahin darranne + millä saitte sen aikaiseksi?

Vierailija
23.08.2019 |

En saanut syötyä kun lentsu vei ruokahalun ja sain päähäni tyhjentää valkkaripullon. Oli iltapäivä. Aamuyöllä heräsin entistä huonommassa hapessa ja yrjösin > pakotin alas 3 sipsiä > nukuin aamuun > yrjösin > vedin loput sipsit ja katsoin Netflixiä kunnes nukahdin taas. Olo parani viimein sitä seuraavana aamuna. Olin 20v

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinallahan ne pienet ja isot darrat on tulleet.

Vierailija
2/23 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join mustia ryssiä kaakaolla kun tarjottiin. Sunnuntai meni sängyssä ja vielä maanantaiaamunakin oli vähän krapulainen olo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/23 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko Amsterdamissa äijäporukassa. Ei mennä yksityiskohtiin, mutta tiedätte kyllä, mitä kaikkea siellä on saatavilla, muutakin kuin orgaanisesti viljeltyä. Ei se edes muistuttanut darraa, vaan lähinnä ainoa kerran elämässäni olin varma siitä, että kuolen. Lentokentällä en voinut liikkua sen vertaan, että olisin hakenut vettä särkylääkkeiden nielemiseen. Armelias kansalainen toi vettä (lensin yksin eri suuntaan kuin muu porukka). Särkylääkkeiden avulla pääsin koneeseen, mutta ei se siitä paljoa helpottanut. 

Vierailija
4/23 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join mietoja ja väkeviä sekaisin. Seuraavana päivänä sellainen olo, että pelkäsi ettei kuole.

Oksentamista, vapinaa ja päänsärkyä, joka paheni oksentaeassa. Ei hehkeimpiä hetkiäni.

Ei ole toistunut, tuosta 10 vuotta aikaa.

Vierailija
5/23 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salmiakkikossua hiukan pullon pohjalla. Ajattelin tyhjentää pois tieltä. Känniin en tullut niin pienestä määrästä, mutta yöllä heräsin jäätävän päänsärkyyn ja huonoon oloon. Oksensin kunnolla ja loppuyö oli kaamea.

Mulla ei ole vastaavaa tullut ennen tuota, eikä tuon jälkeen. Salmari kyllä liikaa juotuna aiheuttaa päänsäryn, siksi sitä en juuri juokaan. Tuolloin juotu määrä oli max 2 snapsia. Ei harmainta aavistusta miksi vaikutti noin. Vatsatautia ei voinut olla, koska mulla ei sitä ole koskaan niin että oksentaisin. (Peräpää saattaa laulaa, mutta muunlausta ei ikinä). Illalla oli ihan normaali olo.

Onko IS:llä taas pulaa jutuista, kun kyselet? Tämän tyyliset kyselyt löytyy yleensä sieltä jonkun ajan päästä...

Vierailija
6/23 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join tässä kesäkuun alussa kun ne 30+ helteet alkoi. Maanantaina pullo viinaa. Tiistaina pullo viinaa ja salmaripullo. Keskiviikkona pullo viinaa ja salmaripullo. Sitten alkoi karmein krapula ikinä joka kesti kolme päivää kun ne helteet myös. Hikoilin koko ajan kuin porsas, oksetti ja oli kauhean sietämätön olo. Sen jälkeen tajusin, että jos tuollaista settiä vedän jatkossa niin kuolen pian. Pullo kuukaudessa on riittänyt.

Vierailija
7/23 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin 7 viikkoa olutta , samantien pullo auki kun aina sattu herään.

meni jotain 2 viikkoa darrassa, eka viikko ihan täys kuolema, joskus 4-6  päivän kohilla pystyi syömään pari lusikallista ruokaa kerrallaan.

unet alkoi palautumaan normaaleiksi joskus puolen vuoden tipattomuuden jälkeen.

paino myös palautui samoihin aikoihin takas   ,jäi syömiset aika vähille , tais mennä viikkokin pelkällä kaljalla tai pari.

Vierailija
8/23 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salmiakkikossua hiukan pullon pohjalla. Ajattelin tyhjentää pois tieltä. Känniin en tullut niin pienestä määrästä, mutta yöllä heräsin jäätävän päänsärkyyn ja huonoon oloon. Oksensin kunnolla ja loppuyö oli kaamea.

Mulla ei ole vastaavaa tullut ennen tuota, eikä tuon jälkeen. Salmari kyllä liikaa juotuna aiheuttaa päänsäryn, siksi sitä en juuri juokaan. Tuolloin juotu määrä oli max 2 snapsia. Ei harmainta aavistusta miksi vaikutti noin. Vatsatautia ei voinut olla, koska mulla ei sitä ole koskaan niin että oksentaisin. (Peräpää saattaa laulaa, mutta muunlausta ei ikinä). Illalla oli ihan normaali olo.

Onko IS:llä taas pulaa jutuista, kun kyselet? Tämän tyyliset kyselyt löytyy yleensä sieltä jonkun ajan päästä...

Mulla ei ole mitään tekemistä ISn kanssa :D :D :D AP

Vierailija
9/23 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minttuviinaa, salmaria, kaljaa ja lonkeroa. Seuraava päivä meni sängyn pohjalla edes vesi ei pysynyt sisällä 😷 tuostakin meni pari päivää ennen ku pysty toteamaan olevansa elävien kirjoissa..

Vierailija
10/23 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan liikaa salmaria, pari lonkeroa, kokis, ranskalaiset ja pieni subi. Aloteltiin kuuden aikoihin ja ysin jälkeen ei ole juurikaan muistikuvia (en edes muista missä kaikissa baareissa käytiin). Kymmenen maissa kaveri tilasi taksin minulle, koska en halunnut jäädä hänen luokseen yöksi.

Pääsin taksiin ja kotiin. Seuraava muistikuva aamuneljältä, heräsin keittiön lattialta oksennuksen keskeltä ja kävin suihkussa. Yritin nukkua, mutta en onnistunut (huone pyöri liikaa vaakatasossa ollessani), istuin sohvalla ja luulin kuolevani. Aamulla join lasin vettä ja oksensin. Koko päivän oli heikko ja sekava olo. Vasta seuraavana päivänä sain syötyä mitään.

Päätin, etten ikinä halua kokea samaa uudestaan. Yleensä en juo noin paljoa, mutta vapun aikaan lähdettiin kaverin kanssa approon (opiskelijoiden tapahtuma, kierretään eri baareissa ja juodaan jokaisessa pari juomaa, juomista saa leimoja passiin ja tietyllä määrällä leimoja saa tutkinnon suoritettua, palkkioksi haalarimekki).

Vierailija
11/23 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurko kirjoitti:

Viikko Amsterdamissa äijäporukassa. Ei mennä yksityiskohtiin, mutta tiedätte kyllä, mitä kaikkea siellä on saatavilla, muutakin kuin orgaanisesti viljeltyä. Ei se edes muistuttanut darraa, vaan lähinnä ainoa kerran elämässäni olin varma siitä, että kuolen. Lentokentällä en voinut liikkua sen vertaan, että olisin hakenut vettä särkylääkkeiden nielemiseen. Armelias kansalainen toi vettä (lensin yksin eri suuntaan kuin muu porukka). Särkylääkkeiden avulla pääsin koneeseen, mutta ei se siitä paljoa helpottanut. 

Ei varmana johdu marijuanasta se darrasi vaan alkosta. Marijuana auttaa darraan ja ehkäisee sitä. Kovista huumeistakaan ei tule samanlaisia jälkioloja mitä tulee alkoholista.

Vierailija
12/23 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa ollut niin jäätävä krapula etten osaa päättää kumpi pahempi. Teininä uutenavuotena olin jossakin pippaloissa ja join vähän kaikenlaista. Lopputulos se, että oksensin koko seuraavan päivän eikä edes pieni tilkka vettä pysynyt sisällä. Hirveä olo ja vasta sitä seuraavana päivänä pystyin syömään ja juomaan edes vähän.

Toinen taas parikymppisenä mieheni kanssa myöskin uutenavuotena :D lähdettiin yhdessä juhlimaan ja mies kantoi juomaa eteeni ja imin kaiken kuin pesusieni. Sama lopputulos, oksensin varmaan kaksi päivää tuon jälkeen. Nykyään en edes juuri juo kun en tahdo krapulaa

Vierailija
13/23 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorena olin syönyt liian vähän ja sitten tuli juotua baarissa drinkkejä ja lonkeroa ehkä, en enää muista. No, muistihan siinä meni ja jotain hämäriä muistoja oli kuinka makasin bussin lattialla ja kuljettaja huusi mulle. Omasta sängystä kuitenkin heräsin, ja oksensin ja tärisin koko seuraavan päivän. Päätin, että ei enää koskaan tuollaista! Ja tuo päätös on pitänyt, toki olen juonut ja krapulassakin ollut, mutten koskaan niin pahassa eikä ole enää koskaan muisti mennyt.

Vierailija
14/23 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli KIRKKAISTA viime vappuna hyi olkoon en syöny kahteen päivään ja ton jälkeen oon juonu vaan kerran D:

Vierailija
15/23 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lankomiehen kotiviini. Hyvänä kakkosena unkarilainen brandy. 🤮🤮🤮🤮

Vierailija
16/23 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavan synttäreillä jossain saaressa. Kauhea helle, ei vettä missään, pelkkää kirkasta viinaa. Seuraavan päivän oksentelin iltaan asti. Ei ikinä enää.

Vierailija
17/23 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomattavasti nuorempana kuin nyt juomalla juhlissa kaljaa, kuohuviinia ja viinapaukkuja sekaisin. Yrjö lensi jo kotimatkalla. Myös votkapaukkuja juomalla aikoinaan tuli melkoiset kanuunat.

Vierailija
18/23 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän kesän jussina vedin liikaa ihan vaan rommia (jep) ja tuloksena kaatokänni ja seuraava päivä punkassa.

Vierailija
19/23 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisang Ambon ja 1990-luvulla laivalla töissä. Noita meni "myrsyhävikkeihin" putelikaupalla. Hyi s**tana! Vieläkin etoo pelkkä ajatuskin tuosta likööristä. Ja duunit hoidetiin "kunnialla", mitä nyt välillä käytiin orientoitumassa posliinipyttyä halatessa, tuskan hiki otsalla ja maailmanlopun hedari jyskyttäessä. Asiakkaille hymyiltiin, ihan kun kaikki olisi ok.

Vierailija
20/23 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa jellyshotteja. Ei ikinä enää vaikka ois mitkä bileet!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi